Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Seurailin tänään kun kolme kaverusta teki pankkiryöstön (ei online) niin kytät tuli ja tappo kaikki 3, no minä uteliaana paikanpäälle kyttämään ja näin 3rahasalkkua nappasin ne ja sain yhteensä 120000 siistäh noin paljon?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuo ei toimi tuo oikea liipaisin. Se toimii vain ja ainoastaan silloin kun tehtävä epäonnistui.
R* on tietoisesti estänyt tuon että pelaajat eivät voi grindata vain yhtä helppoa tehtävää.

Juuri tänään pelattiin Violent Ductia ja kyllä R2 toimii ihan normaalisti. Ei peli sitä näytä missään, mutta rämppää R2:sta ja tehtävä restarttaa. Joku sanoi, että tuota oli nerfattu, mutta päivällä ainakin sai sen $9k kerrasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei vissiin taida saada takasin poistettua hahmoa?...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt tais joku kusta :D Mulle jäi survival tehtävän jälkeen mm minigun, assault rifle jne :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei vissiin taida saada takasin poistettua hahmoa?...

En ainakaan itse saanut... tosin en tiedä vaikuttaako siihen se, että menin jo tekemään uuden hahmon siihen tilalle. Ostettu kämppä lähti yms mutta pankkitilillä olevat rahat tosin jäi
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juuri tänään pelattiin Violent Ductia ja kyllä R2 toimii ihan normaalisti. Ei peli sitä näytä missään, mutta rämppää R2:sta ja tehtävä restarttaa. Joku sanoi, että tuota oli nerfattu, mutta päivällä ainakin sai sen $9k kerrasta.

No jooh tuo on sitten "virhe" että toimii RT. Itsellä ei vain ole toiminut, täytynee kokeilla uudelleen.

R* tosiaan tietoisesti esti replay'n ja RT, koska ihmiset yksinkertaisesti farmasi törkeät summat rahaa.
Inability to replay GTA Online missions from contacts via cell phone – Rockstar Support
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaako joku heittää jonkunlaista tuntumaa, mikä on onlinen nopein 4 paikkainen auto minkä voi itselleen hommata. Siis että saa talliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaako joku heittää jonkunlaista tuntumaa, mikä on onlinen nopein 4 paikkainen auto minkä voi itselleen hommata. Siis että saa talliin.

Karin Sultan on ainakin yksi nopeimmista ellei nopein. Itelläni käytössä tällä hetkellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko jotain paikkaa mistä löytäisi Sabre Turbon? Olen sitä nyt n. 20 minuuttia etsinyt mutta ei löydy mistään. Onlinessä siis tarvitsisin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko jotain paikkaa mistä löytäisi Sabre Turbon? Olen sitä nyt n. 20 minuuttia etsinyt mutta ei löydy mistään. Onlinessä siis tarvitsisin.

Kaveri löysi semmosen jostain parkkihallista,tai sitten jonkun yleisen paikan (sairaala,poliisiasema tms.) läheisyydestä/takaa,mutta ei kuulemma enään muista missä se oli...olettaisin että keskustan suunnalla kuitenkin...:rolleyes:


Mulla on vähän huono tunne edelleen mennä pelaamaan onlineen noiden katoamisten takia :D pitää vaan kylmästi odotella vielä josko alkaisi porukalla rahat ja ukot säilymään.

Alotin tuon tarinan uudelleen eikä tässä ole oikein mitään muuta uutta tullut vastaan kuin että ukkojen ominaisuudet kehitän heti alkuunsa paremmiksi ja tehtävät teen vaikeimmilla apureilla.
Taitaa muuten olla niin että kun tehdään joku ryöstö,siellä kuolee joku apuri niin sen palkkahan jaetaan muiden kesken joten kannattanee ottaa huonomat apurit vai?

Vielä jos joku viitsisi tarkentaa että mitkä lesterin tehtävät pitää jättää viimitteksi jotta massia satelee paljon..(on google ja youtubet mut ei jaksa kaivella :D )
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No jooh tuo on sitten "virhe" että toimii RT. Itsellä ei vain ole toiminut, täytynee kokeilla uudelleen.

R* tosiaan tietoisesti esti replay'n ja RT, koska ihmiset yksinkertaisesti farmasi törkeät summat rahaa.
Inability to replay GTA Online missions from contacts via cell phone – Rockstar Support

On mun mielestä kyllä hölmöä ettei saisi tehtävää uusiksi vetää tuohon tyyliin. Ilman tuota ominaisuutta menisi kyllä ihan liikaa aikaa vähänkään paremman kämpän/auton hankkimiseen. Kisoista nyt taitaa rahaa kanssa ihan hyvin saada, mutta ei niitäkään jaksa kovin kauaa jauhaa.

Muutenkin tehtävistä saatavat palkkiot näyttäny olevan suurimmaksi osaksi aika alhasia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko jotain paikkaa mistä löytäisi Sabre Turbon? Olen sitä nyt n. 20 minuuttia etsinyt mutta ei löydy mistään. Onlinessä siis tarvitsisin.

Outoa, että joillakin pelaajilla nuo tuntuvat olevan hyvinkin kiven alla. Itselläni on joka kerta (3-4 kertaa) uuden hahmon luonnin jälkeen tullut vastaan noita joka kadun kulmassa. Välillä tuntuu, ettei tuolla online puolella juuri muita autoja olisikaan :D Yksinpelin puolelta sitten taas en ole vieläkään onnistunut löytämään yhtään, vaikka kuinka olen yrittäny etsiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oon saanut leveliä nousemaan ja tehnyt jobeja, autoo kustomoinu jne. jne. MUTTA en pysty kutsumaan kavereita peliin, koska en ole suorittanut jotain tutorialia. Yritin etsiä tätä kartalta, muttei mistään löydy. Eli, ööh, mitä?

Se tutoriaalin on se minkä teet alussa kun aloitat onlinen. Onko kaverisikin tehnyt sen tutoriaalin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oma 36 lvl hahmo katos, ei hyvää päivää... jostain syystä tosin 145 000 on pankki tilillä edelleen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oma 36 lvl hahmo katos, ei hyvää päivää... jostain syystä tosin 145 000 on pankki tilillä edelleen.

Samoin - en suosittele pelaamaan nyt, tai varsinkaan luomaan hahmoa edellisen päälle. Toivottavasti vain tilapäinen ongelma serverien ja varmaankin pelaaja tietokannan välillä. Social Club ollut muutenkin alhaalla viimeisen 2 tuntia tjsp.
 
Ylös Bottom