Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Nyt hype on edennyt siihen vaiheeseen, että jo tärkeät henkilötkin alkavat kommentoida seuraavaa GTA:ta. Olen kerännyt jo pidempään näitä tärkeiden henkilöiden kommentteja GTAV:stä. Tässä muutamia:

Yhdysvaltain presidentti Barak Obama Valkoisessa talossa tauolla kongressin ollessa paikalla:
- Seuraavassa GTA:ssa aion ottaa sukellusveneen ja sukeltaa sillä niin syvälle, että auringon valo ei yllä sinne asti enää. Vaikuttaa siltä, että R* on tällä kertaa tehnyt todella syvän merenpohjan, koska pelissä on sukellusvene.

Katri-Helena:
- Vihdoinkin pääsen leikkimään koiran kanssa. Uskon, että voin myös syöttää hurtalleni koiranmakkaraa. (Mjam mjam)

Presidentti Mauno Koivisto:
- Tulee olemaan aivan buheeta sukeltaa hävittäjällä korkealle taivaalle ja pudottautua koneesta laskuvarjolla alas. Ikävää taas on se, että pelissä ei voi pelata lentistä.

Turun telakan johtaja Jari Anttila:
- Siis mä aion haastaa hait sukeltelemalla niiden vierestä. Katsotaan käyvätkö kimppuun. Viis siitä, vaikka laivatilaus meni Ranskaan.

New Yorkin pormestari Michael Bloomberg:
- New Yorkissa on tänä vuonna tapahtunut murhia vähemmän kuin 50 vuoteen. Tulen kuitenkin pitämään huolen siitä, että GTAV:ssä määrä kasvaa edellisistä peleistä vielä lisää. Siis: PUM PUM! Kweh!

Pujottelija Tanja Poutiainen:
- On hienoa, että seuraavassa GTA:ssa pääsee vuorille patikoimaan. Olisin kuitenkin toivonut, että olisi päässyt pujottelemaan. Mutta lunta ei siellä taida olla...

Pelaaja-lehden entinen päätoimittaja Thomas Puha:
- Toivottavasti laiskalle kameralle on tehty jotain.

MTV3:n meteorologi Mette Mannonen:
- Odotan innolla täysimittaiselle golfkentälle pääsyä, sillä olen golfin suuri ystävä.

Elinkeinoministeri Jan Vapaavuori:
- Vihdoinkin tulee mahdollisuus pelata tennistä. Ehdin jo kyllästyä jatkuvaan keilailuun GTAIV:ssä.

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini:
- GTAIV jäi kokonaan väliin, koska keskityin mahan kasvattamiseen. Nyt aion jatkaa. GTAV:n huikean iso alue saa varmaan minut ajamaan alueen päästä päähän ja mittaamaan kellolla, kuinka pitkään siihen menee. Viisi Red Dead Redemptionia ei poijaat ole kovin vähän!

Anynomoys-ryhmän jäsen, joka teki taannoin verkkohyökkäyksiä suomalaisiin mediayhtiöiden palvelimiin:
- Älkää edes kuvitelko pelaavanne multiplayerissä. Olen niin katkeroitunut paskiainen, että hyökkään sinnekin.

Pääministeri Jyrki Käteinen:
- On hyvä, että Red Dead Redemptionista on tuotu nämä dynaamiset random-hahmot. Sillä välin kun tyhjennän valtion kassaa kreikkujen taskuun, aion pelata GTAV:tä ja törmätä joka ainoaan random-hahmoon ja jakaa suomalaisten veronmaksajien rahoja niille.

Että tälläisiä tällä kertaa. Tässä ei vielä ollut kaikki löytämäni kuuluisien ihmisten kommentit, mutta lisää saatte myöhemmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

New Yorkin pormestari Michael Bloomberg:
- New Yorkissa on tänä vuonna tapahtunut murhia vähemmän kuin 50 vuoteen. Tulen kuitenkin pitämään huolen siitä, että GTAV:ssä määrä kasvaa edellisistä peleistä vielä lisää. Siis: PUM PUM! Kweh!
:D :D Tietty nää on aitoja... :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ensisijainen julkaisu päivä taitaa olla 30.4 joten vielä on jonku aikaa odottamista :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Oijoijoi, tätä peliä olen odottanut jo aika kauan. Suoraan sanottuna heti IV:n tulon jälkeen. IV oli pienoinen pettymys :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Niin eikös tätä tosiaankaan tule PClle? Jos ei tule on kyllä pakko ostaa PS3 :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Pakko herättää keskustelu käyntiin; tuli tässä luettua Gtaforums.comin threadia, mistä puhutaan ghetoista(linkki). Mitä mieltä itse olette? Itse haluaisin suuren gheton, jota et pysty kävelemään ilman että näkisit ampumista, ryöstöä, tai poliisien sireenejä. Ja varsinkin pelatessa Michaelilla, jengiläiset tulisivat heti ahdistelemaan. Mielipiteitä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Pakko herättää keskustelu käyntiin; tuli tässä luettua Gtaforums.comin threadia, mistä puhutaan ghetoista(linkki). Mitä mieltä itse olette? Itse haluaisin suuren gheton, jota et pysty kävelemään ilman että näkisit ampumista, ryöstöä, tai poliisien sireenejä. Ja varsinkin pelatessa Michaelilla, jengiläiset tulisivat heti ahdistelemaan. Mielipiteitä?

Ei gettoja. Tällä kertaa haluan kauniin, vehreän alueen, jossa kävelee vain rukoilevia nunnia ja uskoon hurahtaneita poliiseja, jotka eivät enää ole trigger happy. Kaikki vaeltaisivat joka aamu maidon ja hunajan hakuun keskustaan ja tervehtisivät toisiaan poskisuudelmin. Mitään riitoja ja itsekkyyttä ei olisi, vaan vain auvoisaa yhteiseloa.
Autolla ajaminen olisi kielletty, koska se saastuttaa lastemme tulevaisuuden, mutta hevosiakaan ei saisi olla, koska ne piereksii metaanikaasua, joka on helvetinmoinen kasvihuonekaasu. Kaikin puolin koitettaisiin suojella luontoa.
Työ jota saisi tehdä, olisi vain kukkien keräämistä kedolta, mutta tässäkään hyvässä ei saisi kilvoitella, vaan jakaa omista kukista niille, jotka eivät olisi onnistuneet keräämään niin paljon kukkia kuin sinä.
Pelissä olisi seksi-nunnia dynaamisina random-hahmoina, jotka antaisivat sinulle ****** aivan ilmaiseksi. Sitten ne tulisivat raskaaksi ja täyttäisivät koko maan sinun lapsillasi. Olisi ihanan kivaa juoda maitoa ja hunajaa niiden kanssa ja leikkiä koko päivä, ah.
Aseita ei tietenkään olisi, paitsi korkeintaan kukkatelineinä, joihin voisi kielot ja sypressit ripustaa tuottamaan auvoisaa onnea meille kaikille.

No niin. Voidaan sanoa jo, että tänä vuonna se tulee, kun vuosi on vaihtunut. Viime vuonnahan jouduimme sanomaan että ensi vuonna se tulee (Huomatkaa viksuuteni ;) ). Merkittävää edistystä siis on taas tapahtunut. Koska se sitten aktuaalisesti tulee, on toki vielä hämärän peitossa. Voi myös olla, että julkaisu siirtyy ensi syksyyn, jos ongelmia tulee pelin kehitystyön osalta. Toivotaan kuitenkin, että onkkuja ei tule ja saamme käsiimme tuon loisteliaan pelin jo keväällä.

No nyt tuli Rockstarin sivuille 2 uutta kuvaa, joita en nyt ehdi linkittää. Toisessa kuvassa Trevor leikkii taas tulella (taitaa olla varsinainen pyromaani). Toisessa kuvassa joku kiipeää Winewood-kyltin sivua, ja poliisit kyttäävät alhaalla. Ei mitään erikoisia kuvia, mutta parempi nekin kuin ei mitään.
Mielenkiintoisempi uutinen on se, että R* ilmoittaa, jotta pelin kansi julkaistaan tämän kuun aikana. Tämän katsotaan tarkoittavan, että julkaisupäivä ilmoitetaan samalla kerralla.

Saas nähdä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Enää viikko tätä kuuta jäljellä ja pelin kannesta ei ole vielä tietoa. Ei myöskään mitään uutta infoa ole tullut niiden joulun screenshottien jälkeen.

Mutta sen sijaan Rockstar julkaisee alkuperäisen Vice Cityn Playstation Networkissa ensi viikolla hintaan 9.99€: Grand Theft Auto: Vice City Coming to PSN Next Week | Rockstar Games

En ole edes vielä San Andreasissa päässyt ekalta "saarelta" pois kun tehtävät ovat välillä todella turhauttavia kun jos kuolee niin menettää kaikki aseet ja samalla vähän rahaa. Nyt olen alkanut pelaamaan niin että tallennan pelin jokaisen suoritetun tehtävän jälkeen joten jos satun kuolemaan niin pääsen aloittamaan aina samojen aseiden kanssa kun lataan sen tallennuksen. Ehkä vähän huijaan mutta jotenkin on yritettävä nopeuttaa tarinan läpipääsyä. Se on kyllä jännää että miten jotkut ihmiset voivat nykypäivänä vastustaa kaikkia välitallennuspisteitä ja restart mission toimintoja kun ne helpottaisivat peliä liikaa. Pyh, sanon minä. Tarina kärsii jos ei lukuisien yritysten jälkeen suorita jotain tehtävää. Siitä vaan turhautuu ja peli siirtyy rangaistuksena hyllylle jolloin kaikki tulevat foorumeille valittamaan pelin huonoudesta. Nytkin San Andreasissa - jota ennen pidin pelien messiaana - on vain aiheuttanut enemmän turhautumista kuin nautintoja (lukuunottamatta koodeilla pelleilyjä). Eräät tehtävät, kuten Big Smoken kanssa suoritettavat, ovat välillä niin vaikeita että sen tietyn tehtävän suorittamiseen voi kuluttaa kymmeniä kertoja ja se jos mikä tökkii tarinan läpipeluuta ja rytmitystä. BS:n vaikein tehtävä tähän asti on ollut tämä moottoripyörä drive by shooting junan perässä: "ALL WE HAD TO DO, WAS FOLLOW THE DAMN TRAIN, CJ!", kaikuu vieläkin korvissa. Toivon että GTA V:ssä ei tule olemaan välitallennuspisteitä ellei kyseessä ole joku jättimäinen väh. tunnin mittainen pankkiryöstö tms. Sen sijaan toivon samanlaista ratkaisua kuin IV:ssä eli kännykän kautta voi saman tien aloittaa tehtävän ilman että tarvitsee koko ajan ravata sinne tehtävän aloituspaikkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Toivon että GTA V:ssä ei tule olemaan välitallennuspisteitä ellei kyseessä ole joku jättimäinen väh. tunnin mittainen pankkiryöstö tms. Sen sijaan toivon samanlaista ratkaisua kuin IV:ssä eli kännykän kautta voi saman tien aloittaa tehtävän ilman että tarvitsee koko ajan ravata sinne tehtävän aloituspaikkaan.

Eikös GTA IV:n lisäosissa käytetty jo checkpointeja? Vai muistanko ihan väärin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Hmm, enää kuusi päivää aikaa julkistaa se pelin kansi. Mikähän siinä kestää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

^ Multa on menny ohi. Ovatko luvanneet julkaista kannen tammikuussa?

Eivätkös ne niin luvanneet? Vai sanoivatko sitten, että "kuukauden sisällä", mikä ei tarkota tammikuuta, vaan 30:ntä päivää tuosta sanomisesta. En jaksa nyt lukea sitä uutista uudestaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Multakin mennyt ilmeisesti ohi, kun en tollaista millään muista. Viitsisitkö Execta laittaa linkkiä uutiseen?

Eipä silti, tuskin mitään mullistavaa siitä kannesta saadaan irti. Luulen myös sen olevan idealtaan täysin samanlainen kuin edelliset GTA:t. Eli kannessa pieniä kuvia hahmoista ja keskellä iso Grand Theft Auto logo.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom