Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei saakeli, hajosin täysin Ryukusakin "tiedoille". :DD

Mutta niin. Mikäli nuista tiedoista edes puolet tullaan toteuttamaan niin varmasti hyvä peli tiedossa. Kukaan ei ole tainnut siitä mainita (varmaankin koska olen ainut joka on oikeesti tätä mieltä), mutta San Andreaksen gangstameininki on saatava takaisin! Ei välttämättä niin näkyvässä osassa kuin SA:ssa, mutta voisi olla esim. joku kaupunginosa Los Santosissa, jossa on vaarallista gangstameininkiä (virtuaalimaailman Compton...). Myös SA:ssa ollut mellakkajupakka oli yksi mielestäni hienoimmista tehtävistä GTA -sarjassa. Siksi joku vastaava rytäkkä olisi ihan siisti pelin juonta ajatellen. Toisaalta, nykymaailmassa sellainen voisi olla vain mellakka (käytetty jo!) tai jonkinlainen huumesota, mutta luotan siihen että Rockstarin kehittelijöillä on mielikuvitusta.

Mikäli peliin sisällytetään päähenkilön perheelle tehtäviä juttuja, niin toivottavasti ne tosiaankin tapahtuvat cutscenejen kautta. TravoFINin ehdottama respect -juttu voisi olla ihan mielenkiintoinen, mutta sitten sen on oltava sujuva systeemi. Ei siitä ole mitään hyötyä jos respect ensiksi laskee rajusti ja muutaman onnistuneen keikan jälkeen ollaan taas sujut. Pelaajalle tällainen on helppoa, mutta pelin kehittymisen kannalta ei, koska silloin on melkein sama mitä tehtäviä tekee ja kenelle. Lisäksi huonosta respectistä voisi tulla jotain OIKEITA sanktioitakin, jotta pelaajan täytyisi oikeasti miettiä, miten jossakin tilanteessa kannattaisi tehdä. Lisäksi pelaajan valinnoilla voisi olla vaikutusta muihin pelihahmoihin, esim. pelaaja, jonka pääasiallinen ongelmanselvitystapa on rynkky laulaen ovista sisään, ei olisi kaikkien tuttujensa suosiossa. Tällä tavoin voisi itse määritellä, minkälaisessa porukassa hengailee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Myös ruumiiden raahaaminen olis hauskaa, kiitos Euphorian. Tämä tois myös pelaamiseen hiiviskelyelementin. Nyt kun on vahvistettu mukana olevan äänenvaimennettuja aseita, niin mikä hienompaa kuin jotain yötehtävää tehdä hiippailemalla pimeässä ja piilottamalla ruumiit kujille.

Eikö aitoon GTA-meinikiin kuuluis enneminki lahdata vaan mahdollisimman iso kasa ruumiita? :D Kunnon jätevuori vaan! :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Eikö aitoon GTA-meinikiin kuuluis enneminki lahdata vaan mahdollisimman iso kasa ruumiita? :D Kunnon jätevuori vaan! :p

Niinpä ja mihin niitä ruumiita täytyisi piilottaa, kun odottaa vaan pari minuuttia niin ruumis on kadonnut jälkiä jättämättä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

On se hienoa nähdä, miten GTAV saa ihmisten mielikuvituksen liikkeelle, niin ulukomaalaasten kun kotimaasten ;) Jatkakaa vaan samaan malliin! :D

Olishan se upeeta jos edes jotain noiden linkkien jutuista olisi pelissä mukana. Olihan siinä 25-kohtainen selostuskin, joten täytyyhän niistä edes pari juttua osua kohdilleen. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Lisää huhuja GTA V:stä

- Päähenkilö Ray, kotoisin Liberty Citystä, kahden lapsen isä, eronnut, lapset mukana juonessa
- Vuodenajat (maastosta löytyy myös muutenkin lunta, lisäksi loputonta aavikkoa yms.)
- Los Santos on isompi kuin koko GTA IV:n pelialue yhdistettynä, 2x Liberty Cityn kaupungin kokoinen
- Pelialue on kokonaisuudessaan 2x Red Dead Redemptionin pelialuetta isompi, Los Santos kattaa 1/3 koko kartasta
- Pelialue koostuu 5 maakunnasta, joista Los Santos on isoin
- Vähintään 2 muuta pienempää kaupunkia (noin GTA IV:n Alderneyn kokoisia) jossain kohti pelialuetta, kaksi vahvistettua perustuvat ainakin Tucsoniin ja San Bernardinoon.

