Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Graverobbers rekryää

licorice_solid

New Member
Joo elikkäs perustin tässä eilen illalla Black Ops klaanin. Klaanin nimi on Graverobbers. Koko idea lähti liikkeelle siitä, kun puhuin erään brittikaverini kanssa siitä, että mitäs jos tehtäisiin klaani Black Opsiin? Olin pelannut kyseisen kaverin kanssa 1kkn samassa klaanissa, jonka johtaja oli mitä oli.. Hän vastasi, että' joo ilman muuta.

Elikkä klaani on pääosin CG klaani, mutta GBtäkin tulemme pelaamaan. Tarvitsen noin 1-2 loyaalia,kokemusta omaavaa ja kommunikoivaa pelaajaa ja ajattelin tulla tänne KFinin foorumeille ja tsekata, että josko täältä löytyisi. Englanninkielen hallitseminen on pakko, sillä nuo 2 muuta tiimiläistä eivät puhu muuta kuin englantia.

Jos kiinnostusta löytyy, niin ota yhteyttä minuun. Lähetä pm täällä ja lisää kaveriksi PS3lla.

PSN: IMobbs
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Merkkaako kokemus vieläkin suunnattomasti? Vai onko mahdollista päästä mukaan, vaikka gb profile viewsejä onkin alle 1k?
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Merkkaako kokemus vieläkin suunnattomasti? Vai onko mahdollista päästä mukaan, vaikka gb profile viewsejä onkin alle 1k?


En mä mtn viewsei kato. Jos kokemust on klaanipelaamisest ja pystyy pelaa Decerto/MLG säännöillä ja muotoja, niin tervetuloa vaan
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Mitä modeja pelaatte? FFA, dom, jne.?

Ja kuis tollee tuut PS3 puolle hakeen tiimii? Eks sä ollu joku yyberxR00 X0:n puolella? Vapaa quote vanhoista seteistä:

"Ja ei tuo sija 6 tai 8 gamebattlesissa PS3 puolella ole niin hirvittävän hieno saavutus, vaikka tuntuu siltä. 360 puolella klaaneja on EU ladderissä yli 2000 ja ps3 puolella 687 jos oikein muistan"

..mutta ei tässä vielä kaikki! Jatkoa seuraa, jälleen vapaan quoten muodossa:

"Ja tuohon ps3 klaaniin vielä niin miksi teillä kaikilla on aika huonot GB rankit? Oletteko vaan normaali servumatseis noobeja ounailleet ja päättäneet kokeilla onnea GB:ssä??"

Tuo... noitahan löytyy loputtomiin. Voisit vaikka kertoo muille xR00 tyypeille terveisii siellä X0:n puolella. Esim. Hastro nV tai Team FeaRin Moho varmaan on sun hyvii ystävii, ku oot niin pro & jossai top 100 GB-klaanis ollu.

Ja tämä ei ole hyökkäys. Haluan vain tietää, onko lakritsin sanojen takana yhtään totuutta.

derp & muisi
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Mitä modeja pelaatte? FFA, dom, jne.?

Lol? :D



Noihin GB rankkeihi, et ei ne oikee nouse jos ei harrasta remakeemista, tai se vaan nousee todella paljon hitaammin ilman remakea. Tosin jos on joku magicz klaani, tms joka voittaa tyylii joka matsin, ni sit eri juttu. Mut jos omalla tiimillä on joku level7 ja vastaan tulee joku yyber xR00 remake tiimi, jonka level on1 ja ne voittaa, nii siin menee himona xPPPP :eek:
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Mitä modeja pelaatte? FFA, dom, jne.?

Ja kuis tollee tuut PS3 puolle hakeen tiimii? Eks sä ollu joku yyberxR00 X0:n puolella? Vapaa quote vanhoista seteistä:

"Ja ei tuo sija 6 tai 8 gamebattlesissa PS3 puolella ole niin hirvittävän hieno saavutus, vaikka tuntuu siltä. 360 puolella klaaneja on EU ladderissä yli 2000 ja ps3 puolella 687 jos oikein muistan"

..mutta ei tässä vielä kaikki! Jatkoa seuraa, jälleen vapaan quoten muodossa:

"Ja tuohon ps3 klaaniin vielä niin miksi teillä kaikilla on aika huonot GB rankit? Oletteko vaan normaali servumatseis noobeja ounailleet ja päättäneet kokeilla onnea GB:ssä??"

Tuo... noitahan löytyy loputtomiin. Voisit vaikka kertoo muille xR00 tyypeille terveisii siellä X0:n puolella. Esim. Hastro nV tai Team FeaRin Moho varmaan on sun hyvii ystävii, ku oot niin pro & jossai top 100 GB-klaanis ollu.

