Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Syy miksi Microsoft rajoittia gamepass ultimate striimaamisen 15h/kk.

Miksi en näe mitään järkeä tässä? Siis hankkivat yksinoikeuden GTA VI striimaukseen. Mutta siis... Miksi? Minkä takia? Tarkoittaako tuo nyt sitä että jos et omista konsolia, voit ostaa sen ja pelata PC:llä striimauksen kautta? Koska se nyt on oikeastaan ainoa mikä käy järkeen... Mutta tulisiko halvemmaksi ostaa vain konsoli ja peli kuin striimata...? En ymmärrä.

Vaikka streamausyksinoikeus kuulostaa juuri niin väsyneeltä, että se voisi olla joku MS:n tempaus, niin ilmeisesti näin ei olekaan. Xboxin Matti Pallo on äksännyt, että "ei tulla streamaamaan yksinoikeudella tai pc:lle."

mattipallo.png

Ihan oikeastiko joku haluaisi pelata juuri GTA VI:n kaltaista peliä streamaamalla? Tuo kun tulee tehokonsoleillakin olemaan kohtuullisen tökkivä kokemus, niin täytyy olla joko lapsenomainen optimisti, tai sitten äärimmäinen masokisti, jos haluaa kyseistä peliä streamaamalla pelata. Itse en toki koske pitkällä tikullakaan minkäänlaista streamattavaa peliä. Ei ole minun pelaamisessani minkäänlainen vaihtoehto tuollainen.

Ihan oikeastiko joku haluaisi pelata juuri GTA VI:n kaltaista peliä streamaamalla? Tuo kun tulee tehokonsoleillakin olemaan kohtuullisen tökkivä kokemus, niin täytyy olla joko lapsenomainen optimisti, tai sitten äärimmäinen masokisti, jos haluaa kyseistä peliä streamaamalla pelata.
Itseasiassa, mitä kokeillut tuota Xboxin Cloudia, niin eipä siinä hirveästi mitään tökkimistä ole ollut. Sen kautta pelailin Xbox Seriesin pelit Xbox One X:llä kun ei vielä ollut konsolia itsessään, ja ihan hyvä kokemus oli. Tosin, nyt kun miettii, olisi ollut huomattavasti parempi varmasti piuhalla. Kun giganen netti, mutta Xboxin wifin rajoitus se 200.

Ihan oikeastiko joku haluaisi pelata juuri GTA VI:n kaltaista peliä streamaamalla? Tuo kun tulee tehokonsoleillakin olemaan kohtuullisen tökkivä kokemus, niin täytyy olla joko lapsenomainen optimisti, tai sitten äärimmäinen masokisti, jos haluaa kyseistä peliä streamaamalla pelata. Itse en toki koske pitkällä tikullakaan minkäänlaista streamattavaa peliä. Ei ole minun pelaamisessani minkäänlainen vaihtoehto tuollainen.
Ei varmasti pääasiallisena pelitapana, mutta vaihtoehtona.

Tässähän tosiaan kyse on varmastikin siitä, että kun GTA VI:sta ei ole PC versiota, niin myöskään Xbox alustalla streamaus ei onnistu PC:n kautta. Tai että peliä voisi streamata yksinoikeudella Xboxilla. Tosin twiitti ei ole mitenkään erityisen selkeälukuinen, joten paha sanoa ihan tarkkaan mitä tuo nyt tarkoittaa.

Itseasiassa, mitä kokeillut tuota Xboxin Cloudia, niin eipä siinä hirveästi mitään tökkimistä ole ollut. Sen kautta pelailin Xbox Seriesin pelit Xbox One X:llä kun ei vielä ollut konsolia itsessään, ja ihan hyvä kokemus oli. Tosin, nyt kun miettii, olisi ollut huomattavasti parempi varmasti piuhalla. Kun giganen netti, mutta Xboxin wifin rajoitus se 200.
Itestä tuo taas oli aivan kamala kokemus, kun testasin Samsungin töllön kautta joku aika sitten. Varmaan pitäis olla johdolla kiinni, että olis mitään järkeä yrittää tuollanpelata järkevästi.

Ylös Bottom