Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mönkijät ja sukeltaminen vahvistettu! -%-%9&+ fkfkid Koko ajan vaa paljastuu kaikkea pientä, mutta mahtavaa.

Mistä sait sukeltamisen selville?

Itse en ainakaan ole huomannut missään trailerissa tai mussa noita asioiita, mutta tuntuisi luonnolliselta, että ne ovat GTA 5:sessa

"from the tops of the mountains to the depths of the ocean." -R*

En ollutkaan tarpeeksi nokkela.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Olisi aivan HULPPEAN MAHTAVAA, jos pääsisi taas sukeltelemaan. Tykkäsin valtavasti San Andreaksessa etsiä niitä...mitä ne nyt olikaan? No, joka tapauksessa. Mutta kun sanotaan että syvyyksiin, niin alkaa jo tulla sukellusvene mieleen. Voisiko olla mahdollista? Miksei.:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Loogisesti ajateltuna oli taas Rockstarilta aika älykäs veto julkaista julkkari-pvm:

A) On n.2 viikkoa kun BO2 julkaistaan (kuitenkin joulun "hittituote") , tällä saadaan vietyä huomiota BO2:n julkkarista ja kaikki keskittyy GTAV
B) Vaikka joulumyynti olisi "paras hetki" , niin tuo kevät-ajankohtana saadaan myydä peliä puhtaalla pöydällä (joulusta yhä se BO2 ja tms.)
C) GTAV vain tulee yksinkertaisesti räjäyttämään pankin ja tämä vuosia odotettu pelimaailman legendan 5:s osa tulee varmasti olemaan 2013 vuoden ehdoton myyntimenestyjä (ellei mitään todella yllättävää floppia tapahdu) , joten eiköhän vain odotella, kyllä se maaliskuun aikana tulee :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

On n.2 viikkoa kun BO2 julkaistaan (kuitenkin joulun "hittituote") , tällä saadaan vietyä huomiota BO2:n julkkarista ja kaikki keskittyy GTAV
En näe asiaa noin. Kuukausien päästä julkaistava peli tuskin vie juurikaan huomiota aivan nurkan takana olevalta peliltä (ja mitä Rockstar siitä edes hyötyisi?) vaan päinvastoin useimmat tuskin alkavat hypettämään sitä kaukaista peliä kun on niin paljon ajankohtaisiakin isomman luokan nimikkeitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Nyt rupes jotakin tapahtumaan.

GTAForums.com -> First ingame screen leaked ! (preorder + poster)

Kannattaa seurata tota topiccia. Ilmesesti traileri #2 tulossa hyvinkin pian (ehkä jopa huomenna)

Tässä pari kuvaa, jotka tulee ilmeisesti jonkun ennakkotilauspaketin mukana?
Näytä liitetiedosto 10276
Näytä liitetiedosto 10277
Näytä liitetiedosto 10278
Näytä liitetiedosto 10279
Näytä liitetiedosto 10281

Ja vielä yks kuva jostakin kirjeestä, joka on lähetetty kauppiaille:
Näytä liitetiedosto 10280
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

TRAKTORI! Ja huhhuh, minkä kokonrn tuo pelialue tuler olemaan. Tuossa laskuvarjokuvassa näkyy tollasen yhen "pikku vuoren" kokoluokkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tuon traktorikuvan taustalla näyttää olevan myös lehmiä. Näen jo sieluni silmin itseni lastaamassa autonkuljetusrekan täyteen lehmiä ja käydä vapauttamassa lehmät Los Santosin keskustassa. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Traileri peruuntui :( Mutta saatiinpahan ainakin nähä uusia kuvia, ja traktori! ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Onneks tämä tulee varmaan sopivaan aikaan itelle kun valtion tarjoama päivähoitoki loppuu samoihin aikoihin entä mikä on tämän julkaisu ajankohta. Piti aivan sen kunniaksi aloittaa GTAIV pitkästä aikaa alusta. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]


UPEETAMAHTAVAA! Nyt pääsevät uuden trailerin kimppuun monet siitä salakielisiä vihjeitä etsivät GTA-hihhulit.

Muistakaa myös Game Informerin juttu myöhemmin tällä viikolla. Konsolifinin toimitus voisi kääntää koko jutun, niin saataisiin selevällä suomen kielellä koko juttu luettavaksi
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

-Disclaimer, seuraa kyynikon turhaa marmatusta-

Jotenkin taas tää hype lähtee käsistä. Ai että sukellusveneellä pitäis päästä ajelemaan, Kalifornian rannikolla? Just.

GTA IV:kin oli jo aivan valtava pettymys aikoinaan, vaikka kaupunki hieno visuaalisesti olikin (Liberty City Stories oli paljon parempi). Mutta ennen kaikkea se oli tehtävien ulkopuolella täysin kuollut "kulissikaupunki" - eli esimerkiksi kauppojen puute ketutti todella silloin aikoinaan, toivottavasti ovat ottaneet tästä onkeensa. Siinähän kävi lopulta niin, että rahaa oli miljoonia, eikä mitään mihin tuhlata se. Käsittämätöntä...

San Andreas oli hieno peli, ja hieno pelimaailma, ja sikäli olen tyytyväinen että palaavat siihen.

"Realistiset" open world- & 3rd person -pelit kuuluvat suosikkeihin, mutta tosiasiassahan tää on taas samaa sontaa eri kaupungissa. Vaikea uskoa, että näihin enää keksittäisiin mitään mullistavan uutta. Samaa mene-sinne-tapa-ne-ryöstä-pankki-aja-pakulla-karkuun -meininkiä.

Ja epäilemättä prätkällä ajo on taas pelattavuuden puolelta yhtä helvettiä...ja sen tehtäviin tuhlataan puolet juonesta. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

-Disclaimer, seuraa kyynikon turhaa marmatusta-

Jotenkin taas tää hype lähtee käsistä. Ai että sukellusveneellä pitäis päästä ajelemaan, Kalifornian rannikolla? Just.

GTA IV:kin oli jo aivan valtava pettymys aikoinaan, vaikka kaupunki hieno visuaalisesti olikin (Liberty City Stories oli paljon parempi). Mutta ennen kaikkea se oli tehtävien ulkopuolella täysin kuollut "kulissikaupunki" - eli esimerkiksi kauppojen puute ketutti todella silloin aikoinaan, toivottavasti ovat ottaneet tästä onkeensa. Siinähän kävi lopulta niin, että rahaa oli miljoonia, eikä mitään mihin tuhlata se. Käsittämätöntä...

San Andreas oli hieno peli, ja hieno pelimaailma, ja sikäli olen tyytyväinen että palaavat siihen.

Mjoo, mutta olihan GTA III:kin PS2:lla aivan jotain muuta, kuin mitä San Andreas oli konsolin elämän loppupuolella. Jos nyt olisi vähän sama homma, eli IV oli vähän niinkuin benchmark tälle konsolisukupolvelle ja nyt sitten otetaan vanhoista rakkineista kaikki irti mitä saatavissa on.

GTA sarjaa odottaessa en voi olla hypettymättä, vaikka kuinka yritän.
Itse tykkään odottaa vähemmän, niin on sitten mukava yllättyä, mutta nyt on kieltämättä tullut aika paljon tasapaksua tavaraa (pelit yleensä) tuutista ulos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

GTA IV:ssä ulkoasu, fysiikat ja eläväisin avoin maailma ikinä olivat niin suuria loikkauksia totutusta, että jotkut pienemmät puutteet eivät juuri mitään painaneet. Nyt ei ainakaan kahden ensimmäisen osalta samaa hyppyä nähdä, mutta muilta osin mahdollisuuksia on vaikka mihin. Ainakin palautetta on kuunneltu ja virheistä varmasti opittu.

Mutta kuten kaikkien suurten ja merkittävien teosten tapauksessa, jätän tästäkin seuraavan ja myös kaikki mahdolliset tulevatkin trailerit väliin. Mitään lehtijuttuja tai jotain ominaisuuslistauksiakaan ei juuri ole tarkoitus lukea. Eiköhän joku uutisotsikko jossain jotain paljasta, mutta onhan se paljon jännittävämpää ja hauskempaa lähteä tutustumaan kuitenkin suurimpaan osaan uuden GTA:n ominaisuuksista ihan itse pelaamalla. Tämän ketjunkin seuraaminen jää sitten sikseen alkaen uudem trailerin julkaisusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

"Realistiset" open world- & 3rd person -pelit kuuluvat suosikkeihin, mutta tosiasiassahan tää on taas samaa sontaa eri kaupungissa. Vaikea uskoa, että näihin enää keksittäisiin mitään mullistavan uutta. Samaa mene-sinne-tapa-ne-ryöstä-pankki-aja-pakulla-karkuun -meininkiä.

:D



Itse olen erimieltä. Minusta tämä GTA pelisarja on juuri siitä syystä hyvä kun ainakin minun mielestä siinä on paljon erilaisia juttuja mitä vois laittaa uusiin. Ihan kaupungeista sivutehtäviin

Tästä tulee pitkä viikko.


Tuohon tulevaan 18 sivun juttuun.. Haluaisin jotenki uskoa että sieltä paljastuisi jotain hyvin mielenkiintoista, mutta jotenki epäilen sitä. Esim joku oleellinen juttu. Päähenkilö, pelialue tai mitään tollaista oleellista tuskin paljastuu, koska miksi Rockstar olisi antanut lehden paljastaa sellaisia. Luulisi että ne itse haluaa paljastaa tollaiset asiat. Toivon tietenki että olen väärässä. Toisaalta.. Kyllä siellä nyt jotain uutta täytyy olla, koska eihän jo tiedettävistä asioista saa mitenkää 18 sivua aikaiseksi. Ellei jokaisesta asiasta ole sitten kunnon tarinat. Mutta ylihuomenna se selviää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ainakin palautetta on kuunneltu ja virheistä varmasti opittu.

Näinhän sitä luulisi...mutta on nähty aiemminkin, että tämä väittämä ei aina pidä paikkaansa. Totuus on se, että GTA on ollut (moderni 3D-versio siis) kautta vuosien, ja on edelleenkin yksi epätasaisimimmalla pelattavuudella varustetuista megaluokan peleistä.

Toivotaan toki, että olet oikeassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Ai joku epäilee vieläkin, että V:stä tulee IV uusissa kuorissa? :D

IV:n julkaisusta on puoli vuosikymmentä ja kehityksestä vielä kauemmin. Myös konsolit olivat silloin uusia. Tässä jo kaksi isoa syytä, miksi pelsitä tulee jotain aivan muuta. Lisäksi esim RDR ja Skyrim edustavat nykypäivän hiekkalaatikkopeliä, joiden jalkoihin V ei tule ainakaan jäämään.

Mylskään trailerit eivät mielestäni paljasta pelistä niin paljoa (vähän osviittaa tarinasta ja hahmoista), etteikö niitä voisi ennakkoon katsella. Itselläni ne toimivat ruokahalun herättäjänä. Kun itse peliin pääsee käsiksi, niin eipä silloin paljon muista mitä on ennakkoon nähnyt ja mitä ei. :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom