Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kaksi edellistä GTA peliä IV ja San Andreas olivat kyllä sen luokan pettymyksiä itselleni, että odotukset tätä tulevaa GTA V:sta kohtaan ovat nollissa. GTA 3:n ja ennen kaikkea oman suosikin Vice Cityn olen pelannut moneen kertaan läpi sen verran hyviä ne oli, varsinkin Vice City jossa kaikki vaan miellytti itseäni, aikakausi, musiikit, kaupunki, päähenkilö, kaikki. San Andreaksen Hip Hop Ghetto meininki ei maistunut ollenkaan ja onkin ainoa GTA jota en koskaan jaksanut läpi pelata. GTA IV:ssä oli aikoinaan sama homma ostin julkaisupäivänä ja vein neljän päivän päästä vaihtoon peli liikkeeseen, myöhemmin sitten Demandistä ostin uudelleen ja pelasin läpi, mutta ei edelleenkään iskenyt kyseinen peli toki parempi kuin San Andreas, mutta ei missään nimessä pääse lähellekkään Vice Cityä IMO. Jos toisivat Vice City arcadeen vaikka alkuperäisillä grafiikoilla niin ostaisin varmasti vaikka pyytäisivät 2000 ms pointsia.

GTA IV:stä loisti poissa olollaan edellisistä osista tutut asuntojen ostot joita itse olisin sinne kaivannut. Samaten toivoisin, että toisivat mukaan Assassins Creedeistä ja Saints Row 3:sta tutut liikkeiden ostot joista aika ajoin saisit sitten rahaa ja sitä enemmän mitä enemmän omistat niitä. Saints Row 3 oli ensimmäinen kyseisen sarjan peli itselleni ja sen jaksoin pelata ilman kyllästymistä läpi toisin oli omalla kohdallani GTA IV:n kanssa ja kesken jääneen SA:n kanssa. SA:ssa sekä IV:ssä oli myöskin niin tylsät pelihahmot, että toivottavasti GTA vitosen pelihahmo on sitten vähemmän tylsä. Sama oli pelimaailman kohdalla IV:ssä ja sitä se oli San Andreaksessakin ja nyt kun tähän tulevaan GTA peliin tuodaan SA:ta tuttuja kaupungin osia niin ei hyvältä kuulosta ajatellen omaa osto päätöstäni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Myös itse pidän Vice cityä parhaana GTA:na.
Itselleni selvästi parasta GTA IV:ssä oli Ballad of gay tony, josta itse asiassa tuli jostain syystä mieleen enemmän Vice cityn rento ilmapiiri kuin perus-GTA IV:n tarinan ankeahko maailma.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Täytyy sanoa että helvetin kovat on odotukset tälle pelille. Itselle kuten monelle muulle GTA IV oli paha pettymys, monin tavoin nämä on jauhettu kaikki syyt jo täällä niin ei jaksa niitä enää jauhaa. Kaikki muut GTA:t paitsi IV on tullut jauhettua läpi joista viimeisimpänä tänään läpäisty VCStories. Peliä pelatessa tuli jo mieleen ajatus seuraavasta GTA:sta ja siksi tännen nyt pelistä ajatuksia esitän..

Meikäläisen yksi suurimpia toiveita tähän peliin on se että päähenkilö olisi kiinnostava, määrätietoinen ja aikuismainen. Aikuismaisella tarkoitan sellaista ettei olis kuten CJ San Andreaksessa, Hey motherfucker!! huudot alkoivat tympiä pikkuhiljaa kun peli edistyi. Hyvän päähenkilön esimerkkinä pitäsin Vice Cityn Tommy Vercettiä, jolta löytyy nuo ominaisuudet..
Vercettihän on Sonny Forellin kätyrinä Vice Cityssä hoitamassa huumediiliä, joka epäonnistuu.. Tämän jälkeen Sonny vaatii epäonnistuneessa diilissä kadonneita rahojaan takaisin. Tommy alkaa koota rahoja ja lopulta kömmädysten jälkeen ampuukin Forellin ja rahat jäävät hänelle.
CJ seikkailee oikeastaan vailla määränpäätä muiden käskytettävänä koko pelin ajan.. Hienoja juttuja SA:ssa on hahmon kehitys, se ei ole pakollista ja se tuo virikkeitä peliin. Jotkut pitävät siitä jakehuvat peliä sen takia joillekkin tuo on se ja sama eikä sillä ole juurikaan merkitystä. Tässä olisi kanssa hyvä juttu kuten SA:ssa että voi opiskella erilaisia taistelutaitoja tälläinen tuo oman mausteensa peliin.

Pelin kuvia tutkaillessa olo on kuin karkkikaupassa maasto näyttää mukavalta ja kuvat luovat mielikuvia asioita joita voisi oletaa peliin. Kun katsoo tuota tennis kuvaa toivoo että pelissä voisi pelata tennistä, toivon myös että joku tenniksen peluu ei ole pakollista kavereiden tyytyväisenä pitämiseen. Tosin ei ole edes varmaa tarvitseeko mitään kavereita kestitä, toivottavasti. Mielestäni pelin tärkein asia on kuitenkin se että juoni on pääasia ja loput jutut voi hoitaa siinä sivussa tai jättää hoitmatta, kuten esimerkiksi GTA Vice Cityssa. San Andreaksessa oli ne omat hoodit joita piti aina välillä mennä suojaamaan ja se oli todella perseestä jos oli menossa toisessa kaupungissa ja juuri tehtäväpaikan lähellä.. Siitä sitten takas suojaamaan omia hoodeja, sama jutut VCStorieksen bisnesten kanssa. Minun mielestäni turhaa pelin täytettä, joku voi tykätä mutta mulle ei oikeen maistu. Juonessa täkeää olisi myös se että tehtäviä olisi tarpeeksi eikä peli olisi alkuhuumassa ohi, alkuhuumassakun tuleee mätettyä niin paljon kun ehtii yleensä.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

...Mielestäni pelin tärkein asia on kuitenkin se että juoni on pääasia ja loput jutut voi hoitaa siinä sivussa tai jättää hoitmatta, kuten esimerkiksi GTA Vice Cityssa. San Andreaksessa oli ne omat hoodit joita piti aina välillä mennä suojaamaan ja se oli todella perseestä jos oli menossa toisessa kaupungissa ja juuri tehtäväpaikan lähellä.. Siitä sitten takas suojaamaan omia hoodeja, sama jutut VCStorieksen bisnesten kanssa. Minun mielestäni turhaa pelin täytettä, joku voi tykätä mutta mulle ei oikeen maistu. Juonessa täkeää olisi myös se että tehtäviä olisi tarpeeksi eikä peli olisi alkuhuumassa ohi, alkuhuumassakun tuleee mätettyä niin paljon kun ehtii yleensä.. :D

Juuri päinvastoin omalla kohdallani. Juoni on melkeinpä aivan se ja sama GTA-peleissä. Jos mietitään niitä ensimmäisiä GTA:ita, niin niissä ei todellakaan mikään juoni ollut se pääajatus, eikä niitä pelejä pelattu juonen tai tarinan takia. Joku kämänen juoni oli pelkkä kulissi sille vapaalle kaupungissa riehumiselle. GTA III:n myötä Rockstar kuitenkin alkoi kehittämään pelisarjaansa ja juoni on noussut koko ajan tärkeämpään asemaan (GTA IV:n juoni oli jo omasta mielestäni erittäinkin hyvä). Juonen ei silti tule syrjäyttää sarjan perimmäistä tarkoitusta eli vapaata sandboxia. Asioista voi toki olla montaa mieltä, mutta näin näen itse asian.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Juuri päinvastoin omalla kohdallani. Juoni on melkeinpä aivan se ja sama GTA-peleissä. Jos mietitään niitä ensimmäisiä GTA:ita, niin niissä ei todellakaan mikään juoni ollut se pääajatus, eikä niitä pelejä pelattu juonen tai tarinan takia. Joku kämänen juoni oli pelkkä kulissi sille vapaalle kaupungissa riehumiselle. GTA III:n myötä Rockstar kuitenkin alkoi kehittämään pelisarjaansa ja juoni on noussut koko ajan tärkeämpään asemaan (GTA IV:n juoni oli jo omasta mielestäni erittäinkin hyvä). Juonen ei silti tule syrjäyttää sarjan perimmäistä tarkoitusta eli vapaata sandboxia. Asioista voi toki olla montaa mieltä, mutta näin näen itse asian.

Se nyt on vähän niin, että molemmat tukevat toisiian. Ei ole mieltä räiskiä menemään, jos rälläyksen vastapainoksi ole järjellistä toimintaa. Näin siis nykyaikana. GTA:n alkuajoista on tultu niin paljon eteenpäin, että koen nykypelit ennemminkin elokuviksi, joiden kulkuun voi itse vaikuttaa. Eikös tähän otettu auttamaan juonen ja tunnelman kehitykseen L.A Noiren porukkaa? Eli GTA-porukka voi panostaa ihan täysillä "kaikkien aikojen avoimenmaailman touhuun".
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tämmöinen asia julkaisuun koskien tuli mieleen: Ehkäpä julkaisu ajankohtaa ei ole voitu kertoa koska GTA V olisi WII U:n julkaisupeli ja koko konsolin julkaisupäivää ei myöskään ole paljastettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tämmöinen asia julkaisuun koskien tuli mieleen: Ehkäpä julkaisu ajankohtaa ei ole voitu kertoa koska GTA V olisi WII U:n julkaisupeli ja koko konsolin julkaisupäivää ei myöskään ole paljastettu.

Voin vaikka lyödä vetoa, että peliä ei nähdä Wii U:lla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Juuri päinvastoin omalla kohdallani. Juoni on melkeinpä aivan se ja sama GTA-peleissä. ...

Juurikin näin. Peliä pelatessa tuo juoni pääsee jotenkin unohtumaan tuossa jos edellisestä pääjuonen tehtävästä on lähemmäs 60 tuntia.
Sama on Skyrimin kanssa. Pelloilla on perkuleen kiva löntystellä menemään, että en tiedä missä vaiheessa olen peliä menossa. Peliä on kuitenkin nyt pelattuna se 60 tuntia ja edellinen save joka tuhoutui oli n. 90 tuntia ja aika vähissä on ne tehtävät jotka ovat tulleet vastaan molemmilla tallennuksilla...

GTA IV oli minun mielestä raudanluja esitys ja sitä samaa toivon myös uudelta peliltä. Ainoa peli GTA sarjasta jonka olen jaksanut tahkoa 100% läpi.
Vaikka pääjuoni piti paiskoa alle 30 tunnin läpi, niin pelattavaa riitti kuitenkin johonkin 120 tuntiin ja peli oli sitten siinä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Toivottavasti tässä pelissä on Big foot ja muita siistei easter eggei :D ne on parhaita
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Eikö porukat vieläkään usko että tätä EI julkasta tänä vuonna :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Eikö porukat vieläkään usko että tätä EI julkasta tänä vuonna :mad:

Ei. :)

Tuosta Wii U -versiosta vielä. Jos se nyt on tulossa niin sehän olisi konsoliversioista varmasti teknisesti paras. Ja ohjaimella pystyisi kyllä tekemään kaikkea siistiä mikä ei normaalilla padilla onnistu. Itse uskon kyllä Wii U -versioon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ei. :)

Tuosta Wii U -versiosta vielä. Jos se nyt on tulossa niin sehän olisi konsoliversioista varmasti teknisesti paras. Ja ohjaimella pystyisi kyllä tekemään kaikkea siistiä mikä ei normaalilla padilla onnistu. Itse uskon kyllä Wii U -versioon.

Eihän tuo mitenkään mahdotonta ole, ottaen huomioon että kaksi GTA:ta on jo ennestään ilmestynyt Nintendon konsoleille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

..mutta kun aattelee miten juostenkustu IVn PC-käännös oli, niin vaikea kuvitella että Rockstarilla olisi hirveästi intoa väsätä Wii U:n pädille mitään erityisiä gimmick-kikkailuita.
 
Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Saisihan siihen vaikka kartan ja inventoryn näkymään koko ajan. Kaikkea tuollaista pientä ja kivaa. Mahdollisuuksia olisi vaikka mihin. Eikä me tosiaan edes tiedetä kuinka kauan Rockstarilla on ollut Wii U:n kehitysyksikkö. IV:n PC-version taisi väsätä kasaan joku Rockstarin sivupulju?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Eikö porukat vieläkään usko että tätä EI julkasta tänä vuonna :mad:

Noh eihän tämä mitenkään voi tulla tänä vuonna, kohta ollaan lokakuussa. Onko tästä edes tullut ns. virallista julkistusta trailerin ja screenshottien lisäksi? Kai tästä ensin tulee kovan luokan virallinen julkistus, jossa sitten annetaan päivämäärä ja muuta lisätietoa. Nyt ollaan edelleen teaser-vaiheessa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom