Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT 4 Omat Kuvat

Vastaus: GT 4 Omat Kuvat

Lastsoul sanoi:
Pieni "sof tfocus" efektihän noissa on ja toimii yllättävän nätisti :)

GT4 valokuvauskisaan osallistuvien ei kuitenkaan kannata ottaa mallia, sillä kuvien jälkikäsittelyähän ei sallita. ;)
Kyllähän tuo "soft focuksen" saa pelin kamerallakin säädettyä mutta tos yhdes kuvaskin on 2 autoa ja otettu photo travelis eli siinä mis auto on paikoillaa. ja siihenhän ei kahta autoa saa. ;)
 
Vastaus: GT 4 Omat Kuvat

divi sanoi:
Kyllähän tuo "soft focuksen" saa pelin kamerallakin säädettyä mutta tos yhdes kuvaskin on 2 autoa ja otettu photo travelis eli siinä mis auto on paikoillaa. ja siihenhän ei kahta autoa saa. ;)

Ei ei, kameralla sitä ei saa. Oletan siis, että tarkoitat kapeaa syvyysterävyysaluetta (= auto on terävä, tausta epätarkka esim.) joka saadaan aikaan yksinkertaisesti suurella aukolla (F1.4 siis suurin, F22 pienin).

Tuo "softfocus" taas tarkoittaa sitä, että hieman pehmennetään terävien kontrastien rajoja pitämällä itse "raja" tarkkana. Tuon näkee siten, että kaikki tavallaan hohtaa vähän.


On kyllä hankala selittää asiasta josta ei itse tarpeeksi tiedä :D
 
Vastaus: GT 4 Omat Kuvat

No, pakkohan se on minunkin nämä kuvani jakoon laittaa.
http://koti.mbnet.fi/mijo/gt4/

Aika hyvin saa tuohon photo-modeenkin aikaa tuhlattua, kun etsii siisteimpiä kuvakulmia ja kokeilee erilaisia linssejä ja valotusaikoja. Hieno lisä peliin, vaikka idea yksinkertainen onkin :D
 
Vastaus: GT 4 Omat Kuvat

osittain off topic mutta en viitsinyt uutta ketjuakaan tälle perustaa.
eli tässä olis mun ensimmäinen drifting video, tosin gt3:lla kuvattuna eikä kuvaanlaatu ole huippu kun piti koko roska 25 megaan puristaa kotisivutilan takia,kunhan alkuperäsessä koossa katsoo eikä venyttele niin ihan tarpeeksi hyvältä näyttää.

KLIK

saa ja pitää kommentoida :)

ehkä tämä innostaa porukoita tekemään omia videoita.
 
Vastaus: GT 4 Omat Kuvat

Juu tuo Max Drive toimii sen yhden kerran ku sillä siirtää. Sen jälkeen se vaihtaa ilmeisesti jostain syystä tiedostonjärjestelmä muotoa FAT:ista toiseen. Tämän jälkeen se pitäis formatoida takasi, ja sen jälkeen pitäisi pelittää. En tiedä sitte, vois itse asias kokeilla. Mäkin oon joutunu isän Kingstonilla siirtelemään noita kuvia. Siinä mieles ihmeellinen että AR Maxin kautta se kyllä tunnistaa ton tikun ilman ongelmia, mutta GT4:sen kans sitte kusee.
 
Ylös Bottom