ulTIMOte
Active Member
Vastaus: Grand Theft Auto V
En tiennykkään että tässä on ollu joku ongelma, itsellä toiminut joka kerta ku oon yrittäny, varmaa sit vaan hyvä tuuriTänään oli harvinainen hetki. Se netissä olevä robot princess bubblegum video toimi kerrankin. Olen yli vuoden pelannut ja välillä kokeillut toimiiko se ja aina tulee "this video is not available due to high demand" ilmoitus ja aluksi luulin, että sitä ei ole olemassakaan. Kunnes joskus syksyllä onnistuin ekaa kertaa katsomaan sen räiskintäpelin trailerin joka antaa 90% kerroista tuon saman ilmoituksen. Tänään kun tuo bubblegum toimi niin heti sharella talteen ja croppasin ylimääräiset pois ja laitoin vimeoon. Toivottavasti se ei heti häviä sieltä sillä varmasti on iso määrä ihmisiä jotka ei edes tiedä, että nuo videot oikeasti toimii. Itsekin olen koittanut katsoa tuon vähintään 30 kertaa ja aina se sama ilmoitus. Nytkin tuon katsomisen jälkeen ajoin kämpille johon meni alle 10 minsaa ja koitin uudestaan..."video not available...". Harvinaista herkkua
Ekaa kertaahan tämä nähtiin ballad of gay tony lisärissä ja silloin tuo pyöri ihan vaan asunnon telkkarissa. Saisi rockstar tehdä tuosta ihan kunnon sarjan niin ostaisin varmasti jos vaan läppä pysyisi yhtä levottomana.
[video=vimeo;115174986]http://vimeo.com/115174986[/video]