Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin siis eikö nelosessa ollut pc:lle saatavilla joku autopaketti, missä oli esim Ferraria, M3:sta ym.? En sit tiiä oliko modattu lisäosa, mutta kummiskin.
Näytti tossa nuo autot enemmän oikeilta ku nelosessa
Näytti tossa nuo autot enemmän oikeilta ku nelosessa
Teknisesti ei niin vakuuttava, vaikka tietysti pitää muistaa last-genin tehot ja tietysti pelin laajuus.
Miks muuten pelissä ei ole oikeita automerkkejä? Nostattais kummasti tunnelmaa, kun autotallissa olis Lamborghini ja nokassa komeilee härkä eikä niin, että autotallissa on joku Limborghini ja nokassa komeilee lamborghinin merkki, mutta härän tilalla on ankka...
Luulis että sitä massii olis maksaa ne lisenssit...
Koska lisenssit ei ole tosiaankaan mitään halpoja ja kun kyseessä ei ole autopeli niin ei mitään järkeä maksaa järjettömiä summia tuollaisista pikkuasioista joilla ei ole vaikutusta oikeasti mihinkään.Miks muuten pelissä ei ole oikeita automerkkejä? Nostattais kummasti tunnelmaa, kun autotallissa olis Lamborghini ja nokassa komeilee härkä eikä niin, että autotallissa on joku Limborghini ja nokassa komeilee lamborghinin merkki, mutta härän tilalla on ankka...
Luulis että sitä massii olis maksaa ne lisenssit...
Ei vakuuttava? Jos verrataan GTA IV:hen ja vieläpä samalla alustalla. Sandbox kuninkaan paluu.
"Ei ole vaikutusta mihinkään"... Kyllä ne autot ja muut menopelit on aika suuressa osassa GTA:a. Oikeat automerkit tekisi mun mielestä tästä sen kuningaspelisarjan, mutta jäänee toiveeksi.Koska lisenssit ei ole tosiaankaan mitään halpoja ja kun kyseessä ei ole autopeli niin ei mitään järkeä maksaa järjettömiä summia tuollaisista pikkuasioista joilla ei ole vaikutusta oikeasti mihinkään.
Niin on, mutta onko sillä mitään vaikutusta onko auton merkki oikea vai ns. parodia?"Ei ole vaikutusta mihinkään"... Kyllä ne autot ja muut menopelit on aika suuressa osassa GTA:a. Oikeat automerkit tekisi mun mielestä tästä sen kuningaspelisarjan, mutta jäänee toiveeksi.
Oishan se ihan hyvä juttu mun mielestä. Toki noi suoraan oikeista autoista kopioidut muodot tuo vähän sitä fiilistä...Niin on, mutta onko sillä mitään vaikutusta onko auton merkki oikea vai ns. parodia?
Mitään virallista tietoa ei ole, ja huhuihin uskoo, ken haluaa.Tuleeko tästä keväällä PC:lle ja seuraavan sukupolven konsoleille uudistettu versio?