Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Täydellisyyden resepti, herra hyvä. :)

Ja listastasi tuli mieleen, että ehdottomasti saisi lisätä nyt mukaan myös eläimiä. Karhuja jonnekin metsiköihin ja tekis niistäkin todella harvinaisia, niin olis aina kova ihmetys, kun sellaisen vihdoin löytää. RDR:ssä on typerää, kun ensin saa ettimällä ettiä niitä karhuja ja sitten niitä tuleekin sen jälkeen koko ajan kymmenittäin.

Just tämmöstä pientä viilausta peliin, eläimiä, lunta,yms. Nytten pelannu kuitenkin vasta IV:n ja SA:n läpi (isoveljeltä lainassa koneellla ja boksilla:D), niin odotan paljon. IV:ssä oli SUPERhyvä juoni, mutta peli puudutti lopussa, eli juoni tiiviimmäksi. Mutta, epäilen että peli saattaisi tulla seuraavan sukupolven konsoleille. mutta toivottavasti olen väärässä. (ps oon RDR:kin pelejä pelannu ja totta on;))
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

...Mutta, epäilen että peli saattaisi tulla seuraavan sukupolven konsoleille. mutta toivottavasti olen väärässä. (ps oon RDR:kin pelejä pelannu ja totta on;))

GTA V:n ensimmäinen traileri tuleee ensi viikolla ja itse peli julkaistaan luultavasti noin vuoden päästä tästä hetkestä. Silloin ei oo kyllä edes vielä julkaistu mitään uusia konsoleita, että sinänsä mahdoton ajatus. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Sillonkun GTA IV tuli se oli omasta mielestä aivan mahtava peli! Siinä oli hyvät grafiikat, ja se oli realistinenkin! Ja tästäkin on jo yli 3vuotta kun se on julkastu, joten luulen, että GTA V tulee olemaan huippu! Korkeat odotukset pelistä !
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Täällähän on jo sanottu kaikki miunkin toiveet, esim. IV:n tekniikka, SA:n ympäristö ja Vice Cityn tunnelma :).
Itse kaipaan niitä kaikenlaisia mysteereitä, oli aina hauskaa tutkia niitä :p. Mutta eniten sitä monipuolista ympäristöä, tylsää muuten jos ne huhut pitävät paikkansa, että tulee vaan Los Santos :(. Mielummin Vice City kun pelkkä LS, mutta sitten taas mielummin koko San Andreas. Ja ehkäpä ihan nykyaikaan vois sijoittua. Ja traileriin 2 päivää + 20 tuntia :rolleyes:

Joo ja unelmissani on kaikki GTA kaupungit ja niihin matkustan lentokoneella :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

GTA V:n ensimmäinen traileri tuleee ensi viikolla ja itse peli julkaistaan luultavasti noin vuoden päästä tästä hetkestä. Silloin ei oo kyllä edes vielä julkaistu mitään uusia konsoleita, että sinänsä mahdoton ajatus. :p

Ei sitä ikinä tiedä...:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei sitä ikinä tiedä...:rolleyes:

Uusia konsoleita nyt ei varmana vielä ensivuodeksi tule, mutta pelin myöhästyminen on enemmän sääntö kuin poikkeus GTA sarjalle niin en itsekkään ihmettelisi jos GTA V siirtyy vuoteen 2013, mutta että uusille konsoleille saakka niin nääh` tuskin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Uusia konsoleita nyt ei varmana vielä ensivuodeksi tule, mutta pelin myöhästyminen on enemmän sääntö kuin poikkeus GTA sarjalle niin en itsekkään ihmettelisi jos GTA V siirtyy vuoteen 2013, mutta että uusille konsoleille saakka niin nääh` tuskin...

Mietin myös tota venymistä, että millonkohan se peli tarkalleeen tulee, mutta kun sitä miettii, niin on pieni (siis hyvin pieni) mahdollisuus, että tulisi seuraaville konsoleille :rolleyes:(koska jos GTA myöhästyy roimasti ja esim. seuraavan boksin julkaisua aikaisetttaisin niin voisi olla mahdollista) Sen näkee sitten
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mitäs porukka on mieltä koodeista, oisko hyvä olla? Jetpackit, aurinkosää, ihmiset hyökkäävät kimppuusi, naiset alkavat seuraamaan, Tankki, Sportcars, Pilots, Aseet, Rahakoodi jne?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mietin myös tota venymistä, että millonkohan se peli tarkalleeen tulee, mutta kun sitä miettii, niin on pieni (siis hyvin pieni) mahdollisuus, että tulisi seuraaville konsoleille :rolleyes:(koska jos GTA myöhästyy roimasti ja esim. seuraavan boksin julkaisua aikaisetttaisin niin voisi olla mahdollista) Sen näkee sitten

Ei Rockstar voi yhtäkkiä vain päättää, että "hei, julkaistaanpa tämä GTA V sittenkin uudelle Xboxille, vaikka me ollaan kehitetty tätä peliä viimeset kolme vuotta PS3:lle/X360:lle". Tai sitten julkaisisivat PS3/X360-tason pelin uudelle Xboxille.. mitä järkeä? Ei mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei Rockstar voi yhtäkkiä vain päättää, että "hei, julkaistaanpa tämä GTA V sittenkin uudelle Xboxille, vaikka me ollaan kehitetty tätä peliä viimeset kolme vuotta PS3:lle/X360:lle". Tai sitten julkaisisivat PS3/X360-tason pelin uudelle Xboxille.. mitä järkeä? Ei mitään.

Tämä totta, mutta ei me loppujen lopuksi tiedetä että kauanko joillakin pelin kehittäjillä on ollut mahdollisuus kehittää next gen pelejä. X360:kin tuli markkinoille todella kovalla vauhdilla, noin puoli vuotta virallisen julkistuksen jälkeen. Ja eihän me edes tiedetä vielä milloin Vitonen tulee ulos.

Ei, en minäkään usko että tämä on next gen peli, mutta toistaiseksi me ei voida olla varmoja mistään. Se on fakta että sekä MS:lle että Sonylle olisi todella kova juttu että GTA V voitaisiin esitellä uuden koneen julkaisu pelinä...

Rockstarilla on nyt myös kasvojen pesun paikka, GTA IV on kuitenkin aika kaukana tämän sukupolven parhaista peleistä. Pelattavuus on pakko päivittää tälle vuosikymmenelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Huhuja GTA:sta (V2.fi)

Jos pitää paikkansa, niin mun mielestä ainakin ihan jees.

"- San Andreasissa on samat kaupungit kuin GTA:San Andreas -pelissä, mutta isompina ja yksityiskohtaisempina"
Eli vähän samaan tapaan kuin GTA III Liberty City -> GTA IV Liberty City. Tätä itse ainakin odotan eniten, kunhan myös maaseudut laajenee.

Mutta tuli mitä tuli niin suurena GTA fanina tämäkin tulee olemaan pakko-ostos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Huhuja GTA:sta (V2.fi)

Jos pitää paikkansa, niin mun mielestä ainakin ihan jees.

"- San Andreasissa on samat kaupungit kuin GTA:San Andreas -pelissä, mutta isompina ja yksityiskohtaisempina"
Eli vähän samaan tapaan kuin GTA III Liberty City -> GTA IV Liberty City. Tätä itse ainakin odotan eniten, kunhan myös maaseudut laajenee.

Mutta tuli mitä tuli niin suurena GTA fanina tämäkin tulee olemaan pakko-ostos.
Ehkä OT
Tuossa puhuttiin myös PC-versiosta, joten mitkäköhän tulee olemaan laitteistovaatimukset. Varmaan aika isot:rolleyes:
Ja tulee olemaan mullekkin pakko-ostos, tulee se sitten mille konsolisukupolvelle tahansa:D
EDIT:
Ja samaisessa linkissä mietittiin, monellakohan levyllä peli tulee. Toivon että tulee yhdellä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mitäs porukka on mieltä koodeista, oisko hyvä olla? Jetpackit, aurinkosää, ihmiset hyökkäävät kimppuusi, naiset alkavat seuraamaan, Tankki, Sportcars, Pilots, Aseet, Rahakoodi jne?

Kaikki pelkästä rällästyksestä tykkäävät noita varmaankin haluaisivat mutta henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa. Gta: San Andreas ja IV on tullut pelattua ilman koodeja ja voin sanoa, että pelit ovat PALJON mielenkiintoisempia pelata ilman koodeja. Koodittomuus tuo mukanaan myös haastavuutta ja realismiä, kun esimerkiksi tehtävää varten sinun täytyy ajaa kaupungin toiselle puolelle ostamaan ase asekaupasta.

Itselleni GTA:t eivät koskaan ole olleet mitään must have-pelejä mutta aina ne tullut ostettua ja pelattua innolla. Keskiviikkoa odotelessa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei, en minäkään usko että tämä on next gen peli, mutta toistaiseksi me ei voida olla varmoja mistään. Se on fakta että sekä MS:lle että Sonylle olisi todella kova juttu että GTA V voitaisiin esitellä uuden koneen julkaisu pelinä...

Olisihan se varmasti joo, mutta siinä samalla Rockstar heittäisiä miljoonia kankkulan kaivoon. Nykykonsoleille on kehitetty jo teknologiaa. Lisäksi nykykonsolit ovat myyneet sen verran paljon, että uusille laitteille julkaiseminen merkitsisi huomattavasti pienempää kohdeyleisöä ja huomattavasti pienempiä tuloja.

En toivoisi, että uudessa Grand Theft Autossa lähdetään taas yrittämään liikaa kaikenlaista. Kunhan nyt keskittyisivät korjaamaan ne karuimmat virheet nelosen pelimekaniikasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kaikki pelkästä rällästyksestä tykkäävät noita varmaankin haluaisivat mutta henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa. Gta: San Andreas ja IV on tullut pelattua ilman koodeja ja voin sanoa, että pelit ovat PALJON mielenkiintoisempia pelata ilman koodeja. Koodittomuus tuo mukanaan myös haastavuutta ja realismiä, kun esimerkiksi tehtävää varten sinun täytyy ajaa kaupungin toiselle puolelle ostamaan ase asekaupasta.

