Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ja kiireessä jäi silmäniskuhymiö pois. ;)

Eihän se niin tarkkaa ole noiden hymiöiden kanssa, kun muistaa lukea näitä ketjuja vähän pilke silmäkulmassa. Itse kukin siis. ;)

Mutta HUOMENNA mennään pojat ja tytöt! Huikean pitkä odotus takana ja enää yksi yö nukuttavana. Kadehdin niitä, jotka yömyynnistä pelinsä hakevat. Varmaan aika unohtumaton tapahtuma. Itse olen aamulla Citymarketin ovien avautuessa juoksemassa kohti pelihyllyä ja samalla vauhdilla sitten kotiin pelaamaan. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Näkyykö kenelläkään muulla vielä Itellan seurannasta, missä peli tällä hetkellä menee? VPD:stä taidettiin sanoa että seurantanumerot aktivoituvat vasta maanantaina, mutta kun minulla ei vieläkään näy missä se paketti tulee niin alkaa jo vähän huolestuttamaan, että saanko pelin huomiseksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]




"Sony PlayStation Suomi · 21 574 tykkää tästä.
5 minuuttia sitten ·

GTA V -arvosteluja sataa maailmalta.

Polygon - 9.5/10
Eurogamer – 9/10
CVG – 10/10
IGN – 10/10
Joystiq – 4.5/5
OPM -10/10
Edge – 10/10
Eurogamer Saksa – 10/10
GameInformer – 9.75/10

On se kova! PS3-pelaajat kimppuun heti keskiyön jälkeen!"
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Uskaltaako tuota CVG:n arvostelua lukea, ettei siellä ole mitään karua ja pientä spoilerin tynkää?

Itsehän en ole katsellut kuin muutamat julkkari trailerit ja lukenut muutaman päivityksen täältä. Peliä odottelen CDON:sta, eli saas nähdä milloin saapuu vaikka perjantaina tuli jo postitus ilmoitus...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

IGN:n arvio:

[video=youtube_share;_UB5hpk0iqg]http://youtu.be/_UB5hpk0iqg[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Uskaltaako tuota CVG:n arvostelua lukea, ettei siellä ole mitään karua ja pientä spoilerin tynkää?

Itsehän en ole katsellut kuin muutamat julkkari trailerit ja lukenut muutaman päivityksen täältä. Peliä odottelen CDON:sta, eli saas nähdä milloin saapuu vaikka perjantaina tuli jo postitus ilmoitus...

Heti CVG videon alus sanoo että spoiler free
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

En ookkaan huomannut et CDON saa jo varata PC versioo Grand Theft Auto V (GTA 5) - PC - Pelit - CDON.COM Eiköhän PC pojatki pääse tätä joskus pelaan :D

Ei noihin CDONin nettisivuihin kannata sataprosenttisesti luottaa, sillä GTA V:kin oli jo mahdollista varata CDON:sta vuonna 2009, kun GTA V:n käsikirjoittaja möläytti että on työstämässä 1000 sivuista käsikirjoitusta GTA V:tä varten, vaikka GTA V julkistettiin virallisesti vasta vuonna 2011. PS4:kin pystyi varamaan CDON:sta jo ainakin 2010 vuonna, vaikka mitään virallista tietoa ei ollut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Myös Pelaajan entinen päätoimittaja Thomas Puha näytti pitävän pelistä.

Tällainen on GTA V - suurpeli testissä / Uutiset / Pelaajalehti

Tänään sitten tuli Britti Amazonilta viestiä, että peli on lähetetty matkaan, joten toivotaan että viimeistään perjantaiksi pääsisi jo pelin kimppuun. Odotus ei todellakaan tule olemaan helppoa, kun noita arvosanoja on pällistellyt. Rockstar onnistui tekemään sen taas!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kauanko tämän pelin asentamisessa kestää ennen kuin pääsee pelaamaan? (PS3) :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Kuva yöjonosta viiden vuoden takaa, GTA IV ja vuosi 2008. Tikkurila, Vantaa ja tietysti VideoPeliDivari VPD.fi

nisupulla-albums-kuvia-pelitapahtumista-picture4264-reilun-jonotuksen-jalkeen-alkaa-kassa-haamottamaan-kuva-myos-osa-kollektiivista-muistia-alkuperainen-vpd-ahtaine-kaytavineen-gta-iv-n-julkkariyo-kevat-2008.jpg



Tällä kertaa käydään hakemassa kivijalasta työpäivän päätteeksi ilman ennakkovarauksia. Pakkohan niitä on riittää, onhan?!? :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Sais kyllä muutkin Verkkokauppa.comit pitää yömyynnin, kuin pelkästään Jätkäsaaren pulju. Hakisin oman CE:ni ja vetäisin samoilla silmillä töihin huomen aamulla :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Pääkaupunkiseudulla yömyyntiä ainakin Kampin GameStop ja Konsolinet, Jätkäsaaren Verkkokauppa.com ja Vantaalla/Espoossa Videopelidivari.

Kyllähän tuolla jossain pitäisi olla ilman muuta fiilistelemässä mukana.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom