Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Täysin turhaa spekulaatiota. Tuo 2405 ei liity mihinkään. Tai jos liittyy, niin me ei sitä pystytä arvaamaan, että mihin. Kenties se on tosiaan viittaus trailerin biisin julkaisupäivään. Vau!

Exectan mesoaminen on kyllä aika naurettavaa. Joku voisi jopa sanoa, että on melko itsekästä toivoa yhden sukupolven odotetuimmista peleistä julkaisupäivän siirtyvän, tai olevan mieluummin kauempana kuin lähempänä, vain omien yksittäisten intressien takia. Noh, onneksi kenenkään toiveilla ei lopulta ole mitään väliä, peli tulee ulos kun tulee. Itse ainakin toivon, että lokakuussa 2012.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Maailmanloppuakin on julisteltu ahkeraan, mutta aina se on jäänyt tulematta. Sitten hihhulit keksivät uuden päivämäärän. GTA V tuskin jää tulematta, mutta 2405 se ei ainakaan tullut. Se on fakta! 2405-hihhulit jäävät siis odottamaan vuoden 2013 24:ttä päivää toukokuuta kuin kuuta nousevaa, sillä väärässähän he eivät voi olla. Fanaattinen usko johonkin mystiseen "vihjeeseen" on mantra, jota he toistelevat. Naurettavaa! Huvittavinta tässä on se, että vaikka 24. päivä mitään ei tapahtunut, edelleen sama hihhulointi jatkuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Exectan mesoaminen on kyllä aika naurettavaa. Joku voisi jopa sanoa, että on melko itsekästä toivoa yhden sukupolven odotetuimmista peleistä julkaisupäivän siirtyvän, tai olevan mieluummin kauempana kuin lähempänä, vain omien yksittäisten intressien takia. Noh, onneksi kenenkään toiveilla ei lopulta ole mitään väliä, peli tulee ulos kun tulee. Itse ainakin toivon, että lokakuussa 2012.

One person can make a difference, and everyone should try. ;)

The last time Rockstar had two major releases in the same year was back in 2008 with the release of Grand Theft Auto IV followed by Midnight Club: Los Angeles. 2009 was filled with Grand Theft Auto DLC and portable game releases, 2010 was all about Red Dead Redemption, 2011 L.A. Noire, and now we are in 2012 with the recent release of Max Payne 3.

http://www.dualshocknexus.com/2012/05/why-grand-theft-auto-v-will-be-released.html
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Heitetääs vähän löylyä salaliittoteorioiden yms. saunojien kiukaaseen. Mitäpä jos! 2405 onkin 2+4=6 eli 605 ja amerikkalaisittain päivämääränä 6/05. Arvatkaapa mitä Losissa tapahtuu 5-7. päivä kesäkuuta, aivan oikein E3 pelimessut. :B
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Heitetääs vähän löylyä salaliittoteorioiden yms. saunojien kiukaaseen. Mitäpä jos! 2405 onkin 2+4=6 eli 605 ja amerikkalaisittain päivämääränä 6/05. Arvatkaapa mitä Losissa tapahtuu 5-7. päivä kesäkuuta, aivan oikein E3 pelimessut. :B

Mun tietääkseni E3-messut alkaa jo 4.6. Esimerkiksi Sonyn tilaisuus alkaa tuona iltana ja se on Suomen ajassa 5.6. Voihan Rockstarilla olla toki oma esityksenä 5.6., mutta epäilen Rockstarin olevan edelleen "liian cool" E3-messuille.


Täysin turhaa spekulaatiota. Tuo 2405 ei liity mihinkään. Tai jos liittyy, niin me ei sitä pystytä arvaamaan, että mihin. Kenties se on tosiaan viittaus trailerin biisin julkaisupäivään. Vau!

...

Miksi GTA V:n pelimaailmaan olis laitettu joku viittaus trailerin taustamusiikin julkaisupäivään? Eli kun me pelataan peliä ja mennään tuolle kadulle ihailemaan tuota 2405-numeraalia, niin voidaan ihmetellä, kuinka se viittasi jo kuukausia aiemmin julkaistuun GTA V -traileriin - vau, indeed! Ja ellen ole väärin käsittänyt, niin tää aihe ole just hypetystä ja spekulointia varten, joten pysy poissa, jos ei kiinnosta spekulaatiot.

Ja minun julkaisupäivätoiveilla ja -spekulaatioillahan onkin merkitystä, Rockstarin (olematon) Suomen osasto varmaan tarkkailee tätä aihetta tälläkin hetkellä ja tulkkaa viestit Houserin veljeksille. Viivyttäkää peliä, koska Execta on armeijassa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ja minun julkaisupäivätoiveilla ja -spekulaatioillahan onkin merkitystä, Rockstarin (olematon) Suomen osasto varmaan tarkkailee tätä aihetta tälläkin hetkellä ja tulkkaa viestit Houserin veljeksille. Viivyttäkää peliä, koska Execta on armeijassa!

Näinpä. Jos GTA V ei ilmesty lokakuussa, niin ainakin tiedämme ketä syyttää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Näinpä. Jos GTA V ei ilmesty lokakuussa, niin ainakin tiedämme ketä syyttää :D

Näe myös hyvät puolet: jääpä enemmän aikaa muulle loppuvuoden pelivyörylle: Assassin's Creed III, uusi CoD, uusi "Änäri", BF3:n Armored Kill DLC (omgzforsorz!), The Last of Us, Far Cry 3 and the list goes on... Sen sijaan keväällä 2013 ei ole tulossa vielä mitään merkittävää (BioShockikin kun tulee jo alkuvuodesta).

Ja minä nauran partaani armeijassa, eikä harmita yhtään missata esimerkiks Assassin's Creediä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Maailmanloppuakin on julisteltu ahkeraan, mutta aina se on jäänyt tulematta. Sitten hihhulit keksivät uuden päivämäärän. GTA V tuskin jää tulematta, mutta 2405 se ei ainakaan tullut. Se on fakta! 2405-hihhulit jäävät siis odottamaan vuoden 2013 24:ttä päivää toukokuuta kuin kuuta nousevaa, sillä väärässähän he eivät voi olla. Fanaattinen usko johonkin mystiseen "vihjeeseen" on mantra, jota he toistelevat. Naurettavaa! Huvittavinta tässä on se, että vaikka 24. päivä mitään ei tapahtunut, edelleen sama hihhulointi jatkuu.

Eipäs nyt keulita. Yleensä jos se haisee norsulta, näyttää norsulta ja tuntuu norsulta niin se on norsu. Kyllä tuo päivämäärä on aivan liian selvästi esillä trailerissa, jotta se olisi sattumaa. Toki se voi olla joku hämmentävä harhaanjohtamis settikin Rockstarilta, mutta se ei tunnu uskottavalta. Olisi ollut pirun messevää jos se olisi ollut pelin julkaisupäivä tai edes toisen trailerin, ei ollut mikä on harmi. Mutta se voi kuitenkin viitata vieläkin vaikka mihin. Pelin sisäinen päivämäärä tai ihan mitä vain, mutta todennäköisesti vain aika sen meille paljastaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Maailmanloppuakin on julisteltu ahkeraan, mutta aina se on jäänyt tulematta. Sitten hihhulit keksivät uuden päivämäärän. GTA V tuskin jää tulematta, mutta 2405 se ei ainakaan tullut. Se on fakta! 2405-hihhulit jäävät siis odottamaan vuoden 2013 24:ttä päivää toukokuuta kuin kuuta nousevaa, sillä väärässähän he eivät voi olla. Fanaattinen usko johonkin mystiseen "vihjeeseen" on mantra, jota he toistelevat. Naurettavaa! Huvittavinta tässä on se, että vaikka 24. päivä mitään ei tapahtunut, edelleen sama hihhulointi jatkuu.

Mikä hemmetin hihhulointi? Jos kerran tuommonen mahd. vihje on löytynyt, joka on samalla Houserin syntymäpäivä ja trailerimusiikin julkaisupäivä, niin kai sitä saa vähän hype-ketjussa leikkiä ajatuksella ja edes toiveikkaana odottaa, että jotain tapahtuisi. Kun ei muutakaan ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Miksi GTA V:n pelimaailmaan olis laitettu joku viittaus trailerin taustamusiikin julkaisupäivään? Eli kun me pelataan peliä ja mennään tuolle kadulle ihailemaan tuota 2405-numeraalia, niin voidaan ihmetellä, kuinka se viittasi jo kuukausia aiemmin julkaistuun GTA V -traileriin - vau, indeed! Ja ellen ole väärin käsittänyt, niin tää aihe ole just hypetystä ja spekulointia varten, joten pysy poissa, jos ei kiinnosta spekulaatiot.

Ja minun julkaisupäivätoiveilla ja -spekulaatioillahan onkin merkitystä, Rockstarin (olematon) Suomen osasto varmaan tarkkailee tätä aihetta tälläkin hetkellä ja tulkkaa viestit Houserin veljeksille. Viivyttäkää peliä, koska Execta on armeijassa!

Ystäväiseni, etsit varmaan monimutkaisempaa vastausta kuin "because they can"?

Rockstarin alusta asti firma on tunnettu easter egg -puuhailuistaan. GTA on Houserien lempilapsi, ja jos kaverin on tehnyt mieli laittaa trailerin katuosoitteeksi oma synttäripäivänsä (biisin ohella), niin sen syvällisempää merkitystä sillä ei edes tarvitse olla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mun tietääkseni E3-messut alkaa jo 4.6. Esimerkiksi Sonyn tilaisuus alkaa tuona iltana ja se on Suomen ajassa 5.6. Voihan Rockstarilla olla toki oma esityksenä 5.6., mutta epäilen Rockstarin olevan edelleen "liian cool" E3-messuille.
Take-two interactive on paikan päällä ja messut alkaa 5.6. Voihan toki sonylla olla oma esityksensä 4.6.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mikä hemmetin hihhulointi? Jos kerran tuommonen mahd. vihje on löytynyt, joka on samalla Houserin syntymäpäivä ja trailerimusiikin julkaisupäivä, niin kai sitä saa vähän hype-ketjussa leikkiä ajatuksella ja edes toiveikkaana odottaa, että jotain tapahtuisi. Kun ei muutakaan ole.

Noh, Houserin syntymäpäivästä ei ollut alun perin kyse, vaan siitä, mitä uutta Rockstar paljastaa 24. 5. uudesta GTA V-pelistä. Well, mitään ei paljastettu. Mutta eräät henkilöt näyttävät nyt vääntävän asian aivan perseelleen puhumalla jostain Houserin syntymäpäivistä. Itse asiassa minä olen taipuvainen uskomaan, että kyseinen 2405 on vain merkintä katukivetyksessä, siinä kaikki.
Silti henkilökohtaisesti olen kovasti vaatimassa NYT HETI lisää informaatiota GTA V:stä. Valitettavasti taitaa vaan mennä sinne pitkälle kesäkuuhun, ennen kuin mitään uutta tietoa saadaan. Facebookissakin ne mellastaa edelleen Max Paynen parissa ja oikein tuntuvat nauttivan siitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Juu kyllä ton 2405-keskustelun voi jättää nyt taka-alalle. Katotaan sitten vajaan vuoden päästä uudestaan. :D Kyllä nuo messut on paljon todennäköisempi ajankohta odottaa jotain. Mistä sitä tietää, vaikka räjäyttäisivät pankin ja löisivät Trailer II pihalle?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Totuushan on että Take-Two on E3 messuilla 5.6 päivä, joten tuokin 2+4/05 = 6/05 ei ole mikään tuulesta temmattu mutta kuitenkin vähän niin ja näin..
2405 oli varmaan laitettu jotta heräteltäisiin faneja hypettämään pelin ympärille, koska tämäkin ketju heräs yllättävän paljo :)
Seuraavax sieltä tulee joku pieni (lue: todella pieni) vihje/vinkki/info ennen E3 messuja jolla taas kaikki keskittyvät V:hen eivätkä E3 messuihin :cool:
Toisaalta Take-Two voi itse ilmoittaa jotain E3 messuilla :D

Tarkoitus on vain sekoittaa fanien päitä ja viedä huomiota muilta peleiltä. Taktista pelailua.

Innolla odotan E3 messuja :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Take-2:nhan oli määrä julkistaa jotain tulevia loopuvuoden isoja nimikkeitä vielä joskus. E3:ssa nekin varmaan paljastetaan. Saa nähdä puhuvatko siellä mitään GTA:sta. Yleensähän ne hehkutukset on jätetty Rockstar Gamesille ja vaikka Take-2 on E3:lla, R* ei välttämättä ole. Max Payne 3:n PC-version (1.6.) ja E3-messujen jälkeen siitä V:stä kuullaan jotain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ilman suurempia perusteluja sanon että, GTA V julkaistaan lokakuussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tuossahan vain todettiin että julkaisu on todennäköisesti ennen ensi vuoden huhtikuuta.

Tai siis tarkemmin: analyytikko ennusti, että julkaisu tapahtuu vuoden 2013 kolmen ensimmäisen kuukauden aikana (eli tammi-maaliskuussa). Perusti väitteensä juuri noihin Take-2:n ilmoittamiin voittolaskelmiin. Ihan yhtä hyvin se tuolla logiikalla voisi tulla vaikka joulukuun 25. päivä. Ennemmin se kyllä tulee olemaan huhti- tai toukokuu, koska BioShock: Infinite on edelleen tulossa helmikuussa. Ja en tiedä noista Take-2:n laskelmista, mutta kyllä se V voi tulla vasta yhtiön seuraavalla tilikaudella. MP3:n kuitenkin ilmoitettiin jo myyneen ilmeisesti 3 miljoonaa julkaisussa ja tulee myymään vielä pitkin vuotta. Hyvä tulonlähde Rockstarille / Take-2:lle on myös MP3:n kolmenkymmenen euron hintainen Rockstar Pass. Jos sen ostaa edes 10 % MP3:n omistajista, niin siitä irtoaa hyvät lisätienestit. Toki sitten on vielä BioShockin, Spec Ops: The Linen ja muutamien muiden pelien myynnit, joten eiköhän se Take-2:n tavoite voida saavuttaa myös ilman GTA V:ttä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

GTAForums:lla oli linkki, että E3 messuillakaa ei kuulemma saada mitään tietoa V:stä. Toki tiedän että ei Rockstar tarvii tollaisia messuja, mutta kyllä se silti hiukan turhauttaa. Pirullisia ne on kyllä siellä toimistossa. Meinaan uskon että peli on kutakuinki melkein valmis ja jopa esittelypuheki valmis jossain pöytälaatikossa. Kunhan antaa odotuttaa malttamattomia kuten mä ja varmaan moni muukin, Sais vaan pikkuhiljaa jotain infoa tulla. No itse uskon/toivon, että kuukauden sisällä meillä on infoa. Ja uskallan vielä väittää että paljonki, ellei jopa kaikki mahdollinen info, mitä nyt voisi odottaa. Päähenkilö,kartta ja julkaisupäivä

Onneks ensi viikolla alkaa jalkapallon EM kisat, että jotain muutaki ajateltavaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom