Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oletteko muuten tietoisia että autoja tuunatessa niihin saa myös helmiäisvärin, se on hiukan piilotettu ominaisuus ja itse huomasin sen vasta äskettäin. Kun auton maalaa ensin metallivärillä sinne tulee uusi valikko (pearlescent) josta saa sitten sen helmiäisvärin vaihdettua.

Pari esimerkkiä:

Tässä on valkoinen pohja ja candy-punainen helmiäinen.
http://rsg.ms/19CL7cb

Ja toinen kuva josta näkee vähän paremmin, tumman harmaa pohja ja oranssi helmiäinen.
http://rsg.ms/19CLsvd
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tiedättekö mitä tämä peli kaipaa,eikä olisi edes paha toteuttaa R:n. Semmosen jutun jolla voi aktivoida tavaran/auton/veneen tms. omaksi ja joka ei katoaisi.Miksei tämmöstä ole...

Trollaatko vai miksi et ole huomannut että pelissä ovat juuri nämä asiat? Kerrotaan jopa onlinen alussa jos on lukenut pelin tiedotteet. Autetaan kuitenkin tietämätöntä; perusautoihin saa träkkerin maksutta viemällä sen omistamaansa autotalliin tai ostamalla mod shopista huokeasti (jolloin sen saa aina tallista tai soittamalla mekaanikolle). Mod shopista saa myös vakuutuksen mikäli haluaa tuunata ajokkejaan enemmän ja pelkää kanssapelaajien tuhoaikeita. Kaikki muut hienommat menopelit saa omakseen ostamalla ne pelin intternjetistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Trollaatko vai miksi et ole huomannut että pelissä ovat juuri nämä asiat? Kerrotaan jopa onlinen alussa jos on lukenut pelin tiedotteet. Autetaan kuitenkin tietämätöntä; perusautoihin saa träkkerin maksutta viemällä sen omistamaansa autotalliin tai ostamalla mod shopista huokeasti (jolloin sen saa aina tallista tai soittamalla mekaanikolle). Mod shopista saa myös vakuutuksen mikäli haluaa tuunata ajokkejaan enemmän ja pelkää kanssapelaajien tuhoaikeita. Kaikki muut hienommat menopelit saa omakseen ostamalla ne pelin intternjetistä.

Taisi puhua yksinpelistä, ihmiset tuntuvat unohtavan että pelissä on sellainenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Trollaatko vai miksi et ole huomannut että pelissä ovat juuri nämä asiat? Kerrotaan jopa onlinen alussa jos on lukenut pelin tiedotteet. Autetaan kuitenkin tietämätöntä; perusautoihin saa träkkerin maksutta viemällä sen omistamaansa autotalliin tai ostamalla mod shopista huokeasti (jolloin sen saa aina tallista tai soittamalla mekaanikolle). Mod shopista saa myös vakuutuksen mikäli haluaa tuunata ajokkejaan enemmän ja pelkää kanssapelaajien tuhoaikeita. Kaikki muut hienommat menopelit saa omakseen ostamalla ne pelin intternjetistä.

Minä puhuin OFFLINE-pelimuodosta!
Mutta siis semmonen joku samanlainen juttu kuin sticky bomb että heität sen kiinni ja se säilyy siinä hamaan tappiin asti...tietysti tuokin voisi ola rajoitettua johonkin 10 tavaraan kerrallaan..(liekö tuolla mitään merkitystä),mutta offlineen tuo toisi lisää mukavuutta.

Yhdessä kohtaa kun pitää hakea se ufo-osa sieltä sillan rakenteista,menin sinne vuoren huipulle helikopterilla ja hain laskuvarjon (tässä vaiheessa niitä ei vielä ole koptereissa valmiina)niin kopteri oli tiessään,tämmösiin tilanteisiin esimerkiksi tuo on kätevä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäkhää, kun mulla näyttää tuolla Social Clubin puolella että Trevorilla on Ammu-Nations osakkeita

Näytä liitetiedosto 11753

Mutta pelissä kun menen niin näyttää että olis vaan noita Pisswasserin osakkeita :confused: En muista olenko ostanut noita Ammun osakkeita vai en :p
Sekoileekohan toi jotain kun saman verran näyttäs olevan molempia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäkhää, kun mulla näyttää tuolla Social Clubin puolella että Trevorilla on Ammu-Nations osakkeita

Näytä liitetiedosto 11753

Mutta pelissä kun menen niin näyttää että olis vaan noita Pisswasserin osakkeita :confused: En muista olenko ostanut noita Ammun osakkeita vai en :p
Sekoileekohan toi jotain kun saman verran näyttäs olevan molempia.

Mullakin Social Club sanoo Trevorin ja Franklinin omistavan Vapidia, vaikka myin ne jo kauan sitten pois. En tiedä mitä se sekoilee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

On ollut kyllä mahtava online, jos ei lasketa mukaan sitä lagista aloitusta. Olen ainakin nähnyt tuolla linjoilla Ikkalan, Pieruvieterin, Moukun jne. Aika kivaa on ollut neljän tähden kytillä lähtee karkuun auto täynnä KFIN-jäseniä. Ja tänäänkin hävittäjä jahtasi mua ja yhtä toista KFIN-jäsentä, joten oli tosi haastavaa päästä karkuun hävittäjältä.

Todella hyvä online, mutta vielä kun ne heistit tulis ja pääsis ostaa niillä ilmaisilla rahoilla sen asunnon siitä työmaan vierestä. Jos nyt ainut miinus ja oikein iso sellainen on se, että joku random aina tykittää auto aimilla mut pois autosta... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mihin noist hakkereist voi ilmottaa, tänään paris pelis tullu vastaan noit kuolemattomia niille ei voi laittaa bountyy eikä niit näy siin pelissä olevien listassakaan. :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mihin noist hakkereist voi ilmottaa, tänään paris pelis tullu vastaan noit kuolemattomia niille ei voi laittaa bountyy eikä niit näy siin pelissä olevien listassakaan. :mad:

Viestiä rockstarin foorumille niin ainakin selviää mihin listata.. pelaajien nimethän ois hyvä olla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eilen nasahti yksinpeli läpi ja päällimmäinen tunne oli tyrmistys. En nimittäin ollenkaan aavistanut, että tarina loppuu siihen mihin loppuu. Vielä enemmän hämmästyttää se, että progressioni on noin 70 %. Tarkoittaako se sitä, että peli on läpäisty 70 % arvoisesti vai sitä, että jossain on vielä 30 % pelaamatta, vaikka pääjuoni loppui? Olen pelannut sivutehtäviä läpi sitä mukaa kuin niitä on tullut ja nyt pääarinan päätyttyä valittavana on enää Franklinin puolelta Lesterin salamurhatehtävä (niitäkin pelannut jo kolme aiempaa).

Lopputekstien rullatessa hahmoillani oli vain noin 200 000 taalaa rahaa, toki siihen sitten viimeisen keikan tuntuva saalis päälle. Suurin osa kiinteistöistä on vailla ostajaa. Kartassa on useita alueita, joissa en ole juonen puolesta käynytkään, esim. tuulipuisto ja kemiantehdas. Mitä olen pelissä missannut tai missä kohtaa mokannut?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eilen nasahti yksinpeli läpi ja päällimmäinen tunne oli tyrmistys. En nimittäin ollenkaan aavistanut, että tarina loppuu siihen mihin loppuu. Vielä enemmän hämmästyttää se, että progressioni on noin 70 %. Tarkoittaako se sitä, että peli on läpäisty 70 % arvoisesti vai sitä, että jossain on vielä 30 % pelaamatta, vaikka pääjuoni loppui? Olen pelannut sivutehtäviä läpi sitä mukaa kuin niitä on tullut ja nyt pääarinan päätyttyä valittavana on enää Franklinin puolelta Lesterin salamurhatehtävä (niitäkin pelannut jo kolme aiempaa).

Lopputekstien rullatessa hahmoillani oli vain noin 200 000 taalaa rahaa, toki siihen sitten viimeisen keikan tuntuva saalis päälle. Suurin osa kiinteistöistä on vailla ostajaa. Kartassa on useita alueita, joissa en ole juonen puolesta käynytkään, esim. tuulipuisto ja kemiantehdas. Mitä olen pelissä missannut tai missä kohtaa mokannut?
Se tarkoittaa että olet mennyt koko yksinpelin 70% läpi. Ne ei mielestäni vaikuta siihen % että minkä mitalin saat kustakin tehtävästä. Sivutehtäviä on todella paljon. Esim. sen avaruusaluksen osien keräämistä ja niitä random-tehtäviä mitä tulee vastaan ja ne taas nostaa %. Ja niistä harrastuksista % nousee myös. Esim. voitat tennis-pelin niin siitä nousee ja niitä raceja ja muita kilpailuja, oikeastaan ne kaikki vaikuttaa siihen. Juonesta tulee n.70% ja loput 30 tulee sivutehtävistä yms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eilen nasahti yksinpeli läpi ja päällimmäinen tunne oli tyrmistys. En nimittäin ollenkaan aavistanut, että tarina loppuu siihen mihin loppuu. Vielä enemmän hämmästyttää se, että progressioni on noin 70 %. Tarkoittaako se sitä, että peli on läpäisty 70 % arvoisesti vai sitä, että jossain on vielä 30 % pelaamatta, vaikka pääjuoni loppui? Olen pelannut sivutehtäviä läpi sitä mukaa kuin niitä on tullut ja nyt pääarinan päätyttyä valittavana on enää Franklinin puolelta Lesterin salamurhatehtävä (niitäkin pelannut jo kolme aiempaa).

Lopputekstien rullatessa hahmoillani oli vain noin 200 000 taalaa rahaa, toki siihen sitten viimeisen keikan tuntuva saalis päälle. Suurin osa kiinteistöistä on vailla ostajaa. Kartassa on useita alueita, joissa en ole juonen puolesta käynytkään, esim. tuulipuisto ja kemiantehdas. Mitä olen pelissä missannut tai missä kohtaa mokannut?


Mä pääsin juonen läpi jollain 40%:lla,joten yli puolet on muuta kuin sitä juonta.Huomasin että kaikki nuo stunt jumpit,triathlonit ja muu mitä vaan kartalla näkyykään,nostaa tuota prosenttia...Mutta mulla oli samalla tavalla ensimmäinen olo tyrmistynyt,miten se voi loppua jo tähän :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Se tarkoittaa että olet mennyt koko yksinpelin 70% läpi. Ne ei mielestäni vaikuta siihen % että minkä mitalin saat kustakin tehtävästä. Sivutehtäviä on todella paljon. Esim. sen avaruusaluksen osien keräämistä ja niitä random-tehtäviä mitä tulee vastaan ja ne taas nostaa %. Ja niistä harrastuksista % nousee myös. Esim. voitat tennis-pelin niin siitä nousee ja niitä raceja ja muita kilpailuja, oikeastaan ne kaikki vaikuttaa siihen. Juonesta tulee n.70% ja loput 30 tulee sivutehtävistä yms.

Ookoo. No entä onko noita juonellisia sivutehtäviä enää päätarinan ja Lesterin hommien jälkeen tarjolla? En jaksa ollenkaan innostua ufo-osien bongailusta, eivätkä nuo auto-vesikisatkaan ole kovin innostavia. Ja näkyvätkö uudet mahdollisesti pelaamattomat side questit kartalla yleisnäkymässä vai täytyykö niiden viereen vahingossa osua?

Sitten ihmettelen vielä keskeneräiseksi jääneitä tehtäviä, kuten...

...näyttävää ahtikoneen kaappausta, joka päättyy koneen syöksyyn veteen. Lopussa sanottiin, että tarttis saada sukelliusvehkeet jotta hylkyä pääsee tutkimaan, mutta sen jälkeen asia ei mitenkään ole tullut eteen. Eikä koneen putoamispaikkaa edes näy kartassa.
.

Sekin vähän loppuratkaisussa harmittaa, että...

...piti nähtävästi tappaa yksi päähenkilö. Päästin päiltä Trevorin, jolloin hänen osaltaan jäi kesken vaikka mitä hauskaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sitten ihmettelen vielä keskeneräiseksi jääneitä tehtäviä, kuten...

...näyttävää ahtikoneen kaappausta, joka päättyy koneen syöksyyn veteen. Lopussa sanottiin, että tarttis saada sukelliusvehkeet jotta hylkyä pääsee tutkimaan, mutta sen jälkeen asia ei mitenkään ole tullut eteen. Eikä koneen putoamispaikkaa edes näy kartassa.

Ehkäpä tässä olisi tarkoitus ihan omatoimisesti etsiä kyseinen lentokone vedestä. Hankitaan sukellusvehkeet ja käydään etsimässä se kone sukeltelemalla. Eikös se ole ihan mukavaa, ettei aina anneta kaikkea valmiina, vaan saa tehdä jotain alusta saakka ihan itse?


Sekin vähän loppuratkaisussa harmittaa, että...

...piti nähtävästi tappaa yksi päähenkilö. Päästin päiltä Trevorin, jolloin hänen osaltaan jäi kesken vaikka mitä hauskaa.

Ei tarvitse tappaa ketään päähahmoista, ainakaan minä en tappanut. Valitsin tehtävälistasta kolmannen vaihtoehdon, The third way, jonka valitsemalla ei tosiaan tarvitse tappaa ketään päähahmoista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ookoo. No entä onko noita juonellisia sivutehtäviä enää päätarinan ja Lesterin hommien jälkeen tarjolla? En jaksa ollenkaan innostua ufo-osien bongailusta, eivätkä nuo auto-vesikisatkaan ole kovin innostavia. Ja näkyvätkö uudet mahdollisesti pelaamattomat side questit kartalla yleisnäkymässä vai täytyykö niiden viereen vahingossa osua?
Eipä niissä paljon juonta ole. Useimmat on sitä että jonkun randomin auto varastetaan ja sun pitää hakee se takas ja se on siinä. Tai sitten joku randomi tarvitsee kyydin paikasta A paikkaan B. Eikä niitä näy kartalla joka on vähän p*rseestä alkaa niitä sitten metsästämään
 
Ylös Bottom