Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Päseekö tuota osakesijoittamista harrastamaan oikeallakin tietokoneella ettei pelissä pelkästään? Social clubin saitilta en ainakaan löytänyt. Pääseekö peliä jatkamaan samoilla hahmoilla ja tavaroilla kun on pelannut sen loppuun ja tekstit ovat pyörineet ruudussa ettei ole tyyliin Fallout kamaa että siinä se sitten oli, ota vanha save jos haluat pelata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pääseekö peliä jatkamaan samoilla hahmoilla ja tavaroilla kun on pelannut sen loppuun ja tekstit ovat pyörineet ruudussa ettei ole tyyliin Fallout kamaa että siinä se sitten oli, ota vanha save jos haluat pelata.
Kyllä pääsee, peli jatkuu normaalisti viimeisen tehtävän jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hyvät massit tuli Hawk&Little:n osakkeilla! :p Hinta kävi alimmillaan jossain 40 centissä ja oli äsken noussut 1.75 dollariin niin tuottoa tuli noin 120%.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hyvät massit tuli Hawk&Little:n osakkeilla! :p Hinta kävi alimmillaan jossain 40 centissä ja oli äsken noussut 1.75 dollariin niin tuottoa tuli noin 120%.

Jep!! Mulla se näyttää nyt 2.02 dollaria ja oon duunissa ni en pääse myymään :D Mutta jos se päivän aikana vielä nousis
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eikö ton luulisi nousevan vielä rajummin on online aukeaa? Että ei kai niitä kaikkia ainakaan kannata vielä myydä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eikö ton luulisi nousevan vielä rajummin on online aukeaa? Että ei kai niitä kaikkia ainakaan kannata vielä myydä.

Näinhän sitä on kaavailtu, eli ei kannata kaikkea myydä. En tosin tiedä että mikä muu voi vaikuttaa tuon osakkeen nousuun kuin se että sitä ostetaan nyt kootusti ympäri maailman bulkilla. Ehkä siihen ei muu edes vaikuta, ei vaikka online tuleekin päälle.

Ammunation on muuten noussut yhden päivän aikana taas 5 dollaria, korreloi hyvin sen kanssa että valtaosa pelaajista on päässyt pelin läpi ja ostavat loppepelin miljoonilla osakkeita -> osake nousee :) HAL noussu 2,5 dollariin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ite laitoin sen koodin pelin kautta, paina starttii storeen ja kolmioo. Sit se Blimp ilmestyy sinne puhelimen kontakteihin.
.

Ei toiminut, valittaa että koodisi olisi viallinen tai käytetty, ei kyllä ole kumpaakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Koskas tuonne veden alle pääsee seikkaileen että saa jotain sukelluspukua tai jotain tehtävää sinne?
Nyt 70% pelistä pelattu ja tarina menty läpi
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Koskas tuonne veden alle pääsee seikkaileen että saa jotain sukelluspukua tai jotain tehtävää sinne?
Nyt 70% pelistä pelattu ja tarina menty läpi

Osta se paikka sieltä vasemmalta rannalta.Moottoritien varresta menee polku rantaan,sieltä pääsee tekemään molempia :)



Mietin onlinen vaikutusta noihin osakkeisiin,eihän sen pitäs vaikuttaa jos kerran onlineen ei tule näitä storyhahmoja lainkaan mukaan? Mulla on se käsitys että online on ihan oma erillinen juttunsa ja siellä menee nämä osakkeetkin normi maailman tapaan,kun taas nyt ne tuntuvat menevän tekoälyn mukaan :rolleyes: Vai onko jollain ihan virallista tietoa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osta se paikka sieltä vasemmalta rannalta.Moottoritien varresta menee polku rantaan,sieltä pääsee tekemään molempia :)



Mietin onlinen vaikutusta noihin osakkeisiin,eihän sen pitäs vaikuttaa jos kerran onlineen ei tule näitä storyhahmoja lainkaan mukaan? Mulla on se käsitys että online on ihan oma erillinen juttunsa ja siellä menee nämä osakkeetkin normi maailman tapaan,kun taas nyt ne tuntuvat menevän tekoälyn mukaan :rolleyes: Vai onko jollain ihan virallista tietoa...
Okei tarvii tuoda käydä ostaan, yhdessä vaiheessa tuon meinasin hankkia mutta jätin. Hankin kyllä kaupungista sen venesataman ja odotin että sieltä olisi auennut jotain, mutta se onkin tuo pohjoisempi moottoritien varressa oleva paikka.

Minäkin olen ihmetellytkin kun porukka puhuu osakkeiden vaikutuksesta yksin peliin onlinen kautta, eihän tuon onlinen pitäisi vaikuttaa millään tavalla yksin peliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Okei tarvii tuoda käydä ostaan, yhdessä vaiheessa tuon meinasin hankkia mutta jätin. Hankin kyllä kaupungista sen venesataman ja odotin että sieltä olisi auennut jotain, mutta se onkin tuo pohjoisempi moottoritien varressa oleva paikka.

Minäkin olen ihmetellytkin kun porukka puhuu osakkeiden vaikutuksesta yksin peliin onlinen kautta, eihän tuon onlinen pitäisi vaikuttaa millään tavalla yksin peliin.


Tähän olisi kyllä kiva saada joku varmuus. Täällä ja muilla foorumeilla on pyörinyt yleinen käsitys siitä että myös online vaikuttaisi. Tiedä sitten.

Tuolta näyttää myös löytyvän sukelluskamat(ei sitä sukellusvenettä) GTA 5 how to scuba dive - YouTube
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tähän olisi kyllä kiva saada joku varmuus. Täällä ja muilla foorumeilla on pyörinyt yleinen käsitys siitä että myös online vaikuttaisi. Tiedä sitten.

Olen koittanut tätä asiaa etsiä myös muilta foorumeilta (ja googlella) mutta ei kyllä osu silmään oikeeta tietoa,paljon on kysytty samaa kylläkin...Perhana kun pitää olla kiven takana :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nousevat muuten jatkuvasti noi Ammu-Nationin ja Hawkin osakkeet. Sijoitin eilen jokaisella hahmolla n. miljoonan kumpaankin ja nyt jo lähes 2 miljoonaa voittoa kullakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt on minullakin pompannut tuo HAL osake. Eilen illalla arvo näytti minulle tosiaan $0.64, nyt näyttäs olevan $3.24. Se tarkoittaa, että minun 3,5 miljoonaa osaketta toisi voittoa n. 7 miljoonaa. Melko mukavasti siis.

Ammu-Nation noussut myös ennätyslukemiin $706.33.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tämä on pelkkä arvaus, mutta voisiko olla niin, että sijoitit mihin tahansa osakkeeseen, kunhan ostat silloin kun hinta on laskemassa niin ajan/ pelin uudelleenkäynnistämisien kautta peli antaa niihin voittoa. Senhän voisi perustella ihan sillä psykologialla, että pelaajat pettyisivät jos helposti häviäisi rahansa osakekaupoilla, jos sitä kautta hankkii pelissä itselleen rahaa. Tosin olisihan se hauskaa jos onnistuisi häviämään kaikki rahansa pelissä yhdellä epäonnistuneellla osakekaupalla, tosin tuskin itseä hirveästi naurattaisi sillä hetkellä.:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tämä on pelkkä arvaus, mutta voisiko olla niin, että sijoitit mihin tahansa osakkeeseen, kunhan ostat silloin kun hinta on laskemassa niin ajan/ pelin uudelleenkäynnistämisien kautta peli antaa niihin voittoa. Senhän voisi perustella ihan sillä psykologialla, että pelaajat pettyisivät jos helposti häviäisi rahansa osakekaupoilla, jos sitä kautta hankkii pelissä itselleen rahaa. Tosin olisihan se hauskaa jos onnistuisi häviämään kaikki rahansa pelissä yhdellä epäonnistuneellla osakekaupalla, tosin tuskin itseä hirveästi naurattaisi sillä hetkellä.:D

No voin sanoa ettei täällä ainakaan ole noin mennyt. Enkä mihinkään tuommoiseen usko muutenkaan.

Ilmeisesti meinasit pelkästään LCN-osakkeisiin. Ja noihin LCN-osakkeisiin vaikuttaa yksinpelissä tapahtuneet tapahtumat.
BAWSAQ-osakkeethan ovat kaikilla (jotakuinkin)samat, niin siinähän tuo ei ole edes mahdollista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä te noita miljoonia ootte tahkonnut sijoitettaviksi:confused: Itte olen 54% tarinaa nyt läpäissyt eikä päähahmoilla kellään ole edes miljoonaa rahnaa:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä te noita miljoonia ootte tahkonnut sijoitettaviksi:confused: Itte olen 54% tarinaa nyt läpäissyt eikä päähahmoilla kellään ole edes miljoonaa rahnaa:rolleyes:
Pelaat vaan, niin kyllä sitä kohta on sullakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko muilla bugannut noi kiinteistöjen ostot niin ettei ole mennyt rahaa niitä ostaessa? Ostin Franklinille tuon helikopteri slotin niin tuli tekstiviesti, että summa on veloitettu tililtäsi vaikka rahaa ei mennyt yhtään. Ilmeisesti tuon paikan voi ostaa myös Michaelilla sillä se myyntikyltti tönöttää vielä siellä. H&L:n osake lähtenyt taas laskemaan! Hinta kävi 3.84 dollarissa joten odotellaan taas jos se menisi jälleen 40 centtiin. :p
 
Ylös Bottom