Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gt4 Prologue skaba

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huijis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nostetaampa tää taas ylös kun Prologue on nyt sitten Suomeenkin ilmestynyt ja aika monelta varmaankin löytyy...

Eli kertokaas vaikka viimeisen ajokokeen aika.

Ite oon ajellu jopa 1'42.906 :)
joten vaikeeta ei oo parantaa tosta...

Millaisia kierrosaikoja on syntynyt siinä grand canyon radassa. Mulla on subarun wrc:llä paras 2:22:23.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Huijis
Muutaman kierroksen jälkeen jo 1'40.606
Enää puoltoista sekuntia hopeeseen :cool:

Mä oon nyt päässy 1.38.466 ei paljon enää puutu kullasta. Tiedän missä mokaan mutta en saa vaan puhdasta kierrosta. ja eikun vääntö jatkuu...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Mä oon nyt päässy 1.38.466 ei paljon enää puutu kullasta. Tiedän missä mokaan mutta en saa vaan puhdasta kierrosta. ja eikun vääntö jatkuu...

Noniin nyt on kulta ja 1.37.052 :)

Nyt mullakin kulta ja 1'36.804
Mutta miten oot tolla ajalla saanu kullan?
Mulla ainakin japanialais-versiossa kultaan tarvii 1'37.000

Odottakaas vaan kun saan Prologuen postista niin näytän mistä se kana pissii.

:D

Nimim.: About miljoona tuntia GT-sarjaa pelannut.

Tällä hetkellä paras aika tossa vikassa testissa on 1.36.114. Tosta en kyllä enää paljoa saa pois. Ehkä hieman alle 1.36 on mahdollinen.

Pakkohan se oli hankkia, hieno toi AMG55 ja sillä vedellä adriaa, kattoo jos vähän pelais ni vois ladella jotain aikoja

Mitäs muuten pidätte kuvakulmista? itse vähän petyin kuin se millä ajoin GT3:sta takaa kuvattuna on menty pilaamaan laittamalla se liian alas, ettei tietä näe jos on vähänkin korkeempi auto kuin 70cm, sitten se ylin kuvakulma on ihan jännä, mut kameran lukitus hämää liikaa, varsinkin rallitaipaleella tuntuu mahdottomalta ajaa, joutuu varmaan ajamaan tästä edes aina sisäkameralla, ennen tuli ajettua myös auton takaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Laitetaampas tähän haaste teille kaikille, johon toivotaan, että moni osallistuu :p

Ratana: Citta di Aria

Auto: Subaru Impreza Rally Car (GD Type II) 2003

Vaihteet: Manuaali/Automaatti

Ajoavut: EI

Vaikeustaso: Pro

Eli nyt kaikki vaan ajamaan :D
Kirjotelkaa aikojanne tänne sitten
;) Oma aika tulossa piakkoin.

Vähään aikaan en peliä oo pelannu, joten päätin eilen kokeilla tuota Ro0Ki3n heittämää haastetta ja parin yrityksen jälkeen sain ajan 1.36.217. Onhan tossa vielä paljonkin parannettavaa kunhan vaan jaksais tahkota.

Edit: Tänään ajelin tunnin verran ja sain ajaksi 1.35.180

Viimeksi muokannut moderaattori:
Nonii uudet pohjat 1.32.634 .

Miten ois haastetta vähän lisää, sama kisa mutta katsotaan 5 kierroksen kokonaisaikaa?

Kierrosenkka 1.31.864
5 kierroksen yhteisaika yhdellä 10 sekan mokalla 7.51.898

:rolleyes: Kun ei oo muutakaan tekemistä vesisateella...

Itse en ole nyt vähään aikaan päässyt pelaamaan.. aika paljon oot kyllä tahkonu ku aika on noin hyvä :D

Oma paras on 1.33.869
Pitää alkaa tahkoamaan...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ro0Ki3
Itse en ole nyt vähään aikaan päässyt pelaamaan.. aika paljon oot kyllä tahkonu ku aika on noin hyvä :D

Pari tuntia oon kaiken kaikkiaan höylänny tota juttua (siis tuo rata/auto-yhdistelmä) ja minusta tuntuu että siitä kyllä vieläkin pystyy puristamaan jonkun verran. Toi 5 kierroksen juttu on siitä hyvä että siinä pitää ajaa puhtaasti ne kaikki 5 kierrosta jos haluaa saada hyvän ajan ja tunnetusti tuossa Citta radassa seinät on niiiiin ärsyttävän lähellä :eek:. Ei muuta kuin treenit pystyyn niin saadaan tiukkaa vääntöä.

Uutta kisaa vaan

Juu eiköhän pistetä uutta vääntöö menemään. Tässä ois 3 kisaa joita vois sit oman halunsa mukaan ajella. Ottakaa optionsista vastustajat pois ni tulee 2 kierroksen kisoja joka paikkaan.

1. Grand Canyon / Mitsubishi Lancer Evo IV Rally Car

2. Citta d'Aria / BMW M5

3. New York / Honda HSC

Noihin viimesiin vaaditaan jonkinlaisia kultalisenssejä, mutta eiköhän sekin oo useimmilta luonnistunu. Kierrosajat erikseen esim.

1. x:xx.xxx + x:xx.xxx = x:xx.xxx

Vastaus: Gt4 Prologue skaba

Toinen haaste: Kokonaisaika Fuji Speedwayllä 10 kierroksen schoolmodessa Mclarenilla?
Oma aika 13.19.557 , onko minkäänlainen? Ja yhden kierroksen ennätys 1.29.283... Omat?

Ylös Bottom