Ja tämä ei ole hyökkäys. Haluan vain tietää, onko lakritsin sanojen takana yhtään totuutta.

derp & muisi



Jouco, olisit voinut lähettää tämän minulle privana, mutta päätit sitten tänne tulla postaamaan OFFTOPIC kamaa. Ja kyllä, olen pelannut boksilla huippupelajien kanssa aika pitkään. Entäs sitten? Aika outoa, että kaivelet vanhoja viestejä esiin. Taitaa jokin vaivata sinua päässäsi? Ja jos nyt haluat oikein tietää, että mimmonen kaveri olen pelaamaan, niin lähdeppä siitä liikkeelle, että lisäile minut PSNs ja boksilla(jos löytyy) niin invaan sitten sinut Decerto/MLG scrimmeihin. Jos et halua lisätä, niin sama se minulle, mutta sillon en sinuna puhuis yhtään mtn
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Minkälaisten ''huippupelaajien'' kanssa? Publa KD yli 3? Gb rank alle 1000? Vai onko jotain oikeasti tunnettuja pelaajia? ja sitten myös nimiä kthnxbye. (ihan vaan klaanin tason hahmottamista ajatellen että jos on liian huono edes yrittämään klaaniin)[/QUOTE

*Facepalm* Ei huoh..
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

@JokeBro
JokeBro sanoi:
Minkälaisten ''huippupelaajien'' kanssa? Publa KD yli 3? Gb rank alle 1000? Vai onko jotain oikeasti tunnettuja pelaajia? ja sitten myös nimiä kthnxbye.
= facepalm.
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

No mitä naamapalmuilua tossa oli? Kysyin kysymyksen mutta eipä taida olla kiinnostusta niin sanottujen; pissapäiden, klaaniin joten kthnxbye


Kerroppas nyt, että kuinka vanha kateellinen teini siellä oikein huutelee? Jos sinulla ei olllut aikomustakaan halua yrittää tähän klaaniin, niin mitä kummaa sinä oikein sitten teet täällä? Ja kun nyt huomasin, että miten säälittävä oikein olet, niin et pääsisi, vaikka mimmoinen kaveri olisit pelaamaan. Mene pois ja etsi uutsi ketju missä voit leikkiä kovaa, sillä tässä mun ketjussa sä olet vain pikku säälittävä nilkki, joka luulee ittestään liikoja
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Jouco, olisit voinut lähettää tämän minulle privana, mutta päätit sitten tänne tulla postaamaan OFFTOPIC kamaa. Ja kyllä, olen pelannut boksilla huippupelajien kanssa aika pitkään. Entäs sitten? Aika outoa, että kaivelet vanhoja viestejä esiin. Taitaa jokin vaivata sinua päässäsi? Ja jos nyt haluat oikein tietää, että mimmonen kaveri olen pelaamaan, niin lähdeppä siitä liikkeelle, että lisäile minut PSNs ja boksilla(jos löytyy) niin invaan sitten sinut Decerto/MLG scrimmeihin. Jos et halua lisätä, niin sama se minulle, mutta sillon en sinuna puhuis yhtään mtn
Luulis, että nyt viimeistään tajuisit kuinka naurettavia viestejä silloin lähettelit. Menneille on kiva nauraa. Download hassu.txt

Kyllä me kaikki tiedetään, että sä osaat pelaa, mutta ei sillä ole mitään väliä jos ohjainta käsittelee joku tollanen tyyppi :D.

Olisiko linkkiä gb ja cg stats pageille?
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Miks perustaa Blackops klaani, kun peli ei edes vielä tullut kauppoihin ? Kohta teillä voi olla rosteri täynnä ja kun peli julkastaan, joko kukaan ei osta peliä tai puolet vihaavat peliä ja palauttavat sen ekoina päivinä. Mutta jos pitää päästä pelaamaan klaani matseja jo pelin julkaisupäivänä niin mikäs siinä... Onnea hakuun vaan (Y)
 
Vastaus: Graverobbers rekryää

Miks perustaa Blackops klaani, kun peli ei edes vielä tullut kauppoihin ? Kohta teillä voi olla rosteri täynnä ja kun peli julkastaan, joko kukaan ei osta peliä tai puolet vihaavat peliä ja palauttavat sen ekoina päivinä. Mutta jos pitää päästä pelaamaan klaani matseja jo pelin julkaisupäivänä niin mikäs siinä... Onnea hakuun vaan (Y)

Ei varmaankaan klaaniin hae porukkaa jotka sitä ei osta, ja jos klaaniin hakee, niin pitää myös olla jotain mielenkiintoa varmaankin peliin ja vähän kattella menoa, tosi "ekoina päivinä" osaa sanoa minkälainen peli loppujen lopuksi tulee olemaan.
 
Ylös Bottom