Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Pieni kysymys liittyen noihin "ennakkotilaus koodeihin". Eli olen tilannut tuon collector`s editionin, mutta epäilen pelin tulemista julkaisupäiväksi. Eli jos käyn yömyynnistä hakemassa ihan normaalin version ja pelaan sitä kunnes tuo collector`s edition tulee kotiin ja sitten syötän nämä koodit niin onnistuuko ihan noin? Ei jaksa odottaa päivääkään yli julkaisun ja saan myytyä ylijääneen pelin kaverille.
No onko se kaikki tuon vaivan arvoista?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Joo, ei mitään paineita, mukkaan vaan! Ajattelin vaan ihan alkuun päästäksemme hauskan pitoa ja niitä ryöväilyjä ym. Sitten jos porukkaa vielä kiinnostaa ja jäsenmääräkin ois kasvanut niin vois miettiä ihan noita virallisten matsien pelaamista (team dm ja muut pelimoodit). Mutta juu kaikin mokomin mukkaan, ylennän ensimmäiset heti ns. kunniakaartiin (comissioners), mutta sitten tarpeen mukaan voi toivoa ja miettiä yhdessä itsellensä sopivaa asemaa ja tehtävää.

Mite toi jengi sit käytännös menee kun samaan aikaa voi olla vaan 16 pelaajaa cooppina, ja jos tähänki suomijengii tulee messin paljo enemmä väkee? Ja onko toi jengi ps3 ja boksin yhteinen, vai kummalle alustalle? Kiinnostusta olis kyllä onlinea pelailla suomiporukalla, voisin jopa hankkia mikin tätä varten :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Veikkaan, että pelin kohdalla tulee olemaan saatavusvaikeuksia heti julkaisussa. GTA V:t eivät ole vieläkään saapuneet myymälöiden varastoon ulkomailla. Pahimmillaan tämä tarkoittaa sitä, että GTA V:t saapuvat Suomeen jälleenmyyjille maanantain & tiistain kieppeillä aikaisintaan. Esimerkiksi jos pelit saapuvat Maanantaina, niin on aika turhaa olettaa että pelit kerkeävät päivän postiin... Toivossa on tosin aina hyvä elää, mutta ajattelinpa varoittaa jengiä ettei tuu turhia pettymyksiä. Yömyynnit & kaupat takaavat pelin saannin heti julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]


Nice, 90% kartasta tyhjää tilaa. Maailma on toki iso mutta eihän sillä ole mitään merkitystä jos siellä ei ole mitään. Itelle ainaki eka iso pettymys koskien tätä peliä, tai ei ehkä ihan pettymys mutta odotin enemmän.

Olihan toki RDR myös iso kartta, mutta juurikin se alkoi kismittää kun se oli lähestulkoon tyhjä, ei tullut sellaista fiilistä että sitä olisi mukava tutkia ja välimatkat tuli taiteltua niillä vankkureilla
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Nice, 90% kartasta tyhjää tilaa. Maailma on toki iso mutta eihän sillä ole mitään merkitystä jos siellä ei ole mitään. Itelle ainaki eka iso pettymys koskien tätä peliä, tai ei ehkä ihan pettymys mutta odotin enemmän.

Olihan toki RDR myös iso kartta, mutta juurikin se alkoi kismittää kun se oli lähestulkoon tyhjä, ei tullut sellaista fiilistä että sitä olisi mukava tutkia ja välimatkat tuli taiteltua niillä vankkureilla

Täytyy olla ihan eri mieltä. RDR:ssä rupesi omasta mielestä välimatkat painamaan sen x:n loppumattoman näpyttelyn takia, ja hevoset oli hitaita (realistisia siis) jne. Tuolla aavikoilla ja vuoristossa painaminen pärrällä tai maasturilla sen sijaan tuntuu ihan eri meiningiltä :) Vähän pitääkin olla välimatkaa että tuntuu se reissaaminen jossain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Joo kiinnostas kovasti tuo ''klaani''touhu pleken puolella.. tai ylipäätään suomiporukalla pelaaminen ois nannaa.

Näyttäs kartalla olevan sopivasti tyhjää seutua kakspyöräsellä pärräilyyn!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Kartasta juttua:
Ihan kivannäköinen aluehan tuo paperilla näyttäisi olevan. Just sellainen kaupunki+esikaupunki ja sivuseutu, jollainen San Andreaskin oli. Vähän samanlaista toivoinkin tähänkin peliin, maaseutua ja lääniä ajettavaksi, tutkittavaksi ja musiikin kuuntelua varten. Kyllä tätä PS4:n julkkariin asti pelaa varmasti oikein mielellään!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Mite toi jengi sit käytännös menee kun samaan aikaa voi olla vaan 16 pelaajaa cooppina, ja jos tähänki suomijengii tulee messin paljo enemmä väkee? Ja onko toi jengi ps3 ja boksin yhteinen, vai kummalle alustalle? Kiinnostusta olis kyllä onlinea pelailla suomiporukalla, voisin jopa hankkia mikin tätä varten :)

Eli kuten tuli tuossa aikasemman postauksen editissä mainittua niin mä pelailen itse boksilla ja jos jatkossa joku on innokas manageroimaan ps3 poppoota niin voidaan sitten miettiä miten se käytännössä onnistuu (matsit jne) mut tosiaan crew toimikoon nyt ainakin alustavasti kummallakin alustalla. Hankala vielä ennustella miten kaikki tulee toimimaan kun itte emopeliäkään ei ole vielä julkaistu. Eiköhän se siitä, malttia! Kunhan nyt päästäs eka pelailemaan ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Eli kuten tuli tuossa aikasemman postauksen editissä mainittua niin mä pelailen itse boksilla ja jos jatkossa joku on innokas manageroimaan ps3 poppoota niin voidaan sitten miettiä miten se käytännössä onnistuu (matsit jne) mut tosiaan crew toimikoon nyt ainakin alustavasti kummallakin alustalla. Hankala vielä ennustella miten kaikki tulee toimimaan kun itte emopeliäkään ei ole vielä julkaistu. Eiköhän se siitä, malttia! Kunhan nyt päästäs eka pelailemaan ;)
Eikös tämä keskustelunpätkä liity nyt tuohon LSGM klaaniin? Itse ainakin PS3lla pelailen ja tässä klaanissa eli PS3 puoleltakin löytyy vahvistusta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]


Silmät käteen ja pari huomiota: Hillittömän kokoinen lentokenttä, etelä satamaan näyttää pääsevän maata pitkin ehkä vain siltoja käyttäen (kabooom), rantatie vaikuttaa hienolta; kiertää lähes koko pelialueen sekä saaristoa näyttää olevan avomerellä vasemmassa ylänurkassa. Pieni miinus, kun saaria ei näytä olevan Alamossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Eikös tämä keskustelunpätkä liity nyt tuohon LSGM klaaniin? Itse ainakin PS3lla pelailen ja tässä klaanissa eli PS3 puoleltakin löytyy vahvistusta :)

Juu siitä nimenomaan, hyvä että on pleikkajengiä, tosin en tiedä että onko nyt boksin pelaajia mun lisäks yhtään? No jospa joku tulis pian ni vois sielläki pelata kimpassa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Ei kyllä jaksa tätä viimestä viikkoa enää odottaa.. Karttakin näyttää ja tuntuu ihan mahtavalta. Laskuvarjo ja pärrällä hypyt vuorelta palaa mieleen SA ajoilta.

Ja kyllähän tuo nettipelailu ja klaanit kiinnostaa. Alustana xbox.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype @ 17.9.2013]

Eihän tuolta löydä ketään jos siellä on vaan 15 muuta pelaajaa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom