Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Oletteko muuten mistä kaikkialta tilanneet ennakkoon? ja minkälaisia kokemuksia on ollut kyseisitä paikoista?

Itse tilasin ennakkoon ellokselta...saa nähdä miten toimii, että tipahtaako peli julkkarina luukusta. Itselläni meni pienoinen luottamus CDON.com:iin kun tilasin NHL13 ennakkoon..ei tullu julkkarina ja jouduin muistaakseni odottamaan vielä vkl ylitse, mutta lahjakortti ja nöyrät anteeksi pyynnöt lämmittivät mieltä:)

VPD tilasin XBOX360 collectors editionin sieltä yleensä tullut julkaisupäiväksi.
Gigantista PS3 collectors editionin tilasin. Koska VPD kerkesivät loppuun. Gigantista ei oo ennakko tilaus kokemuksia niin tuleepahan sekin testattua :D
Miksi 2 editioniin ehkä edellisten huonojen PS3 käännöksien takia niin nytten ku alkaa piakkoin sitten tuloon REVIEW niin tietää kumman pistää sitten myyntiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse tilasin Markantalosta ainoastaan siitä syystä, että hinta oli halvin (56,90€) mitä löysin. Tulen luultavasti selviämään siitäkin, jos peli nyt ei jostain syystä julkkariksi tule (vaikka toiveissa tämä toki on).
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse pistin ennakkotilauksen vetämään cdon:ista aika pian sen jälkeen kun pelistä ilmoitettiin. 08.11.2011 nähtävästi olen tilauksen tehnyt. Sattui olemaan vielä hyvän hintainen silloin, 45e. En tiedä miten nopeasti tuolta ennakkotilaukset on tulleet perille, mutta tuolla hintaa ei kyllä viitsi peruakkaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Oletteko muuten mistä kaikkialta tilanneet ennakkoon? ja minkälaisia kokemuksia on ollut kyseisitä paikoista?

Itse tilasin ennakkoon ellokselta...saa nähdä miten toimii, että tipahtaako peli julkkarina luukusta. Itselläni meni pienoinen luottamus CDON.com:iin kun tilasin NHL13 ennakkoon..ei tullu julkkarina ja jouduin muistaakseni odottamaan vielä vkl ylitse, mutta lahjakortti ja nöyrät anteeksi pyynnöt lämmittivät mieltä:)


Konsolinetistä tilasin.
Joskus aikaisemminkin tilannut ennakkoon kyseisestä puljusta ja aina julkaisupäivänä peli tipahtanut postiluukusta, toivottavasti näin myös GTA V:n kohdalla...tosin nyt tuli oltua aika myöhään tuon tilauksen kanssa liikenteessä, (30.8) että saa nähdä onko tuolta niin suuret määrät tilattu, että jään julkaisupäivänä nuolemaan näppejä, mutta uskon kyllä, että kaupat saavat tuota peliä varastoihin niin suuret määrät, että kaikille riittää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse pistin ennakkotilauksen vetämään cdon:ista aika pian sen jälkeen kun pelistä ilmoitettiin. 08.11.2011 nähtävästi olen tilauksen tehnyt. Sattui olemaan vielä hyvän hintainen silloin, 45e. En tiedä miten nopeasti tuolta ennakkotilaukset on tulleet perille, mutta tuolla hintaa ei kyllä viitsi peruakkaan :)

Itsellä cdon ja discshopista huonoimmat kokemukset. Jos lähettävät pelin PE niin saat sen luultavasti KE-TO Mutta jos vasta julkkari päivänä lähettävät niin se on 50/50 saatko PE ainakin tämmöstä kokemusta ollut. Mutta jos ei harmita ihan vietävästi niin hyvä diilihän tuo on :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Kyllähän tuon julkkariksi haluaisi, mutta en kyllä usko että millään tulee. On cdon:illa kuitenkin aina niin helvetin pitkät toimitusajat. Tuo hinta on vain niin loistava, ettei muualta viitsi katsella. Mutta saa nähdä, jos näyttää että lähettävät vasta julkkaripäivänä, niin varmaan käväisen jostain kivijalka liikkeestä hakemassa kalliimmalla. Odotus sen verran kova, että jos viikolla viivästyy toimitus, niin en kestä odottaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Täällä mennään odottamaan vuorokauden vaihtumista VPD:n oville josta käyn varaamani painokseni poistamassa. Saattaapi olla tungosta mikäli meno on sama kuin viimeversion yömyynnissä. Click! Hinta on 63e mikä nyt vielä menee kelpohintana kaikenkaikkiaan. Miss those 43.40e days :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Täällä mennään odottamaan vuorokauden vaihtumista VPD:n oville josta käyn varaamani painokseni poistamassa. Saattaapi olla tungosta mikäli meno on sama kuin viimeversion yömyynnissä. Click! Hinta on 63e mikä nyt vielä menee kelpohintana kaikenkaikkiaan. Miss those 43.40e days :(

Onneksi Briteistä saa vielä pelit ostettua noin 40€:lla, mielummin odotan viikon kauemmin kuin maksan parikymppiä enemmän.

Jos täällä joku vielä pähkäilee mistä tilata niin Amazon.uk taitaa olla halvin vaihtoehto http://www.amazon.co.uk/Grand-Theft...?ie=UTF8&qid=1378052483&sr=8-2&keywords=gta+5
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

GameStopista varattu oma Collector's Edition. Liike järjestää myös yöjulkkarin, joten olen niiden ensimmäisten onnekkaiden suomalaisten joukossa, jotka pääsevät tätä peliä mehustelemaan. Enää 2 viikkoa odotusta jäljellä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Varmimmin saa, kun käy aamulla kiertelemässä kauppoja ja näin aion itse tehdä julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Itse pistin juuri noutotilauksen vetämään Verkkokauppa.comista siinä toivossa että saisi julkaisupäivänä hakea pelin itselleen oulun myymälästä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Muista en tiedä, mutta omasta mielestäni ei ole lainkaan jännittävää kuulla, minne niitä varauksia on jätetty tai mistä joku on mahdollisesti ajatellut kopionsa hankkia. Joo, on iso julkaisu ettekä millään meinaa pysyä nahoissanne, mutta mainitunkaltaiset viestit ovat silti hukkadataa. Tsättäilkää itse pelistä, kiitän.

Itse ostan uuden GTA:n jostain pelikaupasta sitten joskus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Muista en tiedä, mutta omasta mielestäni ei ole lainkaan jännittävää kuulla, minne niitä varauksia on jätetty tai mistä joku on mahdollisesti ajatellut kopionsa hankkia. Joo, on iso julkaisu ettekä millään meinaa pysyä nahoissanne, mutta mainitunkaltaiset viestit ovat silti hukkadataa. Tsättäilkää itse pelistä, kiitän.

Itse ostan uuden GTA:n jostain pelikaupasta sitten joskus.

Make00 kysyi ja me vastattiin ja samanlaista se keskustelu oli edellisen GTA:n julkaisupäivän lähestyessä :)
Minusta on ihan hauska keskustella asiasta ja asian ympäriltä koska omalla kohdalla odotus on jo aika korkealla, toisekseen itse pelistä ei paljoa vielä ole keskusteltavaa koska kukaan ei ole sitä päässyt pelaamaan, ja loppupeleissä videoista ja annetusta peliin liittyvästä vähäisestä informaatiosta ei loputtomiin riitä juttua, ellei spekuloida...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Koskahan pelistä alkaa arvosteluja tuleen esille.
Ainakin täällä Suomessa suurin osa pelimedioista saa arvostelukappaleensa vasta julkaisupäivänä. Maailmalla isommat tekijät ovat varmaankin käyneet Rockstarin tarjoamassa tilassa pelaamassa arvosteluversiota jo etukäteen, mutta noin muuten arvosteluja alkaa tihkua enemmän vasta julkaisun jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Joku vois jossain välissä tehdä ranskalaisin viivoin tärkeimmät huomiot tuosta. Ei millää jaksa englantia lukea noi paljon kun ei kaikki kuitenkaan mene jakeluun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Spoilereita, jos haluaa pitää itsensä pimennossa, tosin kaikki neljä tehtävää on isosti ollu esillä julkastuissa pelivideoissa.

Pelialue todella iso ja hieno ja efektit tehty hyvin; vesi roiskuu näyttävästi veneen alla. Odotukset täyttyneet ja loppusitastti "uusi aikakausi alkaa kun R* niin päättää" ei nyt varsinaisesti auta odotustuskaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom