Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT Academy 2010 (Päättynyt)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT Academy 2010

Tässä ehkä halutaankin pelkästään konsolipelaajia oikean kilpurin ratin taakse, niin saa pelikin hyvää mainosta.

Joo, muistaakseni tuolla säännöissä sanottiinkin heti noiden rajoitteiden jälkeen, että haluavat tehdä täysin kokemattomasta konsolipelaajasta kuskin. Eli nimenomaan tuolla perustelivat sitä rajausta.

Siitä en tosin mene takuuseen että oikean elämän kovat kuskit olisi aina myös virtuaalisesti saman verran muita parempia. Sama homma myös toisinpäin.

Samaa mieltä myös tästä. Uskon kyllä että kumpaankin suuntaan voi apua olla, tuskin F1-kuljettajatkaan muuten käyttäisi niin ahkerasti simulaattoreita jos niistä ei hyötyä olisi. Mutta ei ne taidot noissa kuitenkaan yksi yhteen mene kumminkaan päin.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Täydellistä. Tätä tullaan hakkaamaan ratin kanssa tosissaan. Tavoitteena pääsy 100 parhaimman joukkoon. Luultavasti kuitenkin päätyy sinne 10 000 "parhaimman" loppupuolelle.

Ja täytyy myös testata miten "hyvän" ajan saa muutaman glögin ja saunakaljan jälkeen.
 
Vastaus: GT Academy 2010

lisätietoa tihkuu...

TORCTalk • View topic - GT Academy: GT5 Time Trial

I've been priveliged to be given a sneak peak media copy of the GT Academy GT5 Time Trial game. It is really stripped down as it only has 2 cars (the normal 370z and a tuned version) and 1 track (the Indianapolis Speedway GP circuit) and was a quick 219MB download. It has the familiar GT5P functionality, look and feel.

DSC08363_800.JPG


R1/R1 tyres a lovely and grippy. But for a quick trip back to reality, the N3/N3 tyre combo requires finesse the peddles and a deft touch on the wheel.

As you can see, the game version I have will expire, so I best make the most of it.

DSC08364_800.JPG


DSC08365_800.JPG


While there are two individual time trials for the normal and tuned, the total time is also taken into account.

There are a few glitchy moments with the version I have with a noticeable hiccup every time I cross the line. I hope that this will be ironed out before release day of the fully fledged competition game.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Paremman radan olisivat voineet tuohon laittaa. Mutta kelpaahan tuokin, vaikkakin pitkin hampain.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Jees, median edustajat pääsevät tuota jo tänään testaamaan.
Ei taida enää kauaa jaksaa olla duunissa. :D
 
Vastaus: GT Academy 2010

Jees, median edustajat pääsevät tuota jo tänään testaamaan.
Ei taida enää kauaa jaksaa olla duunissa. :D

Tästä olisi mukava saada kuvia ym. kansalaisten pällisteltäväksi. No, loppuviikosta päästään muutkin mukaan kisaamaan.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Pitää kysellä, jos XShava ehtii jotain kaappailemaan. Ei tuossa Indianapolis Speedway GP -radassa tosin paljoa pällisteltävää ole.

Pikatestin perusteella on sanottava, että pädillä ei kyllä ole asiaa kärkisijoille eli rattia kannattaa jo kaivella esille naftaliinista.
Realistista vauriomallinnusta ei ole tässä mukana ja jos päättää siitä huolimatta täysin epärealistisesti törmäillä, seuraavan kierroksen aikaa ei hyväksytä.

Ja valikoissa soi edelleen raivokas jatsi! :cool:
 
Vastaus: GT Academy 2010

Tuolla radalla vaan yritetään saada jenkit kokeilemaan demoa. Olisin toivonut jotakin parempaa rataa.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Toivottavasti lopullisessa GT5:ssa on korjattu nuo prologuen ja näemmä tämän academy demon pienet ongelmat: Ei vieläkään mustaa viivaa asfalttiin, ei vieläkään sisäkuvakulmalla ylimääräisiä hudeja pois eikä vieläkään hiekalle ajauduttuaan autoa saa ajaa täysin ilman ajoapuja, vaan pieni luistonestojärjestelmä on aina päällä jos ulos ajautuu? Näin ainakin tuon videon perusteella.. Oli kyllä paskin kuski ehkäpä ikinä, huono video.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Tää yksityisyydensuoja alkaa olee jotain Facebook-tasoa. :p

Nojoo, toi oli eka kokeilu pädin kanssa. Kaasu X-nappulassa on aika on/off ja vehje oli jatkuvasti lipsumassa mutkissa, jos nappia hipaisikin.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Ratavalinta akatemiaan on kyllä vihoviimeisen tylsää katsottavaa ja ilmeisen tylsää ajettavaakin.
No, ainakin on saumat kärkikahinoihin.. :p
 
Vastaus: GT Academy 2010

Voi minkä tekivät, salaisesti toivon jopa näkeväni vanhan suosikkini Deep Forestin.
Hyvänä testipenkkinä tämä varmaan toimii tuolle G25:lle minkä "sain" joululahjaksi.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Tää yksityisyydensuoja alkaa olee jotain Facebook-tasoa. :p

Heh, XShavalta oiva veto :D Pitää laittaa idea talteen mahdollista jatkojalostusta varten :p

DiRT2:n jäljiltä ratti ja polkimet valmiudessa torstaita varten. Mukavaa tälläiset yhteiset kahinat, kuitenkin rauhassa yksinpelin kautta.
 
Vastaus: GT Academy 2010

Hyvältä näyttyää :). Kazunorin aika on aika kova, mutta kyllä sekin on varmaan rikottavissa. Ratti ja polkimet on valmiina torstaiseksi :). Näytti tossa Oliverin ajovideossa lähtevän tuo perä aika helposti alta, ratilla se sitten varmaan onkin ihan eri juttu. Auto vaikuttaa tosi hienolta. Kuinkahan paljon eroja ajoissa on viritetyllä ja tolla normi Nissanilla?
 
Ylös Bottom