Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Noni,mulle tuli tämä ongelma eli kun menen tehtävän replayyn,teen tehtävän ja sitten yritän palautua takaisin peliin niin jumittaa latausruutuun.
Eikä ole netti kiinni PS3...Mitäs nyt tehdään?

Vai siis pitääkö kirjautua ulos jo ennen kun aloitat koko peliä,mä kirjauduin ulos pelin aikana ja sitten menin replayyn...?

E:Homma ratkesi,eli pitää kirjautua ulos jo ennen pelin käynnistämistä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin siis meinaako ne nyt saman GTA V:n tuoda ps4:lle...Jo ps3:lla sen omistavan ei kannata tuhlata rahojaan siihen,se tuskin tulee olemaan mitenkään erilainen.VI voisi jo ollakin jotain :D

Ei varmaan ihan heti ole se 6 tulossa :-) varmaan pienillä grafiikka parannuksilla mennään. Itse en ainakaan osta tai edes päivitä (mikäli tulee se upgrade vaihtoehto) koska peli on koluttu omalta osaltani tarpeeksi lävitse eikä online jaksa enää kiinnostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mutuna vain, että jotenkin oli ja on semmoinen jarruttelun fiilis r* puolelta, niin onlinessä ku stoorinki puolella. Next gen vain tuntuu niin luonnolliselta ja sen julkaisun yhteyteen jotain isoa mukaan. Voihan olla, että nyt ootellaan vuosi/puoltoista ja sitten julkaistaan nextgen versiot yhdessä jonkin lisärin kanssa. Sen verran isoista masseista on kyse kuitenkin, että tuskin jättävät ottamatta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin siis meinaako ne nyt saman GTA V:n tuoda ps4:lle...Jo ps3:lla sen omistavan ei kannata tuhlata rahojaan siihen,se tuskin tulee olemaan mitenkään erilainen.VI voisi jo ollakin jotain :D
Juurihan tuossa esimerkiksi uusimman Tomb Raiderin kanssa toimittiin samoin. Tosin pelkästään paremman ulkoasun lisäksi nykyisen sukupolven GTA V:ssä, jos sellainen julkaistaan, voi olla myös ainakin enemmän liikennettä kaduilla niin jalankulkijoiden kuin kulkuvälineidenkin osalta, ja toki vielä mahdollisesti jotain lisäsisältöäkin kuten Mage_016 tuossa myös pohti.

Kyllähän tämä PS4/Xbox One -versioiden mahdollisuus oli selvä juttu jo siitä lähtien, kun GTA V:n julkaisun ajoittuminen aivan konsolisukupolven loppuhetkille varmistui.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Minulle riittäisi se, että siivottaisiin sahalaidat pois ja tehdään ruudunpäivityksestä tasainen ja pikkasen vaikka parannellaan tekstuureita. Sitten hinta johonkin 40e tuntumaan niin ostaisin tuon ihan mielelläni ja pelaisin yksinpelin uudestaan läpi. Moninpeliin tuskin koskisin ellen saisi nykyistä hahmoa käytettyä enkä usko, että tuo tulee olemaan mahdollista sillä nyt pelaan boxilla ja next gen version ostaisin ps4:lle. Vaikka en minä tajua miksi se mahdotonta olisi koska kaikki moninpeliä koskeva data kuitenkin on rockstarin servereillä joten kai sen jotenkin saisi toteutettua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin siis meinaako ne nyt saman GTA V:n tuoda ps4:lle...Jo ps3:lla sen omistavan ei kannata tuhlata rahojaan siihen,se tuskin tulee olemaan mitenkään erilainen.VI voisi jo ollakin jotain :D

Peli tulee nimenomaan olemaan todennäköisesti tasaisempi ruudunpäivityksen osalta (joka välillä oli hyvinkin alhainen) ja hyödyntävän uusien konsolien näytönohjainten ominaisuuksia (mm. luonnollisempi valaistus). Peli oli laajuudessaan kyllä sellainen, että itse voisin hyvinkin pelin hankkia uudelle konsolisukupolvelle.

edit:
Eniten minua on ihmetyttänyt, miksei Ubi ole jo ilmoittanut FarCry 3:n enhanced editionia. Luulisi, että pelitalot pistäisivät kaikki isoimmat viime vuoden pelit uusille alustoille heti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Minusta tuosta voitaisiin tehdä joku nimenomaan lisäosa,tykkäsin ite ainakin GTA4 lisäosista,ja niitä pelasin hemmetisti enemmän kuin itse peliä sen tönkön kameran takia...

Varsinkin se jengielämä,voivoi se vei kyllä sydämen :D
Ja yksi mitä toivon lisää on ihan oikea vankila,sellanen bad-sport vankila.Joudut koluamaan siellä sen 4 päivää tai mitä nyt sitten tuleekin pannaa :D selli on sun koti ja muualla saat varoa puukoniskua ja aseet luonnollisesti kiellettäisiin.Ja tietty sitten vankilaan sisällöllinen jengi,jostakusta tulee jollakin tapaa pomo ja sitä kunnioitetaan ja sitten vois haastaa sen pomon paikan jotenkin ja...:rolleyes::eek::D Voisin kirjoittaa vaikka kirjan :D Mutta siis sellanen bad-sport vankila ei olisi nytkään paha tehdä.Tekivät muuan Mafia2 peliinkin niin hienon variaation vankilasta ettei mitään järkeä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tekivät muuan Mafia2 peliinkin niin hienon variaation vankilasta ettei mitään järkeä :)
Mafia 2:n teki 2K Czech ja GTA-pelejä puolestaan tekee Rockstar North. Take-Two kyllä omistaa molemmat ja joskus oli huhuja, että 2K Czech auttaisi Rockstaria GTA V:n kanssa, mutta ne huhut kiellettiin.

Mitenkäs tässä nyt näin kävi, että kumpaankin GTA V -ketjuun tuli illan aikana viesti, jossa Mafia-sarjan oletettiin olevan Rockstarin heiniä.

edit: Ahaa, sitä tarkoitit. Se Mafia II:n vankila oli kyllä kieltämättä ihan hyvin tehty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mafia 2:n teki 2K Czech ja GTA-pelejä puolestaan tekee Rockstar North. Take-Two kyllä omistaa molemmat ja joskus oli huhuja, että 2K Czech auttaisi Rockstaria GTA V:n kanssa, mutta ne huhut kiellettiin.

Mitenkäs tässä nyt näin kävi, että kumpaankin GTA V -ketjuun tuli illan aikana viesti, jossa Mafia-sarjan oletettiin olevan Rockstarin heiniä.

Äh,en mä tarkottanut että R olisi sitä tehnyt,vaan siihen peliin on saatu niin hienosti tehtyä (kuka sitten onkin tehnyt,R pystyy kyllä vähintäänkin samaan) vankila sisältäpäin :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei hemmetin hemmetti menee herne nenään!!! Tuo saakelin känykkäbugi ja ja karttakato kun se tapahtu aina vähän väliä...Miksei tätä korjata jo :D ?

Ilmeisesti tää nyt on syynä siihen että sitä kolmatta street racea ei tule joka pitäisi olla tuolla airport:illa...Puhelin feilaa niin ei se ota edes tekstiviestejä vastaan...Että kyrsii :D

Noni,nyt ei toimi internetti pelissä enään lainkaan,vaikka kuinka toimii toisessa savessa,mut ei tossa jossa joku 97% jäljellä.Sit odotellaan korjauksia...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos ei saa 10€ upgreidausta uusille vehkeille, pitäkööt tunkkinsa. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Senkus tuovat GTA V:n nextgenille, menee varmasti kaupaksi monille. Itse henk.koht en sitä enää osta kun sitä tuli jo boksilla tahkottua aivan loppuun asti, samaten Online tuli hakattua siihen pisteeseen että ei enää jaksanut :) Tomb Raiderin ostin PS4:lle ihan sen takia että en sitä aikaisemman sukupolven aikana pelanut lainkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Senkus tuovat GTA V:n nextgenille, menee varmasti kaupaksi monille. Itse henk.koht en sitä enää osta kun sitä tuli jo boksilla tahkottua aivan loppuun asti, samaten Online tuli hakattua siihen pisteeseen että ei enää jaksanut :) Tomb Raiderin ostin PS4:lle ihan sen takia että en sitä aikaisemman sukupolven aikana pelanut lainkaan.

En minäkään itse peliä hanki kyllä toista kertaa,lisäosan hankin jos sellasen tekevät :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Perhanan perhana..ei auta kuin alottaa alusta story mode,tuo puhelinbugi jätti mun pelit 97.8% eikä jatku siitä mihinkään suuntaan...
Vähän ketuttaa,mut nyt sentään jätän lataamati uusimmat päivitykset...
Luulis että ihan pelin alkuperäsillä jutuilla pääsis 100%...?
 
Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Perhanan perhana..ei auta kuin alottaa alusta story mode,tuo puhelinbugi jätti mun pelit 97.8% eikä jatku siitä mihinkään suuntaan...
Vähän ketuttaa,mut nyt sentään jätän lataamati uusimmat päivitykset...
Luulis että ihan pelin alkuperäsillä jutuilla pääsis 100%...?

Jaksat aloittaa alusta?! Nostan hattua! Käsittämätöntä sinnikkyyttä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jaksat aloittaa alusta?! Nostan hattua! Käsittämätöntä sinnikkyyttä :)

Joo,siellähän odottaa ne tavaroiden keräykset ja puolen tunnin triathlon ja...voi juma*auta :D
Ei tää kyllä ihan heti tule pelattua uudestaan lävitte,et vähän menee aikaa...Mut yks vaivainen trophy puuttuu ja sekin on pelin bugin takia...:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pahoitteluni, mutta en jaksanut koko ketjua lueskella läpi. Onko tosiaan niin, että kun pelin haluaisi aloittaa alusta, niin on edellinen peli deletoitava kokonaa? Ei pysty siis ilmeisemmin luomaan uutta slottia?
 
Ylös Bottom