No nuo huhut kuulostaa aika hyvältä :) Varsinkin kun luin, että olis noin iso pelialue, siis 2x LC:n kokonen ja luntakin! En kyllä vaan jotenkin taho uskoa, että ihan noin iso olis, mutta tietty nuo vois tullakin minun puolesta. :)

Ilmotanpa nyt vaikka kaikille, että haluan tallentaa autoni minne haluan ettei se häviä, kun en aina halua pölliä uutta, kun esim. menen tehtäviin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Nuo kaikki videon spekulaatiot käyty jo tässäkin ketjussa läpi. Tuo Los Santos -graffiti oli vain uutta, mutta sekin oli kyllä kaukaahaettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Nuo kaikki videon spekulaatiot käyty jo tässäkin ketjussa läpi. Tuo Los Santos -graffiti oli vain uutta, mutta sekin oli kyllä kaukaahaettu.

En kyllä muista, että tuosta golfkentän kyltistäkään olisi ollut juttua. Sekin kyllä oli niin kaukaa haettu että...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En kyllä muista, että tuosta golfkentän kyltistäkään olisi ollut juttua. Sekin kyllä oli niin kaukaa haettu että...

Jooh, unohdin tosiaan sen mainita. Aivan samalla tavallahan noita maailmanloppujen päivämääriäkin aina laskeskellaan. Otetaan raamatusta tai vastaavasta jotain hienoja lukuja, joita sitten kerrotaan/jaetaan/plussataan/miinustetaan keskenään ja tadaa, saadaan ihan mikä tahansa haluttu päivämäärä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Fuufuu, tahtoo lisää tietoa :D Toivottavasti edes tuo pelialuuen laajuus pitäisi huhuista paikkansa. Ja tietysti vuodenajat.

Onko moni jo tohtinut laittaa ennakkotilauksen vetämään? :) Itse laitoin reilu viikko sitten, oli muuten myös ensimmäinen peli koskaan jonka olen halunnut niin pahasti että on täytynyt ennakkotilata :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Fuufuu, tahtoo lisää tietoa :D Toivottavasti edes tuo pelialuuen laajuus pitäisi huhuista paikkansa. Ja tietysti vuodenajat.

Onko moni jo tohtinut laittaa ennakkotilauksen vetämään? :) Itse laitoin reilu viikko sitten, oli muuten myös ensimmäinen peli koskaan jonka olen halunnut niin pahasti että on täytynyt ennakkotilata :D

Korjaus, varauspäiväni näyttääkin olevan 27.10, kun sen tarkistin äsken
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Joo, viime viikolla, kun tieto uudesta GTA:sta vahvistettiin

GTA V paljastettiin virallisesti jo joskus lokakuun lopulla. Ensimmäinen traileri ja tätä seurannut Rockstarin virallinen julkistus tapahtui 2.11. (tai no julkistus taisi tapahtua vasta 3.11.).

Itsekin ennakkotilasin heti nähtyäni trailerin. :D Toivottavasti tulee kans toukokuussa, koska loppuvuonna oon armeijan harmaissa. :( No, sopivasti lomaa siinä huhti-heinäkuu, joten toukokuu olis niin sanotusti täydellisyyden multihuipentuma noin ajankohtana.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Onko moni jo tohtinut laittaa ennakkotilauksen vetämään? :) Itse laitoin reilu viikko sitten, oli muuten myös ensimmäinen peli koskaan jonka olen halunnut niin pahasti että on täytynyt ennakkotilata :D

Ennakkotilaus laitettu vetämään jokunen aika sitten. Heti oikeastaan laitoin, kun katsoin trailerin. Eihän tässä muu auta, kuin pyöritellä peukaloita julkaisuun saakka. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]


Mulle kelpais tuo kartta. Jos tuo nyt on se kartta, niin haluan safehousen sinne vuoren päälle ja tuonne saarelle :p. Mutta sitä ihmettelin, että HUD ja pause-valikko oli ihan samanlaisia kuin IV:ssä:confused: Ei se kyllä haittaa vaikka oliskin. Mutta silti tuo gameplay-kuva tosiaan näytti aidolta;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mutta sitä ihmettelin, että HUD ja pause-valikko oli ihan samanlaisia kuin IV:ssä:confused: Ei se kyllä haittaa vaikka oliskin.

Mikäs ihme se on, katso vaikka GTA III, Vice City ja San Andreas, kaikissa samanlainen hud ja pause-valikko. Värit ja fontit vain vaihdettu.

Hyvältähän tuo kartta näyttää, vähän olisi toivonut enemmän mutkittelevia jokia, joissa olisi päässyt veneillä rellestämään.
 
Ja monestihan tollaset on viimemetreille kehityksessä edellisistä osista ja kun peli on valmis ni esim hudit, valikot jne viimeistellään ja laitetaan myyntikuntoon.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom