Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT3 ja moottoripyörä

jessev

New Member
Onkos kukaan saanut toimimaan tota koodia millä pitäis saada tohon arcade-moodiin moottoripyörä? Joillain sivuilla on tuo koodi, mutta en ole ainakaan ite saanu toimimaan ja haluaisin kovasti tietää onko kukaan muu saanu!
 
Esim. tällä sivulla on: http://www.xtreme-cheats.com/tlyour_cheats.php?4406&platform=PS2
En saa millään tuosta super speedway endurance kisasta sitä formulaa, olen voittanut sen varmaan viisi kertaa tai kuusi!
 
Se saattaa johtua siitä, miten monella kierroksella voittaa, ite voitin yli 30kierroksella
 
Siitä on jo niin paljon aikaa kun tuon pelin olen pelannut läpi etten ole nyt ihan varma puhunko paskaa vai en. Eikö ton super speedway endurance-kisan jälkeen tule neljä autoa pyörimään palkintona ruudulle (?) Pitää vain osata oikealla hetkellä painaa X:ää kun formula vilahtaa niin auto on sinun.
 
Puhut paskaa :) nimittäin toi x:llä auton valitseminen on paskapuhetta! Ainakaan ei mulla toimi, tai en tee sitä oikein, mutta kaikki sanovat ettei toimi.
 
se rinkula on yhden auton päällä todella lyhyen ajan joten x:n painamista pitää ennakoida.
 
Ylös Bottom