Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toi o aika siistii ku jos puhelin soi ni soittoääni ja puhe ja sitte poliisiradio kuuluu pleikkarin ohjaimen kaiuttimesta. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oliko niin, että peliä pääsi jossain vaiheessa pelaamaan, vaikka asennus olisi vielä kesken? Muuten tässä asennuksen odottelussa voi mennä mukava hetki...:eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toi o aika siistii ku jos puhelin soi ni soittoääni ja puhe ja sitte poliisiradio kuuluu pleikkarin ohjaimen kaiuttimesta. :)

Vaimo oli vahvasti eri mieltä...

Heräsin aamulla vahingossa niin ajoissa että kerkesin muutaman tunnin pelailla ennen töihin lähtöä muijan nukkuessa olohuoneen nurkkaan hyllyistä tehdyssä "makuhuoneessa".

Hetken kerkesin pelaan.
"Nyt se tv pienemmälle mä haluun viel nukkuu"
"Mitä ****** mulla on luurit päässä"
"No jotaan mölinää kuuluu vähän väliä"
"Ei mulla o luurit niin kovaa et niist kuuluis läpi"
"No ota ne luurit pois päästä ja kuuntele ite"
"Otin jo enkä kuullu mitään"

Toisella vai kolmannella kerralla kun otin tirinän jatkuessa luurit päästä kuulin Lamarin möykkäävän ohjaimessa...
"Aaaa.... vai että tämmönenkin vielä..."

Oli kyllä aika pistävän kova ääni muuten hiljasessa torpassa. Mäkin normaalisti pidän aika meteliä pelatessani haukkuessani Diceä, Brasilialaisia, Japanilaisia ja muita lagin jumalia eikä yleensä koskaan tu turpakiinni komentoa yöaikaankaan... Ehkä se on se kun minä pidän meteliä niin ääni on yhtäjaksosta ja sillon pystyy nukkuun, tässä tapauksessa ne harvat möläytykset toimi kuin pirun ärsyttävä herätyskello :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuonne storyn puolelle tuo bonusraha ilmestyi, mutta onlinestä se loistaa poissaolollaan. Yritin laittaa tuon hahmon tuonnin myös, mutta se ilmoitti että tunnus löytyy mutta vanhaa hahmoa ei. Voisiko asioilla olla joku yhteys? Mä en sinällään edes halua tuota vanhaa onlinehahmoa, koska olen tällä uudella jo nyt pidemmällä, eikä tuon minun järjen mukaan kuitenkaan pitäisi vaikuttaa Pre-order bonukseen?!

Onko kohtalotovereita?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yli 5 tuntia kesti digiversion asennus, siis se vaihe jonka sai laitettua puolenyön jälkeen päälle, että digiversion omistajien ei kannata odottaa liikoja tälle päivälle, jos iltasella pääsee töistä. Onneksi itellä meni bäfäsessio pitkäksi ja yritin yöllä testailla niin on tälle päivälle valmiina.

Tän levyversionkin asentamiseen menee varmaan joku 45 minsaa. Sen verran hitaasti nuo prosentit tossa etenee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja vaikeudet jatkuu; ei suostu millään lataamaan 1,14gb päivitystiedostoa vaan herjaa error code CE-32937-4. Eli onlineä en oo päässy vieläkään testaamaan. Menee niinkö strömsöössä tämä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja vaikeudet jatkuu; ei suostu millään lataamaan 1,14gb päivitystiedostoa vaan herjaa error code CE-32937-4. Eli onlineä en oo päässy vieläkään testaamaan. Menee niinkö strömsöössä tämä [emoji1]

Kerrankin hyvillä mielin digiversio koneessa etukäteen ladattuna ja yöllä jo pelaamassa klo 0:01. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja vaikeudet jatkuu; ei suostu millään lataamaan 1,14gb päivitystiedostoa vaan herjaa error code CE-32937-4. Eli onlineä en oo päässy vieläkään testaamaan. Menee niinkö strömsöössä tämä

Toisaalta Rockstar pahoitteli mahdollisia palvelinongelmia jo etukäteen. Eli ymmärrettäväähän tämä oli, että tämän tasoisen pelin julkaisu pistää palvelimet kyykkyyn.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toisaalta Rockstar pahoitteli mahdollisia palvelinongelmia jo etukäteen. Eli ymmärrettäväähän tämä oli, että tämän tasoisen pelin julkaisu pistää palvelimet kyykkyyn.

Juu en minä sillä, pitänee olla kärsivällinen ja ventata tilanteen paranemista. Onneksi bäfäki sai uusia karttoja tänään ja se file latautu moitteetta..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toisaalta Rockstar pahoitteli mahdollisia palvelinongelmia jo etukäteen. Eli ymmärrettäväähän tämä oli, että tämän tasoisen pelin julkaisu pistää palvelimet kyykkyyn.

Toisaalta Rockstarilla on muistaakseni kokemusta tälläisen pelin julkaisusta joten luulisi että ne palvelinongelmat ei nyt enää uudestaan toistuisi... mutta jaa-a, Online on aivan maassa ja päivitystä ei meinaa saada ladattua.

Multa ei heru ymmärrystä enää toistamiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toisaalta Rockstarilla on muistaakseni kokemusta tälläisen pelin julkaisusta joten luulisi että ne palvelinongelmat ei nyt enää uudestaan toistuisi... mutta jaa-a, Online on aivan maassa ja päivitystä ei meinaa saada ladattua.

Multa ei heru ymmärrystä enää toistamiseen.

Toisaalta Rockstar ei edelleenkään tarjoa näitä pelin latauspalvelimia, vaan ne tarjoaa Sony. Rockstar tiesi, että tämän kokoinen ja suosittu peli tulee kyykkäämään Sonyn palvelimet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toisaalta Rockstar ei edelleenkään tarjoa näitä pelin latauspalvelimia, vaan ne tarjoaa Sony. Rockstar tiesi, että tämän kokoinen ja suosittu peli tulee kyykkäämään Sonyn palvelimet.

Ok, en minä tiedä missä ne palvelimet on tai kenen ne on, Sony ne kai sitten tarjoaa.

Ärsyttää vaan ihan sikana kun monissa peleissä on ollut kaikenlaista ongelmaa, ja nyt sitten tämä vielä. Yksinpeli ei mua enää kiinnosta yhtään niin turhauttaa kun ei pääse pelaamaan Onlinea.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kauankos muilla on tuon digiversion asennus kestänyt? Itsellä näyttää koko ajan 1% ja muutosta ei näy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kauankos muilla on tuon digiversion asennus kestänyt? Itsellä näyttää koko ajan 1% ja muutosta ei näy.
Siellä on putket aika tukossa ja latausnopeudet sen mukaiset. Tsemppiä ja jaksuhaleja digiversion ostaneille, sillä tän hetken latausnopeuksilla taitaa mennä huomisen puolelle, ennen kuin koko 50 gigaa ja rapiat on PS4:n kiintolevyllä.

Odotellessa kannattaa vaihtaa PS4:n verkkoyhteys langallisesta langattomaksi tai toisinpäin ja katsoa, olisiko sillä mitään vaikutusta. (Tuolla tavalla sain Driveclubin päivityksen tuossa päivällä tulemaan moninkertaisella nopeudella.)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onneksi posti myöhässä ja peli ei tullut tänään kun ei sitä varmaan muutenkaan pääsisi/kerkeisi pelata, kun on Unityt, Destinyt ja sun muut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Odotellessa kannattaa vaihtaa PS4:n verkkoyhteys langallisesta langattomaksi tai toisinpäin ja katsoa, olisiko sillä mitään vaikutusta. (Tuolla tavalla sain Driveclubin päivityksen tuossa päivällä tulemaan moninkertaisella nopeudella.)

Mulla on auttanut se kans että laittaa latauksen hetkeks tauolle ja sitten jatkaa, nopeudet on palautunut normaaliksi joksikin aikaa ellei jopa koko ajaksi. Eli tota kannattaa kokeilla jos vaan pystyy.
 
Ylös Bottom