GT3 kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorcerer_86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli veljen kanssa kiistaa siitä, että voittaako palkintoauton vain ajamalla jokun cupin sarjana vai voittaako auton myös jos on voittanut kaikki kisat yksitellen, ei siis ajamalla sarjana

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorcerer_86
Tuli veljen kanssa kiistaa siitä, että voittaako palkintoauton vain ajamalla jokun cupin sarjana vai voittaako auton myös jos on voittanut kaikki kisat yksitellen, ei siis ajamalla sarjana

Sarjana pitää ajaa....

Voittaaksesi auton sinun pitää ajaa sarjana sellaiset kisat, joissa on "Series race"-valinta. Voit tallentaa pelin tilanteen halutessasi jokaisen kisan jälkeen (suosittelen). Peli palaa tähän vaiheeseen, jos käynnistät sen uudelleen.

Sarjakisoissa on palkintona eri autoja, joista peli arpoo yhden. Jos haluat tietyn auton (netissä on listoja palkintoautoista), niin tallenna peli ennen viimeistä kisaa. Jos saat "väärän" auton, niin lataa peli vain uudelleen. Arpomisen säätelyyn on esitetty kaikenlaisia poppakonsteja, mutta en tiedä, onko niistä mikään toimiva.

Yksi aika fiksulta kuulostava "kikka" tuohon "arvontaan" on voittaa kilpailijat mahdollisimman suurella erolla.

Unohdin tuosta edellisestä viestistä tärkeimmän asian.

Pelaa sarjan alkuosa niin, että sinulla on voittamaton johto (vähintään 11 pistettä) ennen viimeistä kisaa. Tallenna peli toiseksi viimeisen kisan jälkeen. Näin sinun ei tarvitse pelata viimeistä kisaa ollenkaan. Aloita viimeinen kisa ja keskeytä se heti, kun voit. Et saa siitä pisteitä, mutta riittävän isolla pistejohdolla voitat sarjan ja voit siirtyä suoraan palkintojen jakoon. Jos et saa haluamaasi autoa, lataa peli uudelleen ja toista tuo edellä ollut.

Huomattavasti helpompaa kuin ajaa viimeinen kisa loppuun suunnilleen 10 kertaa...

nimim.
Kokemusta arpomisesta on

PS.
Noista poppakonsteista yksi parhammasta päästä on se, että painat Select-nappia silloin, kun haluamasi auton alla on ensimmäisen kerran musta-valkea (?) rengas, joka vaihtaa paikkaa vuorotellen eri autojen alle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla
PS.
Noista poppakonsteista yksi parhammasta päästä on se, että painat Select-nappia silloin, kun haluamasi auton alla on ensimmäisen kerran musta-valkea (?) rengas, joka vaihtaa paikkaa vuorotellen eri autojen alle.
Mä oon aina painanu X:ää, ja tähän mennessä joka kerta on tullut haluamani auto ;)
(tosin mun on huono sanoa, koska oon pelannu GT3:sta niin vähän)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla

Mää kun oon kuullu, että X:ää ja justiin sama millon painaa. Mutta se ei ainakaan tainnu toimia... tiiä sitte näistä...

Xstä mäkin oon aina kuullu puhuttavan, mutta kyllä tuo alavillan keino taitaa olla ainoa luotettava tapa hankkia autonsa. Voittoprosentti kyllä kärsii vähän jos ei aja sitä viimeistä kisaa, mutta senhän saa kyllä ajan kanssa nousemaan takaisin sinne sataan...

Ylös Bottom