Itselleni GTA:t eivät koskaan ole olleet mitään must have-pelejä mutta aina ne tullut ostettua ja pelattua innolla. Keskiviikkoa odotelessa...

Mulla oli kaksi tallennusta kummassakin pelissä, toinen koodeilla ja toinen ilman. Ilman koodeja oli kyllä paljon parempi pelata, oli jotenkin aina jotain tekemistä, kun taas koodilla... oli niilläkin hauskaa, mutta se oli vaan niin helppoa. SA:n aloitin koodeilla, koska oli niin erillaisen näköinen peli, kuin VC, mihin oli tottunut. Minusta koodit saa olla käytössä, mutta en niistä itse pidä (vaikka olenkin vasta pojankloppi, niin älyä on:))
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mä oon pelannu IV:n läpi 2 kertaa ilman koodeja ja sitten, kun peli on läpäisty, niin olen tehnyt kaksi savefileä siitä ja toiseen cheatit.

Autoihin ei tarvitse paljoa muutoksia, tosin nopeammat autot voisivat käyttäytyä vakaammin, koska ne ovat liian lullia. Myös itseäni raivostuttaa, se että tehokas auto lähtee sladiin, mutta ikäänkuin tehot yhtäkkiä häviää. Kisoja pelattaessa jyrsii suuresti se, että auto lähtee vahingossa luistelemaan, niin ei ole toivoakaan vetää loppumutkaa nätissä luisussa, koska yhtäkkiä veto lakkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kaikki pelkästä rällästyksestä tykkäävät noita varmaankin haluaisivat mutta henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa. Gta: San Andreas ja IV on tullut pelattua ilman koodeja ja voin sanoa, että pelit ovat PALJON mielenkiintoisempia pelata ilman koodeja. Koodittomuus tuo mukanaan myös haastavuutta ja realismiä, kun esimerkiksi tehtävää varten sinun täytyy ajaa kaupungin toiselle puolelle ostamaan ase asekaupasta.

Itselleni GTA:t eivät koskaan ole olleet mitään must have-pelejä mutta aina ne tullut ostettua ja pelattua innolla. Keskiviikkoa odotelessa...

Itselläni ainakin koodit ovat lähinnä itse tarinan läpipääsyn jälkeiseen aikaan. Tarina tullut vedettyä SAssa ja IV:ssä ilman koodeja läpi, mutta varsinkin SA:ssa koodeista oli suuri ilo sen jälkeen. Saa aika paljon kehiteltyä kaikkea hauskaa ja ei mene puolta päivää etsiessä sitä oikeata autoa tai pyörää.. :rolleyes:

Keskiviikkoon on enää 2 päivää!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Nyt, kun itse luin teidät viestejä niin tuli mieleen niitä hauskoja "GTA-päiviä". Siitä on nyt kai 2 vuotta kun viimeksi pelasin kunnolla GTA:ta. Täytyy kai nyt käydä ostamassa pleikalle GTA:n. Itse kyllä pidin IV:n realistisesta meiningistä, mutta betohelvettiin kyllä kyllästyi nopeasti. Ja kyllä niitä lentokoneita ja muuta hauskaa jäi kaipaamaan. Ei mitään muuta kun IV:n realistusuus + SA:n kartta ja muuta pientä hauskaa mistä aikaisemmin on kirjoitettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mulla on tasan yksi asia, joka on pakko saada mukaan GTA V:hen ja se on polkupyörät. Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun ajelin ympäri San Andreasia polkupyörä+uzi+lihava CJ+"drive-by" -kombolla. Se oli niin uskomattoman koominen näky etten pelissä tehnyt oikeastaan mitään muuta. No välillä jahtasin ihmisiä puimurin ratissa ja vetelin "kuperkeikkoja" mönkijällä. Tuoreessa muistissa on myös rannalla aloitettava triathlon (uinti, juokseminen ja lopulta polkupyörällä kilpaa sen vuoren päälle, josta loppujen lopuksi hyppäsin laskuvarjolla aina alas)...

Yksi asia on mitä en halua tulevassa GTA V:ssä nähdä (jos se tosiaan sijoittuu SA:han) on Ballas-jengi. Ai sitä vitutuksen määrää kun jokaisessa tehtävässä koko saatanan jengi jahtasi autoani ja tilaisuuden tullen heittivät minut autoni kyydistä ja pilasivat tehtävät kerta toisensa jälkeen.

Ei mahda mitään. Hypejuna karkasi juuri raiteiltaan noiden V2:n huhujen myötä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ah ne 4-5 tunnin yölliset bigfoot-jahdit ja ufojen bongaukset.. San Andreas oli meikäläiselle se paras tähän asti ilmestyneistä, joten en pistäs pahaksi vaikka vitonen tuonne samaan seutuun sijoittuu. Jengisotia toivoisin samaan tyyliin kuin SA:ssa oli. Ja niitä eläimiä sinne maaseudulle ala RDR ..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom