Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GSOY-Kerhon turinoita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

En tiedä muista, mutta itellä ei oikeen kiinnostusta enää näihin LG:n höntsä matseihin kun takana on EHL ja European Cup plus poffit, muutenkin kesää pukkaa päälle.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

En tiedä muista, mutta itellä ei oikeen kiinnostusta enää näihin LG:n höntsä matseihin kun takana on EHL ja European Cup plus poffit, muutenkin kesää pukkaa päälle.

Onhan se itelläkin vähän kiinnostus koetuksella näin kesän kynnyksellä, mutta ei kiinnostais napata puolen vuoden - vuoden liiga-/turnauskieltoa LG:iin.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Terävimmät varmaan hoksanneet jo, että en ole enään pelejä yrittänyt järjestää. Itse ainakin vetäydyn pois tästä LG:n hommasta, kun työt, kesä ja uuden kauden alkaminen ryntäävät päälle.

Jos kuitenkin joku vielä haluaa yrittää jatkaa tätä LG:n liigaa, niin voi mulle ilmoittaa asiasta (en suosittele ;)). Hyviä pelejä oli kuitenkin ne mitä nyt saatiin tähän mennessä pelatuks.

Kerhopelejä voidaan tietysti vielä pelailla mikäli samoihin aikoihin pyöritään linjoilla :).
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Mulla ainakin tuli teksti että kerho ei ota uusia pelaajia tällä hetkellä.
johtuiskohan siitä että mulla loppui toi early release versio paripäivää sitten ja ei pysty hyväksymään sen tarkia, huomenna sitten taas pitäis pystyä.
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Onkos tää vielä hengissä? Palo taas käpy kun lähin noihin random-matseihin kokeilemaan. Ihme turakaisia liikenteessä...
 
Vastaus: GSOY-Kerhon turinoita

Onkos tää vielä hengissä? Palo taas käpy kun lähin noihin random-matseihin kokeilemaan. Ihme turakaisia liikenteessä...


Katselin frendilistan kerhorankingiä, ja kyllä siellä vielä pari päivää sitten greatest show... näkyi.
 
Ylös Bottom