Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT Academy 2010 (Päättynyt)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Onnea Grande Finaaleen täältäkin päin. Pää kylmänä ja vaikka omat kuulokkeet mukaan jos ei paikan päältä löydy. Ite en päässyt taistelemaan minkään näkösestä sijasta, kun ei kerennyt ratti millään tulla ennen määräajan umpeutumista.

Kai sinne oman managerin saa ottaa mukaan?:)

Pistä musta puku päälle, aurinkolasit silmille ja esitä henkivartijaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Mitenhän noiden kaavakkeiden kanssa pitää toimia, en huomannut mitään mainintaa että pitääkö ne lähettää vai riittääkö jos ottaa ne mukaan finaaliin?
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Mitenhän noiden kaavakkeiden kanssa pitää toimia, en huomannut mitään mainintaa että pitääkö ne lähettää vai riittääkö jos ottaa ne mukaan finaaliin?

"Included in this pack are a number of documents that you will need to complete and bring along with you on the day."

Laput siis täytettynä mukaan Speed Clubille, samoin passi ja ajokortti. Yksi "seuralainen" osallistujaa kohti on sallittu.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

"Included in this pack are a number of documents that you will need to complete and bring along with you on the day."

Laput siis täytettynä mukaan Speed Clubille, samoin passi ja ajokortti. Yksi "seuralainen" osallistujaa kohti on sallittu.

Mistäs tuollainen ohje löytyy? Minäkään en sitä mistään löytänyt.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

"Included in this pack are a number of documents that you will need to complete and bring along with you on the day."

Laput siis täytettynä mukaan Speed Clubille, samoin passi ja ajokortti. Yksi "seuralainen" osallistujaa kohti on sallittu.

En huomannu tollasta tekstiä, mut kiitokset infosta.
Saa näköjään ottaa managerin mukaan :)
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Mistäs tuollainen ohje löytyy? Minäkään en sitä mistään löytänyt.

Sähköpostissa tuli yhteensä seitsemän liitetiedostoa, tuo siteeraamani teksti löytyi "Congratulations+nnn.docx" - nimisestä tiedostosta. (jossa nnn = sinun PSN ID)

Vai olikohan teidän muiden posteista unohtunut juuri tuo liite, itsehän sain postia vasta eilen. Mr. Hansen oli kirjoittanut sp-osoitteeni väärin, ja soitti eilen kysyäkseen miksen ole vastannut... ;)
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Sähköpostissa tuli yhteensä seitsemän liitetiedostoa, tuo siteeraamani teksti löytyi "Congratulations+nnn.docx" - nimisestä tiedostosta. (jossa nnn = sinun PSN ID)

Vai olikohan teidän muiden posteista unohtunut juuri tuo liite, itsehän sain postia vasta eilen. Mr. Hansen oli kirjoittanut sp-osoitteeni väärin, ja soitti eilen kysyäkseen miksen ole vastannut... ;)

No joo, eipä mulla tuollaista ollut ollenkaan liitteenä. Sen sijaan "What next" oli kahteen kertaan :)

Mullekin se soitteli eilen, koska jostain syystä mun vastausviesti ei ollut mennyt perille...

edit: Oliko tuossa "Congratulations" dokkarissa vielä jotain muuta tärkeetä?
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Laitoin privaa, mutten ole varma tuliko viesti perille. Lähetettyjen kansioon ei jäänyt mitään. :confused: edit: tuli näköjään perille :)

Siis yleistä ohjeistusta: lue sopimusehdot yms tarkasti ja allekirjoita osallistumissopimus, täytä terveys- ja henkilötietolomake jne.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Onnittelut täältäkin jatkoon pääsijöille! Muistakaahan pitää siniristilippu yhtä korkealla kuin se oli tuossa ensimmäisessä osiossa. Eli näyttäkää muille pohjoismaalaisille närhen munat! :)


Ja nyt ne perinteiset omat selittelyt: en päässyt yhtään sisälle noihin fysiikoihin. En tajua mikä siinä oli, mutta kävi juuri sitä, etten tiennyt milloin menee kovaa ja milloin ei. Välillä tuntui että ensimmäinen splitti meni todella hyvin ja sitten jäi päivän parhaasta kolme kymmenystä joka oli vielä puoli sekunttia omaa parasta huonompi. Kaiken kaikkiaan ajoin kolmena päivänä ja aina meni vain hermot. Sitten kun tajusin kuinka kaukana on kärjestä, niin lakkasin yrittämästä, koska tiesin ettei 20 sakkiin ole kuitenkaan asiaa tai se vaatisi noin miljoona kierrosta ja sitä ennen tulisin mielipuoleksi. Kovia aikoja kyllä veditte, ei muuta kuin onnea jatkoon!
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Jees, kaikille "kansalliseen" finaaliin päässeille julmetusti onnea!

Toivottavasti kaikki pääsevät paikalle, ettei tarvitse muille paikkoja luovuttaa.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Odottavan hiljainen tunnelma täällä. Muutamat finaalit jo ajettu ja Gtplanetin foorumilla jonkunlainen jälkipyykki menossa. Ihan mielenkiintoisilta kisoilta kuullostaa kun pääsemme kisaamaan neljän ryhmissä. Saa nähdä millaiset meillä perjantaina luvassa. Itse ainakin yritän olla pilaamatta kenenkään kisaa, vaikkakin turha sanoa jos joku naapurimaalainen sattuu olemaan tiellä:p. Mutta varma on että jollakin sitä huonakin tuuria siunaantuu niin eiköhän me tännekkin saada ihan hyvät jälkipelit:D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Olis hauska tietää millä fysiikoilla toi "Nurre" pätkä on ajettu, Simulation vai oisko jo Realistic mahdollisuus ollut käytössä?

Hienolta näyttää kyllä, autot otti pikku osumia ilman että etummainen lensi heti flipperi pallona jonnekkin, myös edellä ajavan auton perän lievä luiruuminen eli pidon äärirajoilla kiihdyttäminen mutkasta ulos tultaessa näytti olevan mallia toimii.

Myös auton fyysinen epätasapaino, eli 2-3 rengasta asfaltissa eli 1-2 ilmassa näytti olevan hyvin tehty, eli vertikaalinen fysiikka. Normaali radoilla sillä ei juuri ole merkitystä, mutta ratojen radassa eli tossa vanhassa Nurressa se on oleellinen osa ajotuntumaa.

Nurburgring Nordschleife Forever! :)
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Aloin tossa miettimään et eikös tossa haeta kuskia oikean auton rattiin?

Miksi ihmeessä kaikki ei joudu ajamaan ohjaamonäkymästä, tai edes tosta puskurinäkymästä, kun joku ajeli sieltä takaa.

Lisäksi, miksi täytyy toi kartta näkyä tossa mihin ajetaan, saati sitten ajolinjoja koska jarrutellaan, koska jotkut varmasti ajavat aika paljon niidenkin perusteella, käyttävät niitä esim jarrutusmerkkeinä, eikä niitä radan varressa olevia kylttejä.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Niinpä, varsinkin toi merkitty ajolinja herätti mullakin ajatuksen että wöt-tö-fäk?
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Hyvältä kyllä tosiaan näyttää. Tietysti, nämä nyt ovat ihan huippuluokan kuskeja, mutta silti herätti positiivisen reaktion meikäläisessä tuo, että luistot ovat korjattavissa. Muutenkin paljon positiivista auton käyttäytymisessä.

Nyrrellä ymmärrän tuon ajolinjan, koska tässä kuitenkin haetaan sitä parasta kuskia eikä parasta ratatietäjää. Meitä on kuitenkin semmoisia, jotka eivät ole tuota rataa peleissä, saatikka tosielämässä, ajaneet. Sitten sellainen joka on ajanut satoja tunteja vaikka GT4:sta, niin siinä olisi aivan valtava etulyöntiasema. Itsekin olen ajanut vain muutaman hassun kierroksen jossain kaverin PGR:ssä (oletteko kateellisia, pääsen lähestulkoon menettämään Nyrreneitsyyden GT5:n viimeisen päälle viimeistellyssä ympäristössä :D). Mutta en minäkään kyllä ymmärrä minkä takia Indianapoliksessa oli apuviivat käytössä.

Edit: Ei vitsi mikä kuvaaja tuossa kakkososassa. Jätti sitten sen kakkospaikan loppuratkaisun kokonaan kuvaamatta!
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Onkos jollain sen suomalaisen yhteyshenkilön( joku Tikkanen tais olla) puhelinnumeroa? Sanoi puhelimessa laittavansa yhteystietonsa sähköpostilla, mutta mitään ei ole kuulunu. Pitäis sille soitella kun taksilla tulee pihaan, ettei tarvi itse maksella. Laittakaa yksityisviestinä.

Kiitos jo etukäteen ja onnea kisoihin.
 
Vastaus: GT Academy 2010 (Päättynyt)

Tänään käytiin Helsingissa Speed Clubilla GT Academy 2010 pohjoismaiden finaalit. Paikanpäältä kantautuneiden tietojen mukaan finaali ajettiin nelinpelinä. Neljän kärki muodostui 3 suomalaisesta ja 1 ruotsalaisesta.

Todella tiukan kisan voittajaksi selviytyi Ocer_FI


Täällä KonsoliFINIssä hänet tunnemme tuttavallisimmin Ocerina. Onneksi olkoon Ocer!
 
Ylös Bottom