MarcheM
Well-Known Member
Miksi sinä otat hernettä nenään ihmisten innostumisesta? Itse en ole peliä vielä edes ostanut enkä ole siitä superinnoissani, mutta tämä sinun innostumisesta valittaminen on kyllä jo suorastaan surullista luettavaa.Miksi ihmeessä teidän pelistä innostuneiden pitää sellaisesta ottaa hernettä nenään?
Siis sinua ÄRSYTTÄÄ että muut käyttävät lomiaan niinkuin haluaa? Johan on. Toivottavasti sinä kysyt kaikilta etukäteen oman lomasi syyn hyväksyttävyyden ihan ettei joku nyt vain ärsyynny.Ja on täälläkin sen verran ainakin itseäni ärsyttävää intoilua ollut, kun on alettu kertomaan kuinka lomia ollaan ottamassa jo kuukausia etukäteen vain yhtä peliä varten. Ei tulisi itselleni tuollainen mieleen yhteenkään konsolipelin tai ylipäätään viihdetuotteeseen liittyen. Kyllä ne illat ja viikonloput ihan riittää siihen, että mitä tahansa peliä saa pelata. Saa sitä toki noinkin tehdä kuka vaan, jos siltä tuntuu, mutta mielestäni on turhaa odottaa, etteikö joku voisi tuon tyyppistä suhtautumista myös ihmetellä tai jopa kritisoida.
Ja tähän taas: itsekään en ota lomia pelien takia, mutta ei se minun elämään vaikuta mitenkään jos muut noin tekevät.
Miksi annat muiden tekemisten vaikuttaa omaan elämääsi noin paljon? Tuo aiemmin laittamani kuva sopii tähänkin taas: muilla on kivaa niin sinun pitää tulla huutamaan niille että nyt on väärällä tavalla kivaa!Se tosiaan minut nyt sai aktivoitua tähän kritiikkiin, vaikka noin muutoin olen itsekin halunnut viime aikoina suhtautua GTA VI:een neutraalimmin, ja jopa varovaisen positiivisesti.