Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT4 Xlinkillä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ramo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ramo

Member
Terve.

Nyt on sitte mulla xlinkki tsydeemi pystyssä... :D ... ja kotimaista GT4 peliseuraa ois haussa. Xlinkistä mut löytää nimellä "ramo" ja pelaan gt4 ja finland. Mese on melkein aina päällä eli "ramo@rois.to" ja jne...

Pomminvarmat ohjeet pleikan ja xlinkin konffimiseen täältä

ilmotelkaa jos kiinnostaa...

EDIT: noniin.. nyt on viikko testailtu toisen suomalaisen GT-friikin kanssa. ja lisää xlinkkeilijöitä kaivataan. toimii ainakin kahdestaan ihan jees, sillon kun toimii. :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Ramo sanoi:
Toimii ainakin kahdestaan ihan jees, sillon kun toimii.

Mitäs tämä meinaa? :confused:

Onko tuon kans ilmenny jotain ongelmia vai mitä? Sen verran harvalla tuo että kerro toki vaan kaikki ongelmatilanteet sun muut, mitä on ilmenny.
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Tulikettu sanoi:
Mitäs tämä meinaa? :confused:

Onko tuon kans ilmenny jotain ongelmia vai mitä? Sen verran harvalla tuo että kerro toki vaan kaikki ongelmatilanteet sun muut, mitä on ilmenny.

Lähinnä ainoat ongelmat on olleet pelin yhdistämisessä mutta kun koneen löytää toisensa, on hupia riittänyt.
Pingin pysyessä alhaalla on pelaaminen todella nautittavaa :)
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Minkälaisia kisoja tuolla nyt sitten voi ajaa? Saako ajella GT-modessa ite virittämillä autoilla vai voiko pelkästään Arcade puolen koneilla kaahailla? Ei siinäkään mitään pahaa oo kun sielläkin niitä autoja piisaa. Onko mitään visioo millasissa hinnoissa toi verkkoadapteri nykyään pyörii pleikkaan?
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Konsolinetis on tällä hetkellä tarjoukses tuo nettiadapteri, 19.

MV:n kysymysten lisäksi vielä sellaista että minkälaiset yhteydet teillä on ollu ja teidän kanssa pelanneilla, jotka tuota ovat kokeilleet? Luulis että 512/512 riittää hyvin eikä yli megasen kans pitäisi olla mitään ongelmia. Itellä kaks 2/1 niin sen ainaki luulis riittävän tohon.
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Joooh...
Eli kuten amah jo mainitsi. Hauskaa on kun saadaan yhteys. Ongelmia on lähinnä sen kanssa missä järjestyksessä pitää ottaa yhteyksiä, joinia vai hostata ensiksi... sillä tuntuu olevan merkitystä, tosin ei vielä tiedetä mitä... yhteys on mulla 2mbit alas ja 7xx mitä lie ylös ja amahilla on muistaakseni meganen yhteys ylös...päin ja alas varmasti nopeempi. toimii alta 40n pingillä joten nykiminen jos sitä on niin on todella minimaalista.... arcade meininki, arcade pirssit (facourites), arcade säädöt... hmm. (olkaa hyvä, jos tosta nyt mitään sai selvää...)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Kiitti Tulikettu tarjousvinkistä! Laitoin adapterin heti tulemaan. Täytyy olla yhteyksissä tännepäin kun saan vehjeksen käteen niin saadaan homma pyörimään. Nyt ei anneta koulun häiritä harrastuksia kuten kävi kevään kisoissa. Tänks vielä kerran.
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Vielä tarvisin jeesiä ton mac-osotteen kans. Eli jos jollain on kokemuksia ton adapterin kans säätämisestä niin jos vois ottaa yhteyttä niin se olis jees. Koitin tossa ARP-kyselyllä ym. jos olisin saanut MAC:in selville laittamalla pleikan tietsikan persiiseen kiinni, mutta ei se irronnut. Alkaa oleen ideat sen verran vähissä että laitoin kysymyksen suoraan Playstationille. Siihen vastausta odotellessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT4 Xlinkillä

No niin homma alkoi kirjoittamaan! Ja tyssäs samantien. Sain MAC-osotteen selville mutta kun pitäisi laittaa se tonne PS2 Manual IP Calculator:iin niin se linkki on mennyt vanhaksi. Eli ei enää kalkulaattoria. Jos jollain olisi tuoreempi linkki niin sitä voisi tarjota. Tänks!
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Joulu lähestyy.. ja vapaa-aikakin lisääntyy tässä intin edetessä. Tuo X-link ois kieltämättä melko kova sana hommata, kattelen jos saan joulun lomien aikana väsättyä jotain mahollisesti pystyyn. :)
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

M.V. sanoi:
No niin homma alkoi kirjoittamaan! Ja tyssäs samantien. Sain MAC-osotteen selville mutta kun pitäisi laittaa se tonne PS2 Manual IP Calculator:iin niin se linkki on mennyt vanhaksi. Eli ei enää kalkulaattoria. Jos jollain olisi tuoreempi linkki niin sitä voisi tarjota. Tänks!

Miten sait selvitettyä ton ip:n ja netmaskin? Siihen tyssää mulla.
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

M.V. sanoi:
No niin homma alkoi kirjoittamaan! Ja tyssäs samantien. Sain MAC-osotteen selville mutta kun pitäisi laittaa se tonne PS2 Manual IP Calculator:iin niin se linkki on mennyt vanhaksi. Eli ei enää kalkulaattoria. Jos jollain olisi tuoreempi linkki niin sitä voisi tarjota. Tänks!

Tuossa on ainakin yksi laskuri:

http://www.teamxlink.co.uk/ps2assign.php

Pelaako tätä enää kukaan?

Tänäänkin ollut ainoastaan japanilaisia pelaamassa :(

Ois mukava kokeilla edes että toimiiko koko peli...

EDIT:

Kokeilin xlinkkiä, mutta en ole vieläkään saanut sitä toimimaan. Kaataa koneen joka kerta kun yrittää yhdistää... Missä lie vika?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Vainukoira sanoi:
Miten sait selvitettyä ton ip:n ja netmaskin? Siihen tyssää mulla.

Ei sitä muistaakseni tarvinnu sitten laskea. Käynnistä Kain config tool ja kato näkyykö sun konsoli siellä diagnostic modessa. Se suurennuslasi yläreunassa. Mulla ainakin näkyi heti niin ei tarvinnu mitään laskea. Sitten vaan kaikki kohdat loppuun noitten pomminvarmojen ohjeiden mukaan niin jesh! Olisin itekki päässy jo aikasemminkin kaahaan verkkoon mutten tajunnu mennä tuolta kattomaan. Voi olla että joudut ottaan ensin ton DHCP:n pois päältä (kato ramon linkki sivun yläreunasta... pommin varmat ohjeet tai vast. Niitä kun seuraat sitten loppuun niin homma toimii). Pleikassa pitää olla kaikki verkkoasetukset toiminnassa ennen näitä ja GT etsimässä pelejä. vähän sekaiset ohjeet nää mun on mutta kysele jos tulee jotain eteen. mesessä marcwhyte@hotmail.com xlinkissä marcW_FIN. se on vaan harvemmin päällä jos en oo pelaamassa, mutta mese on kokoajan kun oon koneen lähellä.
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Mulla ei näy toi tuolla :(

Enkä saa pistettyä tota MAC-juttua tonne pleikkarin alkuvalikkoon :rolleyes:
 
Vastaus: GT4 Xlinkillä

Itsellä ei näkyny koko MAC-osoitetta missään vaiheessa...
Noita netmaskejakaan en sen koommin säädelly ja hyvin toimii.
 
Ylös Bottom