Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ai että GTA V ilmestyisi kauppojen hyllyille puolentoista kuukauden päästä, kun edes pelin viralliset kotisivut eivät ole vielä auenneet, eikä pelistä ole kuultu yhtään mitään trailerin ja virallisen ilmoituksen lisäksi. Tämän lisäksi Rockstar kommentoi jo pari viikkoa sitten, että he kertovat GTA V:stä lisää muutaman kuukauden kuluessa, eli hyvin todennäköisesti vasta Max Payne 3:n julkaisun jälkeen (toukokuussa). Kyllä se ilmestyy vasta vuoden 2013 alussa, kerta tietoa aletaan tiputtelemaan vasta nyt toukokuussa. Veikkaan maaliskuuta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ehkä se tuleekin sitten 24.5.2013... eihän ne missään ilmoittaneet vuotta, vai? Noo, en minä kuitenkaan usko, että se julkaisu ensi vuoteen venyisi.
Syksyllä sen on tultava.

E: Aivan, Jantsu. :D Eipä muuten vielä ilmoittaneetkaan yhtään mitään julkaisusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ehkä se tuleekin sitten 24.5.2013... eihän ne missään ilmoittaneet vuotta, vai? Noo, en minä kuitenkaan usko, että se julkaisu ensi vuoteen venyisi.
Syksyllä sen on tultava.

No eivät ole kyllä ilmoittaneet edes kuukautta tai päivääkään. 24.5 lähti vaan muutamasta numerosta jotka löydettiin trailerista. Ite veikkaan tän vuoden lokakuuta tai ens vuoden huhtikuuta, pidän kuitenkin lokakuu 2012 todennäkösempänä. Tai ehkä se on vaan toiveajattelua :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Samantekevää tuleeko millon, kunhan alkaisivat sitten paynen jälkeen julkistamaan lisää trailereita. Oma toive olisi, että kesäkuun alussa toinen traileri ja syksymmällä kuukautta ennen pelin myyntiin tuloa kolmas. Pimeiksi syysilloiksi olisi jo kiva saada pelattavaksi, kun ei kesällä mitään pelata, vaan katsotaan futiksen em-kisoja ja olympialaisia. :cool: Todennäkösemmin oletettu kolmas traileri tulee loppuvuodesta ja itse peli alkuvuodesta. En mikään pelifanaatikko ole, mutta V tekee kyllä ison poikkeuksen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

GTA III, GTA Vice City ja GTA San Andreas julkaistiin kaikki lokakuussa PS2:lle. Sen jälkeen on GTA IV tullut huhtikuussa, Red Dead Redemption toukokuussa ja nyt tulee Max Payne 3 myös toukokuussa. Tästä voi jokainen jotain päätellä. Kuten mm. sen, että Rockstar julkaisi vanhalla konsolisukupolvella pelit syksyllä ja nyt nykyisellä konsoleilla se olisi vaihtunut toistaiseksi ainakin kevääseen.

Itse veikkaan, että myös GTA V:n julkaisu sijoittuu ensi vuoden huhtikuu/toukokuu akselille. Vaikka olisihan se hienoa pelata peliä jo aikaisemminkin. Ensiksi vain pitää lypsää vuoden verran hypellä, jotta varmasti jokainen huomaa Rockstarin uutukaisen ja pistää rahat jakoon. Tyhmäähän se olisi näin olla tekemättä ja eiköhän GTA V tulekin hyvin todennäköisesti olemaan maailman myydyin peli. Sitten vaan se itse peli paremmaksi mitä GTA IV oli, koska PS2:lla on toistaiseksi olleet ne parhaat GTA pelit. Itse tosin luotan 100%, että tästä tulee se peli jonka GTA IV:sen piti olla. Tämä on se peli, joka yhdistää Vice Cityn ja San Andreaksen parhaat puolet sekä asettaa jälleen uudet vaatimukset uusille avoimenmaailman peleille. :)

No onneksi on enää vuosi? jäljellä odotusta, eikä hypetrailerit ja haastattelut yhtään todennäköisesti asiaa helpota. Onneksi pelirintamalla tunkee joka kuukausi uusia mahtavia pelejä niin, että odottavan aika menee edes hitusen nopeammin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

1-2vk sitten eräs sivusto vuoti tämän julkkarin ei tarkkaa päivää mutta syksyllä 2012 eli tänä vuonna
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

1-2vk sitten eräs sivusto vuoti tämän julkkarin ei tarkkaa päivää mutta syksyllä 2012 eli tänä vuonna

7XNh6.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

seems-legit.jpg



Joo, kun Rockstar ilmoitti, että kertovat ensimmäisiä tietoja GTA V:stä vasta muutaman kuukauden jälkeen (eli toisin sanoen joskus Max Payne 3:n jälkeen), niin sehän ratkaisi jo asian; ei se peli tänä vuonna tule. Liian vähän hypetysaikaa, kun ei oo vielä edes pelin nettisivutkaan auenneet.

Kiitän luojaa siitä, että peli tuleekin vasta vuonna 2013, jolloinka oon jo palannut armeijasta - hah!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Iha sama millon tulee kuhan käyttävät ajan pelin laadun maksimointiin. Ettei tule sellaista IV tai GT5 yllätystä... :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

16/3/2012 - "Hey everyone. We're getting closer to revealing more about Grand Theft Auto V, and we obviously appreciate your patience on this matter. This is just a gentle reminder to keep it civil amongst each other in here. Any provocation can and will result in a ban from the site."

khihihihihi.

Grand Theft Auto V Trailer | Rockstar Games

Veikkaisin, että uutta infoa tulee hieman ennen Max Payne 3:en julkaisua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllä Rockstarsin kannattaisi se 2nd trailer tuoda esille esim. huhtikuun ekalla viikolla. Siinä jäisi kuukausi aikaa ennen Max Payne 3 julkaisua, joten trailer hype ehtisi rauhoittua.

Noh katsotaan nyt.. jos se trailer lähiaikoina tulee niin mahdollisuudet 2012 julkaisuun on :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllähän tuo varmaan valmistumisen puolesta jouluksi ehtisi, mutta onko R* liian kaavoihin kangistunut tuon kevätjulkaisun kanssa? En tiedä. Mut uudesta traileristahan riittää sitten puoleksi vuodeksi pengottavaa ja kun yhdistelee ekan trailerin asioita kakkosen juttuihin. Onko muuten mahollista, että julkasisivat jo nyt gameplay-kuvaa?

e: Joo no en minäkää kaipaa mitää "gameplay"-trailerii, mut joku vaa aiemmin topicissa puhu semmosesta tjms... No kuitenki hyvä jos tulee uus raileri
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllähän tuo varmaan valmistumisen puolesta jouluksi ehtisi, mutta onko R* liian kaavoihin kangistunut tuon kevätjulkaisun kanssa? En tiedä. Mut uudesta traileristahan riittää sitten puoleksi vuodeksi pengottavaa ja kun yhdistelee ekan trailerin asioita kakkosen juttuihin. Onko muuten mahollista, että julkasisivat jo nyt gameplay-kuvaa?

Rockstar ei julkaise ikinä varsinaista gameplay-kuvaa GTA-peleistä. Itse näin gameplay'tä GTA IV:stä ensimmäisen kerran vasta julkaisupäivää edeltävänä päivänä, kun näin GameTrailersin videoarvostelun. Ei sitä vain yksinkertaisesti löytynyt mistään ennen kuin julkaisupäivänä... Tuskin tekevät nytkään poikkeusta. Trailerithan on siis tunnetusti aina Rockstarilla toteutettu ihan kuvaamalla itse pelistä videoita, mutta suuri osa pätkistä on välinäytöksistä yms. Kyllähän tuossa ekassakin trailerissa tavallaan jo näkyi gameplay'tä, mutta lähdepä sitten erottelemaan, mikä on gameplay'tä ja mikä ei.

Ihan "oikeaa" gameplay'tä, missä on HUDit ja muut näkyvillä, ei tulla varmastikaan näkemään ennen kuin lähellä julkaisupäivää. Just kiva GTA IV:nkin kohdalla, kun tuli kaikki ihan yllätyksenä ja ensimmäisenä PS3/X360-aikakauden GTA:na odottelin innolla etenkin ragdoll-fysiikoita. Oltiin siis totuttu PS2-tason fysiikoihin, joten ei tiedetty yhtään, mitä tuleman pitäisi. Noh, GameTrailersina arvostelustahan se kävi ilmi: fysiikat oli täydelliset. Sitten kun pääs julkaisupäivänä vielä itse pelaamaan, niin huhhuh. Ai että odotan sitä päivää GTA V:n kohdalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Toisaalta Red Dead Redemptionin ja Max Paynen kohdalla ollaan nähty näitä peleistä kertovia videosarjoja, joissa on mukana pelikuvaa ja löytyy mm. HUD. Joten, jos jatketaan sitä linjaa niin voidaan varsinaista pelikuvaakin näkyä.

Red Dead Redemptionin ja Max Paynen kohdalla ne ovatkin toimineet hyvin, sillä näistä videosarjoista on saanut erittäin hyvän kuvan pelin ominaisuuksista. No GTA:n kohdalla sitä ei vältämättä tarvita ja näin ei ollen ei vältämättä nähdä mitään varsinaista pelikuvakaan videoissa. GTA:n kohdalla voisi olla ihan hyvä ratkaisu vain nostattaa fiilistä, eikä tarvitse jokaista ominaisuutta esitellä videoissa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom