Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä
Itse ainakin oletan ja toivon, että se moninpeli hahmo tulee myös yksinpeliin. Miksi muuten sille olisi paikka yksinpelin puolella siinä hahmon valitsemis ympyrässä? Tai miten muuten pitäisi tienata se 150 miljoonaa sitä golf kerhoa varten.
Mun mielestä R* on sanonut että se moninpelihahmo on erillinen hahmo eikä liity mitenkään yksinpeliin, eli se on vain ja ainoastaan moninpelissä, ja jos en ihan väärin muistan niin aikakausikin on eri.
Sen 150milj saa esim niin että jättää kaikki lesterin salamurhatehtävät ihan loppuun, ja kun taskussa on hillittömät määrät massia nii tekee ne tehtävät pois ja sijoittaa ne rahat lesterin vinkkaamiin osakkeisiin kaikilla hahmoilla. Tai jos on tehtävät jo ehtiny tekee niin yrittää pörssillä saada kikkailtua itelleen sen 150milj. kun on paljon pääomaa niin pienetki pörssiheilauttelut tuo kohtuu isot voitot (tai tappiot), ja tietty ostetut yrityksen tuottaa rahaa jonkin verran. mut jos joku osake notkahtaa alaspäin niin älä myy, ne tekee jatkuvaa aaltoliikettä, myyt pois kun ne on voitolla.
Mä en tiedä kannattaako tohon Bawsaqiin sijoittaa yhtää rahaa, se ei tosiaan päivity ainakaa tällä hetkellä, mutta sitten taas jos meet ihan nyt social clubiin ja katot sieltä sun hahmojen bawsaq salkut niin siellä näkyy tuotot ja tappiot. Itellä oli kymmeniä tuhansia voittoja mutta ne ei koskaan välittynyt peliin asti, ja tagi on kyllä linkitetty oikein.
Jos on sellanen tilanne että yritykset generoi kokoajan rahaa niin miksei laittais vaikka 100k-200k per viikko niihi bawsaq osakkeisiin jos ei muutakaa ole, saa ne sieltä aina pois, ehkä viiko päästä se herää eloon. Siin voi tietty käydä niin että jos nyt vaikka laittaa ammunatioon vaikka 500k, ja se pörssi herää eloon sen viikon päästä niin se osake räjähtää käsiin kun kaikki menee ostamaan onlinessa vähä pyssyjä ja ammuksia.
Toisaalta eipä yksinpelissä enää siinä vaiheessa tee rahalla mitään.