Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten tuo onlinepuoli nyt tässä toimii? Olen pelannut yksinpelin xO:lla läpi, mutta onlineen en jaksanut perehtyä alun serveriongelmien takia. Mä varmaan johonkin muron crew:n kuulun, mutta olen käsittänyt että täällä olisi aktiivinen gta porukka olemassa johon kiinnostaisi ottaa osaa. Miten mä lähden tuon kans säätämään?

Ajattelin btw. pelata sen yksinpelin ottaa uusiksi puhtaalta pöydältä, kun tuli nuo sijoitukset jne. pelattua ekalla keikalla vähän typerästi. Vaikuttaako tuohon mahdollisesti entisen online-tunnuksen esiin kaivaminen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itekin muistan vetäneeni sijoitukset pieleen. Miten ne kannattomaan vetää, jotta homma toimii?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itekin muistan vetäneeni sijoitukset pieleen. Miten ne kannattomaan vetää, jotta homma toimii?

No mä tein joskus niin että jätin Lesterin tappokeikat ihan loppuun, ja sijoitin viimeisestä keikasta saadut rahat aina oikeaan osakkeeseen ennen murhaa, ja murhan jälkeen möin ne jäätävällä voitolla. Näin tein kaikki Lesterin keikat ja lopulta rahaa oli ziljoonia. Tämä toki tietysti yksinpelin puolella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitenkähän saisin nuo "vanhan pelaajan" tavarat myös itselleni. En omistanut Gtata Ps3:lla, mutta kaverilla olisi vielä Ps3 taloudessa ja siihen Gta V. Toimisikohan se niin, kirjaudun omilla ps tunnuksilla sisälle ja pelaan peliä/käyn onlinessa ja olen tehnyt socialclubin? Ja pitääköhän peli pelata läpi? Osaisiko joku neuvoa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitenkähän saisin nuo "vanhan pelaajan" tavarat myös itselleni. En omistanut Gtata Ps3:lla, mutta kaverilla olisi vielä Ps3 taloudessa ja siihen Gta V. Toimisikohan se niin, kirjaudun omilla ps tunnuksilla sisälle ja pelaan peliä/käyn onlinessa ja olen tehnyt socialclubin? Ja pitääköhän peli pelata läpi? Osaisiko joku neuvoa?

Noin se juuri toimii, eikä tarvii olla pelannut läpi. Mut eiks tossa ollu joku marraskuun alku tms. takarajana. Eli enää et voi tuota tehdä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jäin tuijottamaan tuota suu auki. Tuo framerate. Joo se on 30fps, mutta jessus mikä ero vanhaan versioon.
[video=youtube;Zdwk4kP0gfI]https://www.youtube.com/watch?v=Zdwk4kP0gfI[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eli bonukset eivät siirry Gamertagin kautta (Xbox360>Xone), vaan Social clubin kautta? Muistelisin, etten ole Social clubiin liittynyt, eli täytynee liittyä ennen julkaisua.

Eikös tähän riitä se, että on vanhoilla konsoleilla hommannut itselle moninpeliin sen Elegy RH8 auton joka oli ilmainen, mutta tuon saadakseen piti juuri kirjautua tuohon Social Clubiin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ensimmäisiä virallisia arvosteluita on nyt luettavissa netissä. Ylistyslauluahan tuo, kuten ehkä odotettiinkin. 1. persoonan kuvakulma saa hieman kritiikkiä, mutta vain autoillessa. Muuten tuo kuvakulma taitaa olla 'must' pelin uudelleenpeluussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kyllä. Fps laatu oli se miksi en läpipeluun jälkeen ole koskenut GTA:han. Eli vuosi aikaa viime pelaamisesta ja tuohan näyttää kerrassaan loistavalta!
Minäkään en pelannut, kun tarinan läpi ps3:lla. Kerran taisin kokeilla sitä onlinea, mutta oli vähän liian nykivää se touhu. Eiköhän tämä tule hankittua Xonelle ja tutkittua paikat vähän tarkemmin. Voihan se Xonella olla vähän huonomman näköinen, kun ps4:lla, mutta varmasti peli toimii huomattavasti sulavammin, kun ps3:lla.
 
Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Noihin meikäläisen kysymyksiin ei näemmä osata vastata?

e. Kysytään vielä sitä, että onko tuo peli jo jokaisella pre-orderin tehneellä ladattavissa? Mulla näkyy varauksena tuo summa nettipankissa, mutta vielä ei ole rahat lähteneet eikä peli ladattavissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Noihin meikäläisen kysymyksiin ei näemmä osata vastata?

e. Kysytään vielä sitä, että onko tuo peli jo jokaisella pre-orderin tehneellä ladattavissa? Mulla näkyy varauksena tuo summa nettipankissa, mutta vielä ei ole rahat lähteneet eikä peli ladattavissa.

Ladattu on ja odottaa kiltisti kiintolevyllä :) Kannattaa ladata piakkoin, koska kohta (tänään muistaakseni klo 18-19 alkaa psn verkon huolto, jolloin ei ilmeisesti voi peliä ladata, ja se kestää sinne puoleenyöhön, jos siis haluaa pelata vrk vaihteessa.

Edit. lataus alkoi eilen päivällä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko muilla Netanttila lähettänyt peliä? Itsellä lukee vielä "odottaa toimitusta".
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko muilla Netanttila lähettänyt peliä? Itsellä lukee vielä "odottaa toimitusta".

Joo sama juttu meikäläisellä , iloisesti odottaa vielä toimitusta... jos se huomiseksi nyt vaan ilmestyisi niin kaikki olisi hyvin :) huokoinen hinta oli tosiaan anttilassa

Hyvältä on myös näyttänyt kaikki materiaali mitä NextGen versioista olen nähnyt, hype on kohdallaan tällä hetkellä vaikka peli on jo PS3 versiona pelattu läpi kotaisin
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko muilla Netanttila lähettänyt peliä? Itsellä lukee vielä "odottaa toimitusta".

Täällä ei ainakaan toimi tuo tilausten seuranta, kun muutamassa muussa tilauksessa on viesti "tilaus on käsittelyssä" vaikka ne tilaukset on toimitettu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Meikäläiselle tärähti jo eilen (Sunnuntaina) että tilaus lähetetty. Eli huomenna pitäisi kolahtaa postikuulusta jos ei Itella kuse taas.....
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Aijai. Uusi telkku (Sony 32" w705b) postissa tulossa ja GTA V:n pleikkaversio pitäis hakea huomenna Kodin 1:stä. Taidampa säästää pelin uudella telkulla korkattavaksi. Herkkua luvassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jaha peli paukahti postilaatikkoon ja tuolla se nyt asentelee sitä. Oudosti tehty asennus että pelin pitää olla päällä jotta se asentaa, jos vaikka pitää kiekkoa sisässä mutta pelaa jotain muuta niin vissiin mitään ei tapahdu, noh eipä tuo haittaa.

Kohta pääsee onlineen :) Aion myös laittaa KFIN-jengiin pyyntöä jahka ehdin, olin siellä joskus boksipuolella kauan sitten.
 
Ylös Bottom