Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V

Pari yleistä kysymystä. Tuskin ovat spoilereita, ku ei tällä puhelimella saa sitä.

Spawnaako raha-autot uudestaan peliin, jos sen tietyn on jo rystänyt? Ja samalla random eventsin kuljetuskeikat? Suorittanut kaikki, mut nyt hokasin, että osa meni niin sanottuun väärään osoitteeseen.

Tää on kyllä loistava peli!! Tekemistä on niiiiiiiin pirusti ja mikä parasta niin monipuolista hommaa riittää.
 
Edelliset itse pähkäillyt, mut miks peli ei rekisteröi sillan alituksia army kopterilla(vai mikä se musta on, jossa on ohjukset?)?!? Saa lennellä edes takaisin, osumilla tai ilman niin ei tule ilmoitusta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Mulla ainakin on spawnannu nuo security autot new gen versiossa (xbox one) ja vanhassa xboxissa mulla pariin otteeseen ne kuljetuskeikat kyl spawnas ku pelin olin vetäny läpi, mut tooooosi harvakseltaan, muistan yhen tapauksen! New Gen versiosta en osaa sanoo ku en oo hirveesti läpipeluun jälkeen pelannu SP:tä. Jotenki online alko maistuun ku se jo aika hyvin päivitetty ja säädetty..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kellään muulla ollut ongelmia pelin käynnistymisessä?

Meikällä pleikkaa pelatessa peli jää pyörimään pelkästään siihen loading storymode kohtaan eikä se siitä enää pääse pidemmälle. Pelkkä latausrinkula pyörii paikallaan ja se ei siitä jatka eteenpäin.
Kuitenki kaikki pleikan päivityksen yms. ovat kunnossa vaikka ei kai se nyt siitä olisi todennäköisesti kiinni?

Mikä ps3-malli ja kuinka iso kovalevy?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Kyseisen tehtävän sisältöhän riippuu hieman siitä, aloittaako tehtävän Trevorilla vai Michaelilla.
Trevorilla pelatessa ajetaan Sandy Shoresin lentokentälle ja lennetään sieltä kohti North Yanktonia, minkä jälkeen tulee suoraan cutscene. Michaelilla pelatessa ajetaan Los Santosin lentokentälle ja sitten vielä North Yanktonissa hautausmaalle.


no voe ny.. mä en oo edes huomannu et tuota voi pelaa noi, joka kerta (3 kertaa) vetäny michaelilla! mä jo luulin et oon nähny kaiken tos pelis.. prkle!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Kaksi oleellista päivämäärää:

10. maaliskuuta: Heist-tehtävät konsoliversioihin
14. huhtikuuta: PC-versio julkaistaan lopultakin

We are excited to announce that the launch of Heists for GTA Online is scheduled for March 10th. We know it’s been a wait, and appreciate your patience. Heists will bring a brand new 4-player cooperative gameplay experience to GTA Online, giving players the chance to team up to pull off a string of intense, multi-part raids and robberies across Los Santos and Blaine County. Over the next couple of weeks, we will have more information about the launch of Heists and about other new features that we will release with it.

GTAV for PC will be arriving on April 14th at retail and as a digital download. Our apologies to PC gamers worldwide who have been counting down the days until the launch of the game, but a bit more time is needed to ensure that the game is as polished as possible, and to make certain that both Heists and the GTA Online experience are ready to roll out on day one for PC. As a gesture of thanks for your understanding, we will grant anyone who has pre-ordered the game an additional $200,000 in-game cash for use in GTA Online.

Lähde: Rockstar Games
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Pitäisikö tämän ohjeen toimia PS4:lla?
http://www.ign.com/wikis/gta-5/Assassination_Investor
Saan paljon pienempiä voittoprosentteja mitä tuolla ohjeessa. Minulla on vanha tallennus tallella jotta voi palata asiaan paremmilla ohjeilla. Pääjuoni on pelattu läpi.

Täsmennys,
Multi-target assassinationissa tehtävän jälkeen menin Franklinilla nukkumaan ja en saanut voittoprosenttia isommaksi kuin 40%. Tämän jälkeen jos ostaa Redwoodia niin osake muuttuu vain +-2% suuntaan tai toiseen.

lisäys2,
Nyt sain multi-target salamurhasta 250% tuottoprosentin, mutta PS4:ssä hommaa jotenkin muutettu. Piti nukkua viikko ennen kuin sijoitus rupesi kannattamaan.
Tuolla on juttua, että sijoitushommeleita on muutettu viimeisimmässä päivityksessä:
http://gtaforums.com/topic/642910-guide-stock-market-assassination-missions-guide/page-5
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V

Nyt sain tehtyä kaikki salamurhaajasijoittaja tehtävät. Netissä tällä hetkellä olevat oppaat eivät toimi enää PS4:lle kuten ennen. Sijoitettavat kohteet ovat samat kuin aiemminkin, mutta odotettava aika ja tuottoprosentti oli minulle ihan eri. Multi-target, Vice ja Bus tehtävissä piti nukkua viikko ennen kuin sai sijoituksille täyden tehon. Sain ukkeleille 1,2 miljardia taalaa rahaa lopulta. Kyllä silläkin saa ostettua kaiken mitä Los Santosista löytyy vaikka ei päästy ihan 2,1 miljardiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

AUTTEKEE!!

Tein tuon merryweather heistin ja nyt tarina ei enää etene mihinkään suuntaan. Franklinillä olisi hotel assassion tehtävä, mut ajattelin jättää nuo Lesterit loppuun, jotta saan kokeiltua sitä rahastusta. Oon tehnyt kaikki mahdolliset pikkutehtävät, joten nyt ollaan oikeasti siinä tilanteessa ettei mitään ole tehtävissä tällä hetkellä. Oon kokeillut kaikkia hahmoja päivätolkulla. Viimeisin juttu on se kun Trevorille tulee se uhkailusoitto ja se haistattaa sille luuriin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

AUTTEKEE!!

Tein tuon merryweather heistin ja nyt tarina ei enää etene mihinkään suuntaan. Franklinillä olisi hotel assassion tehtävä, mut ajattelin jättää nuo Lesterit loppuun, jotta saan kokeiltua sitä rahastusta. Oon tehnyt kaikki mahdolliset pikkutehtävät, joten nyt ollaan oikeasti siinä tilanteessa ettei mitään ole tehtävissä tällä hetkellä. Oon kokeillut kaikkia hahmoja päivätolkulla. Viimeisin juttu on se kun Trevorille tulee se uhkailusoitto ja se haistattaa sille luuriin.

Eka Lesterin tehtävä pitää tehdä. Muut assassination tehtävät voi jättää myöhemmäksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

AUTTEKEE!!

Tein tuon merryweather heistin ja nyt tarina ei enää etene mihinkään suuntaan. Franklinillä olisi hotel assassion tehtävä, mut ajattelin jättää nuo Lesterit loppuun, jotta saan kokeiltua sitä rahastusta. Oon tehnyt kaikki mahdolliset pikkutehtävät, joten nyt ollaan oikeasti siinä tilanteessa ettei mitään ole tehtävissä tällä hetkellä. Oon kokeillut kaikkia hahmoja päivätolkulla. Viimeisin juttu on se kun Trevorille tulee se uhkailusoitto ja se haistattaa sille luuriin.

Nyt en ihan varmaks muista mutta tulikohan siinä pelissä itelläkin tuo suvantovaihde ja sitten kun Maikkelilla tai jollain vähän aikaa suhmuroin niin tuli kännykkään soitto ja alko etenemään peli. Voin olla ihan väärässäkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

THX! MIIG oli oikeassa, varmistin vielä ton KVG:llä. Loput voin jättää tarinan jälkeiseen elämään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

GTA V suomidubeilla olis kyllä kova! :D Pystyis tosin pelaamaan vain yksin ollessa, kun eihän emäntä ymmärtäisi sellaista jatkuvaa ***** hokemista, edes pelissä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Salkkareiden äänillä niin [emoji106]

83fe35f145bfc6f061c4459883ea96d8.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto V

Ismosta ja Seposta saatais kyllä loistavat Michael ja Trevor...Mutta kenestä Franklin? Nikkisen Aki ehkä? :D
 
Ylös Bottom