Onhan niitä ollut mutta en osaa nyt tähän hätään muuta sanoa kuin että tuo video näytti omaan silmään jo muulta kuin pelkältä "GTA V:n remasterilta". Hahmon silmin en kyllä näitä lähtisi pelaamaan kun ei ole yhtään tarkoitettu niin ja sen huomaa kun pelimekaniikat ei ole fps-pelistä vaan 3rd person pelistä.Onhan GTA:issa ainakin kolmosesta lähtien voinut vaihtaa kuvakulmaa muutaman vaihtoehdon välillä. Vitoseen tuli myös myöhemmin päivitys, joka mahdollisti pelaamisen ekasta persoonasta.
Tosin kyllähän ne Resident Evilit on ilmeisesti olleet ihan pelattavia molemmista? Itse en ole pelannut kuin oletusasetuksilla, joten ei ole omakohtaista kokemusta.
Silti se, mitä olen 1st person pelaamista GTA V:ssä nähnyt, on näyttänyt sellaiselta ettei peliä ole siihen tarkoitettu.
Minä oikeasti haluaisin jo nähdä tämän jossain! Ei edes Kingdom Come voinut tätä tehdä vaikka vessoja sontaläjineen kyllä oli joka paikassa. Ja siinä oli jo muutenkin kaikkea turhauttavuuksiin asti meneviä "realistisuuksia", joten ihan hyvin olisivat sen voineet laittaa mukaan. Edes vaikka niihin ikävempiin "perkkeihin", joita pelissä muistaakseni sai halutessaan mukaan valita.Ummetus ja pitää koko päivä istua vessassa
No joo, realistisuutta kaipaan itsekin, mutta tosiaan jotain rajaa siihen
Mutta siinä olisi GTA:lla "kova" paikka jos ummetus olisi pelissä. Ostaisin.