Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ylläpito muistuttaa: vaikka itse pelissä n-sanoja eri muodoissaan viljelläänkin, niin tällä foorumilla kaikki rasistiset ilmaisut pidetään tiukasti pannassa, ellei halua nauttia joulunpunaisista korteista reilusti etuajassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Että mitenkä? Voiko sen LS Customssin ostaa jotenkin vai? (vasta 50% pelattu)

Jep.

Ottakaas alle se FUTO ja meette tuunaamaan..voi moro! :D terv. ikuinen AE86-fani.Hieno auto :rolleyes:

Tosiaan hamojen autoihin saa täydet panssarit,ei hajoa vaikka ajaisi kiveen ja tuunaukset säilyy...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ite sit taas pidän Franklinistä paljonkin, hyvä j rento hahmo. Ja hei, Bawsaq toimii vihdoinkin, pörssimuutokset listautuu oikein ja se näyttää tappiot ja tuotot nyt, loistavaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kysymys yhdestä Trevolin kysymysmerkki tehtävästä.
Jonkun välittäjän myynnissä olevia asuntoja pitäisi käydä tuohoaan ja kartalta nuo löytyy, mutta miten noita asuntoja tuhotaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jep, siksi olen itse tehnyt niin että tuunaan niitä hahmojen henkilökohtaisia autoja, esim Trevorin jeeppi ja Frankin urheiluauto. Niissä ne tuunaukset säilyy, ja ne autot ei voi koskaan kadota. Tuunaukset säilyy jopa cutsceneissä :) Frankillä juuri ostin LS Customsin ja oon tuunanut sen auton huippuunsa, nyt vaan ottamaan osaa rallikilpailuihin :)

Niin mäki luulin. Michaelin auton tuunasin viimeisen päälle komeaksi. Pitkään pysy jopa cutsceneissä tosiaan, kunnes eräässä tehtävässä se jäi jonnekin kaupungille. Seuraavan tehtävän alussa piti lähteä Michaelin autolla niin oli taas se vakio..eikä ole sen jälkeen mun tuunausta näkyny. Harmittaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ylläpito muistuttaa: vaikka itse pelissä n-sanoja eri muodoissaan viljelläänkin, niin tällä foorumilla kaikki rasistiset ilmaisut pidetään tiukasti pannassa, ellei halua nauttia joulunpunaisista korteista reilusti etuajassa.

Onneksi nämä asiattomuudet korjattiin! Meinasin jo pahoittaa mieleni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onks kukaan saanut viiden tähden poliisi jahtia? Aika tiukassa taitaa olla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kysymys yhdestä Trevolin kysymysmerkki tehtävästä.
Jonkun välittäjän myynnissä olevia asuntoja pitäisi käydä tuohoaan ja kartalta nuo löytyy, mutta miten noita asuntoja tuhotaan?



Ammut niitä asuntojen edessä olevia kylttejä,ovat violetin värisiä muistaakseni


Mulla on kysymys koskien yhtä tehtävää jossa:

Kaverit tiputtaa koneen ja se tippuu järveen,löytyykö sieltä sukeltamalla sama kone ja mitään arvokasta? Entäpä sen tarkempi sijainti,osaako kukaan sanoa?


Vielä semmonen ehdotus että keksikääs miten nuo henkilöiden kaikki ominaisuudet saa tappiin?
Driving ajamalla ja flyig lentämällä,entäpä esimerkiksi strenght?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Voiman tais saada nyrkkeilemällä tappiin.
Oletteko muuten huomanneet, et jos ei staminaa jaksa nostattaa juoksemalla niin neitokainen yön pimeiltä kujilta kyytiin ajaa saman asian. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Autojen tuunaus on ilmasta,miksi siis maksaa siitä?
Tota vähän ihmettelin kun franklinille tuli viesti lsc:n oston jälkeen et tuunaus olis ilmasta mut kyl vaan massit lähtee aina kun autoa tuunaan. Ei toi osakkeiden myyminenkään turvallist oo aika usein osakkeet vaan lähtee ja rahat katoaa taivaantuuliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

- Tennis ja golf vaikuttaa myös hahmon voimaan. Tosin aika hitaasti tuntuu taito nousevan. Ja voima myös vaikuttaa lyöntien tehoon.
- Lentokyvyn saa helposti maksimiin kun menee lentokouluun, ei tarvii edes kaikkia tehtäviä tehdä siellä.
- Ammuskelu taito parantuu ampumaradalla, tämän kyvyn tosin saa muutenkin aika nopeasti nostettua.

Stamina ja autolla ajo menee maksimiin oikeastaan ihan itsestään, näin ainaki itsellä meni kun vain tutkiskelin karttaa.

Oikeastaan ainut on keuhkojen tilavuus mitä en ole millään muulla kuin sukeltamalla saanut kasvatettua. Onko siihen jotain aktiviteettia jolla kasvaisi nopeammin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Semmosta kyselisin, että löytyykö keinoa saada tuo Atomic Blimp -koodi toimimaan? Olen kokeillut netistä löytämääni neuvoa, että koodi syötetään netissä PSN:än sivuille, mutta sekään ei toiminut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Semmosta kyselisin, että löytyykö keinoa saada tuo Atomic Blimp -koodi toimimaan? Olen kokeillut netistä löytämääni neuvoa, että koodi syötetään netissä PSN:än sivuille, mutta sekään ei toiminut.

Ite laitoin sen koodin pelin kautta, paina starttii storeen ja kolmioo. Sit se Blimp ilmestyy sinne puhelimen kontakteihin.
Onks kukaan saanut viiden tähden poliisi jahtia? Aika tiukassa taitaa olla.
Monet kerrat kun oon hävittäjää yrittäny kaapata se 5 tähtee tulee heti kun rysäytät sotilastukikohdan portista sisään tai lennät sen yli. Todennäköisesti sinne vankilaan tunkeutuminenkin sais aikaan kunnon sodan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Viikko nyt pelailtu ja hienosti maittaa GTA, koukuttaa edelleen pahasti. Bugit kun saa viellä korjattua että ostetut autot tallentuu ja muut ajoneuvot. Itsellä on yksi ostettu auto saamatta ja yksi vene, enempää en osta ennen kuin päivitystä tulee. Franklinin auton tuunaukset on kyllä säilynyt.
Peli graafikka miellyttää edelleen varsinkin tuo maaseutu, aavikko ja vuoristo. Pelissä on myös paljon näyttäviä ja upeita kohtauksia, tekemistäkin tuntuu riittävän. :)
Viellä kysymys yhdestä D2 tehtävästä:
ilmeisesti tuonne Maza towerin huipulle pitää mennä kopterilla ja tehtävä on siellä, löytyyköhän Trevolin kopteri lentokentältä Franklinin hahmolla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ammut niitä asuntojen edessä olevia kylttejä,ovat violetin värisiä muistaakseni


Mulla on kysymys koskien yhtä tehtävää jossa:

Kaverit tiputtaa koneen ja se tippuu järveen,löytyykö sieltä sukeltamalla sama kone ja mitään arvokasta? Entäpä sen tarkempi sijainti,osaako kukaan sanoa?

Löytyy hylky, mutta siellä ei mitään arvokasta ole. Muutamia aseita, mutta näistäkin esim. RPG saa vain yhden ammuksen kerrallaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi, mitä saa palkinnoksi suoritettuaan Flight Schoolin kaikki tehtävät kultaisilla mitaleilla :)p)? Jos vaikka spoileriin saisi vastauksen. Missasin nimittäin täysin, jos siitä jonkun palkinnon sai.

Ei yhtään mitään, en ainakaan itse saanut vaikka olen kaikilla hahmoilla sen mennyt läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itse olen kans sitä mieltä että trevor on aivan mahtava. Mutta mielipiteitä on ketä tykkää mistäkin hahmosta. Hienoa että on vaihtoehtoja...
 
Ylös Bottom