Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toiseksi, Rockstaria mitenkään puolustelematta, he ovat tehneet omia tv-sarjoja tähän peliin. Täytyy sanoa että JO TÄMÄ on minulle hämmästyttävää ja arvostettavaa kun katsoo pelitarjontaa kokonaisuudessaan...

Ja ainakin fame or shame menee pikkasen pelin tapahtumien mukaan joka oli kiva yllätys. Yhdessä vaiheessa kun leikataan lazlown ponnari poikki niin eipä ole jätkällä sitä enää seuraavassa jaksossa.
Näkeekö muuten pelin omasta netistä koskaan sitä robot princess bubblegumin uusinta jaksoa. Siinä lukee aina: "because of the high demand this video is currently unavailable". Tuo sama kun lukee sen räiskintäpelin trailerissakin usein, mutta joskus se toimii.
Tuo oli niin loistavaa settiä gta 4:n ballad of gay tony lisärissä ja sitä haluaisi katsoa lisääkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kai tässä nyt sitten kohtaa se että tämän päivän nuoret ovat kasvaneet näiden pelien kyljessä ja vaativat sen takia enemmän kun eivät ole elänyt sitä kehityskaarta. Ymmärrettävää ettei osaa välttämättä arvostaa tämän päivän teknologiaa koska se on heille aina ollut täällä.

Niin minusta sinä olet vielä nuori jos olet 25-vuotta. En oikein ymmärrä miksi siis tuot koko ajan nuoret esiin. Puhut silloin myös itsestäsi, koska minun silmissä 25-vuotias on vielä aika junnu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin minusta sinä olet vielä nuori jos olet 25-vuotta. En oikein ymmärrä miksi siis tuot koko ajan nuoret esiin. Puhut silloin myös itsestäsi, koska minun silmissä 25-vuotias on vielä aika junnu.

Pahoittelen jos loukkasin. Tarkoituksenani oli yrittää ymmärtää tätä kiukuttelua, ja painotin mielestäni hyvinkin yleiseen sävyyn nuorten asennetta. Olet nähnyt pelien kehityskaaren, olet pelannut muita Ps3-konsolin hiekkalaatikkopelejä muttet ymmärrä kun kysyn mihin vertaat väitettäsi siitä että enemmänkin olisi voinut tehdä TV-kanavien suhteen?

Kyse ei ole siitä onko peli 10/10, enkä ole minkäännäköinen R* fani for life, tai ylipäätänsäkään peliteollisuuskiihkoilija. Kasuaalipelailija, silti ihmettelen suuresti miten syvällä voi olla tässä maailmassa jos valittaa tuollaisesta asiasta. Ymmärrän tuon tehtävistä närkästymisen, siinä olisi varmasti parannettavaa.

Kaikkea hyvää sinulle, vanhempi herra.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Muistaako ketään miten se meni jos omistaa gta v vanhemmalle konsolille niin pitäisi saada halvalla next gen konsolille?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Muistaako ketään miten se meni jos omistaa gta v vanhemmalle konsolille niin pitäisi saada halvalla next gen konsolille?

Ei oo mitään puhetta käsittääkseni ollut asiasta GTA:n osalta. Sillon alkuun oli osa peleistä ps4:lle niin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pahoittelen jos loukkasin. Tarkoituksenani oli yrittää ymmärtää tätä kiukuttelua, ja painotin mielestäni hyvinkin yleiseen sävyyn nuorten asennetta. Olet nähnyt pelien kehityskaaren, olet pelannut muita Ps3-konsolin hiekkalaatikkopelejä muttet ymmärrä kun kysyn mihin vertaat väitettäsi siitä että enemmänkin olisi voinut tehdä TV-kanavien suhteen?

Kyse ei ole siitä onko peli 10/10, enkä ole minkäännäköinen R* fani for life, tai ylipäätänsäkään peliteollisuuskiihkoilija. Kasuaalipelailija, silti ihmettelen suuresti miten syvällä voi olla tässä maailmassa jos valittaa tuollaisesta asiasta. Ymmärrän tuon tehtävistä närkästymisen, siinä olisi varmasti parannettavaa.

Kaikkea hyvää sinulle, vanhempi herra.

Jees ei tässä mitään. Kai mä oon sitten liian vaativa. Kelasin vaan mielessä, että voisko tv-tarjonnalle tehdä mitään. Mut onlines se on kyl ihan jees ku voi kattoo ku muut pelaa joskus kun jää plege taustalle päälle. Ajattelin et joku vaikka pelimusiikeista kyhätty musatvkanava tms, mut en mä jaksa tästä enempää kelasin vaan et voisiko tätä kehittää. Jään kyllä henkiin jos ps4-versiossa on ne pari kanavaa. Ei siinä siis mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Muistaako ketään miten se meni jos omistaa gta v vanhemmalle konsolille niin pitäisi saada halvalla next gen konsolille?

Tuskin enää tässä vaiheessa alennuksia jaellaan. Taisi olla muutaman pelin kohdalla tämä alennus, kun pelien julkaisu sijoittui niin lähelle konsolisukupolven alkua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

NeoGAFista poimittua;

Ok so a few responses.


1. I saw this at the GameStop managers conference in Anehiem. Rockstar gave a 45 minute closed doors presentation.


2. They showed us multiple locals. The city, underwater areas, country side etc.


3. Foliage has been completely reworked. Tree barks been redone, individual grass blades, wild flowers etc. This applies to underwater areas as well. Completely reworked coral reefs and underwater plants.


4. Draw distance now is INSANE. One example they showed us was the main city at night. They showed it on PS3 first amd showed us how all lighting at a distance was pre baked. In the remaster its all pre loaded in real time and is dynamic. You can see lights and traffic flow from massive distances.


5. Water rendering system has been completely redone. Rivers / Ocean / rain are gorgeous


6. No release date given. They simply said soon.


7. Animal texture work has been 100 % re done.


8. Anti Aliasing looked great with little to no jaggies. Looked 1080p to me. It was demoed on PS4.


9. Promised "new" content. One example was new songs / soundtrack / radio stations.


10. Best remaster Ive seen by far. I literally gasped at the differences

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=834371&page=65
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ilmeisesti tuo 18.11. on ihan maailmanlaajuinen PS4/XOne-julkaisupäivä, kun ei erikseen mainita NA tai EU.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itse toivoinkin jotain tuollaista kun trailerissa näkyi toimiva auton mittaristo. Taitaa tulla pelattua kuten watch dogsia eli siirtymä ajamiset first personista ja tehtävät ja muut third personista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen pelannu n. 21 h ja olen missiossa 23 miten tästä pääsee etenpäin olen soittanut ,ja mennyt ? kohteisiin vaikka tulee teksti Passet mission niin olen edelleen osiossa 23 missä vika ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ajattelin äsken että vois tilata sen gta v:een ps4:lle ja kun menen psn storeen niin ensin mua naurattaa 69,95e hinta...

ja sen jälkeen tämä:

"Ennakkotilaa nyt, niin saat 1 000 000 $ GTA-peliin – 500 000 $ GTA-pelin Tarinatilaan ja 500 000 $ GTA Online -peliin.
DIGITAALINEN BONUS: Ennakkotilaa 3. marraskuuta mennessä, niin saat 300 000 $ GTA Online -peliin."


mitä ******, nauran silmäni päästä :D...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ajattelin äsken että vois tilata sen gta v:een ps4:lle ja kun menen psn storeen niin ensin mua naurattaa 69,95e hinta...

ja sen jälkeen tämä:

"Ennakkotilaa nyt, niin saat 1 000 000 $ GTA-peliin – 500 000 $ GTA-pelin Tarinatilaan ja 500 000 $ GTA Online -peliin.
DIGITAALINEN BONUS: Ennakkotilaa 3. marraskuuta mennessä, niin saat 300 000 $ GTA Online -peliin."


mitä ******, nauran silmäni päästä :D...
Mikäs tässä on vikana? Eikös tuo oo hyvä bonus? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mikäs tässä on vikana? Eikös tuo oo hyvä bonus? :D

No voi olla että monilla vanhoilla pelaajilla on kymmeniä ellei satoja miljoonia tilillä jolloin he eivät oikein tee mitään tuollaisilla pikkusummilla :)

Kirjauduin tuossa pitkästä aikaa SocialClubiin ja huomasin että kaikki hahmotiedot liittyen GTA V:een on nollaantunut, yksinpelidatasta ei niinkään väliä mutta siellä ei ole Onlinen puolella enää mitään tietoa mun hahmosta jolla pelailin X360:llä. Mitäs tämä nyt sitten meinaa? Olisin voinut jopa GTA:n ostaakin mutta ei nyt oikein huvita enää aloitella alusta kun vastaan tulee taatusti väkeä joilla on käytössä pelin koko arsenaali, ja itsellä hyvä jos vaatteet löytyy :D

Ja miten saan SocialClubissa tuon PSN-ID linkittämisen toimimaan, ei anna linkata, koko systeemi ei toimi. Ihan vain tulevaisuutta ajatellen että jos sen pelin nyt hankin niin olisi varmaan ihan hyvä linkata tuo PSN tunnus SocialClubiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kirjauduin tuossa pitkästä aikaa SocialClubiin ja huomasin että kaikki hahmotiedot liittyen GTA V:een on nollaantunut, yksinpelidatasta ei niinkään väliä mutta siellä ei ole Onlinen puolella enää mitään tietoa mun hahmosta jolla pelailin X360:llä. Mitäs tämä nyt sitten meinaa? Olisin voinut jopa GTA:n ostaakin mutta ei nyt oikein huvita enää aloitella alusta kun vastaan tulee taatusti väkeä joilla on käytössä pelin koko arsenaali, ja itsellä hyvä jos vaatteet löytyy :D

Noiden päivitysten mukana on kyllä tullut ihan päteviä aseita, jotka ovat käytössä ihan nolla levelistä saakka. Ja kyllä niillä pystyy ihan kivasti laittamaan isompi levelisille kampoihin, tietysti sinkoa ja minigunia ei ole, mutta loppuenlopuksi ne tilanteet on aika harvassa jossa niitä oikeasti tarvitsee :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Noiden päivitysten mukana on kyllä tullut ihan päteviä aseita, jotka ovat käytössä ihan nolla levelistä saakka. Ja kyllä niillä pystyy ihan kivasti laittamaan isompi levelisille kampoihin, tietysti sinkoa ja minigunia ei ole, mutta loppuenlopuksi ne tilanteet on aika harvassa jossa niitä oikeasti tarvitsee :)

heh okei, no täytyy sitten ihan vakavissaan harkita pelin ostoa, oon kattellu youtubesta GTA videoita :D Ei mitään vinkkiä ole tuohon PSN ID:n linkkaamiseen, se ei tunnu toimivan? Ei siis anna edes vaihtoehtoa syöttää tunnuksia, on vain valkoinen ruutu. Eikö se pidä olla linkattuna jos aikoo joskus johonkin jengiin liittyä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Enpä osaa tuohon mitään sanoa. Todennäköisesti vaan taas joku social clubin väliaikainen ongelma.. Tietysti koko psn verkko on viimepäivinä temppuillut enemmän ja vähemmän joten saattaa johtua siitäkin...
 
Ylös Bottom