Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo ei toimi tuo oikea liipaisin. Se toimii vain ja ainoastaan silloin kun tehtävä epäonnistui.
R* on tietoisesti estänyt tuon että pelaajat eivät voi grindata vain yhtä helppoa tehtävää.
Ei vissiin taida saada takasin poistettua hahmoa?...
Juuri tänään pelattiin Violent Ductia ja kyllä R2 toimii ihan normaalisti. Ei peli sitä näytä missään, mutta rämppää R2:sta ja tehtävä restarttaa. Joku sanoi, että tuota oli nerfattu, mutta päivällä ainakin sai sen $9k kerrasta.
Nyt tais joku kusta Mulle jäi survival tehtävän jälkeen mm minigun, assault rifle jne
Osaako joku heittää jonkunlaista tuntumaa, mikä on onlinen nopein 4 paikkainen auto minkä voi itselleen hommata. Siis että saa talliin.
Karin Sultan on ainakin yksi nopeimmista ellei nopein. Itelläni käytössä tällä hetkellä.
Onko jotain paikkaa mistä löytäisi Sabre Turbon? Olen sitä nyt n. 20 minuuttia etsinyt mutta ei löydy mistään. Onlinessä siis tarvitsisin.
No jooh tuo on sitten "virhe" että toimii RT. Itsellä ei vain ole toiminut, täytynee kokeilla uudelleen.
R* tosiaan tietoisesti esti replay'n ja RT, koska ihmiset yksinkertaisesti farmasi törkeät summat rahaa.
Inability to replay GTA Online missions from contacts via cell phone – Rockstar Support
Onko jotain paikkaa mistä löytäisi Sabre Turbon? Olen sitä nyt n. 20 minuuttia etsinyt mutta ei löydy mistään. Onlinessä siis tarvitsisin.
Oon saanut leveliä nousemaan ja tehnyt jobeja, autoo kustomoinu jne. jne. MUTTA en pysty kutsumaan kavereita peliin, koska en ole suorittanut jotain tutorialia. Yritin etsiä tätä kartalta, muttei mistään löydy. Eli, ööh, mitä?
Oma 36 lvl hahmo katos, ei hyvää päivää... jostain syystä tosin 145 000 on pankki tilillä edelleen.