Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic-sarja Heat 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BilriX
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Historic-sarja Heat 2

Kattelen kans tuloksia ja mun replayssa olen 7 lista näyttää että 7 on myffe77 ja 8 riisseli sitten kun eka tulee maaliin niin putoankin kasiksi

edit myffe ei vissiin voinut olla 7 koska lensi kesken kisan ulos pelistä

Mun replay näyttää:
jeebo112
Therussu
RRmessiah
Kenttis
Truman79
Myffe77
TimJoha
ablas
Spoeghe

Nii en tiedä... Nuo tulokset ny oli tos ja ajelin yksinään paalulla 2. kierroksesta lähtien... Siinä mun osalta mitä tiedän tosta kisasta :D

Mun pelissä mä ohitin sut toiseksi viimeisessä mutkassa sisäkautta :D

Joo, näin kävi myös mun pelissä... luulin että oot kierroksia jäljessä, koska pari sekkaa aikasemmin johdin yli 14 sekunnilla. Todellisuudessa näin ei ollutkaan:confused::mad::p

Nii en tiedä... Nuo tulokset ny oli tos ja ajelin yksinään paalulla 2. kierroksesta lähtien... Siinä mun osalta mitä tiedän tosta kisasta :D

Mä ajelin kanssa koko kisan 3. pallilta. Kisa ohi ja katson replayn niin sija 4. WTF?!?

Noniin tarkastelin tota replaytä niin ainakin 2.sija lähtöruudukko on tyhjä. Muuten näyttäs olevan ainaki lähdössä 10 autoa.

Tässä mun versio replaystä.

therussu-albums-gt5-picture6096-tsukuba-tulokset-heat-2.jpg

Edit: Minäkään en ymmärrä mitä se Myffe siellä tekee?

Ja meikäläistä ei näy sun versiossa missään, vaikka maaliin asti pääsin oman ruudussa vilahtaneen tuloksen mukaan kuudentena. :D

Ei v*ttu mikä peli. Pitäskö karkeesti tehdä vaan niin että Myffe77 pois listoilta ja Tryouter tilalle. Loput tuon minun tuloksen mukaan. Mulle ainakin on ihan sama yksi tai kaksi pistettä, ajelen tätä huvin vuoksi.

Ei v*ttu mikä peli. Pitäskö karkeesti tehdä vaan niin että Myffe77 pois listoilta ja Tryouter tilalle. Loput tuon minun tuloksen mukaan. Mulle ainakin on ihan sama yksi tai kaksi pistettä, ajelen tätä huvin vuoksi.

Joo, komppaan sua. Toi on todennäköisin "oikea" maaliintulojärjestys !

Katselin eilen illalla tuota replayta ja tämä taitaa olla se oikea. Ja Jeebo aloitti paalulta.
Mulla taas sekoili tuo Riisseli kun se ei noussut sijoja vaikka ohitteli muita autoja :D . Mutta kun tarkasti seuras replayta niin kyllä se riisseli siellä ihan oikein meni.

Tuota voisi pitää sitten VIRALLISENA tuloksena.

Juu mullakin sekoili tuo Riisseli, ihmettelin kun kaveri oli tulossa ohi, sitten katsoin listaa ni Riisseli viimesenä, olin sillain et senkus meet sitte ohi kunhan et uudestaan tuu. :D Maalissa sitten yksi sija huonompi, prkl. En antanut edes vastusta ollenkaan, tosin tuskin niillä renkailla vastusta olisi annettu kun Riisselillä tais olla suht uudet nakit alla varikolta.

Ai niin piti jo eilen kysyä, mutta unohtui. Mites tuo aika-ajo homma meni? kun huomasin eilen, että olin 9 sijalla aika ajossa ihan sen loppumetreillä, mutta sitten kuitenkin menin vielä puolivahingossa käymään loungen puolella ja aika nollaantui, joten jouduin starttaamaan viimeisestä ruudusta. Vaikka ei sillä, että sillä lähtöruudulla mitään merkitystä olisi ollut, tuskin olisin itse kisassa kuitenkaan yhtään sen paremmin pärjännyt. Mutta jos se tosiaan nollaantuu aina tuollaisen takia se aika, niin tietääpähän jatkossa ainakin varoa tekemästä niin :)

Valitettavasti joudun siirtymään syrjään ja joku saa hypätä minun paikalle. Yhteys ei toimi niin se ei vain toimi. :(

Ai niin piti jo eilen kysyä, mutta unohtui. Mites tuo aika-ajo homma meni? kun huomasin eilen, että olin 9 sijalla aika ajossa ihan sen loppumetreillä, mutta sitten kuitenkin menin vielä puolivahingossa käymään loungen puolella ja aika nollaantui, joten jouduin starttaamaan viimeisestä ruudusta. Vaikka ei sillä, että sillä lähtöruudulla mitään merkitystä olisi ollut, tuskin olisin itse kisassa kuitenkaan yhtään sen paremmin pärjännyt. Mutta jos se tosiaan nollaantuu aina tuollaisen takia se aika, niin tietääpähän jatkossa ainakin varoa tekemästä niin :)

Ei itelläkään oikeen ole selkoa tästä aika-ajosta. Itse kävin säätämässä pyörä kulmia viime metreillä ja en saanut kunnon aikaa enää kisaan niin aloitin silti ruudusta nro. 6(jos oikein muistan)

edit.

Valitettavasti joudun siirtymään syrjään ja joku saa hypätä minun paikalle. Yhteys ei toimi niin se ei vain toimi. :(
minkälainen nettiyhteys sulla on?

Laskin ihan itse pisteet :p Joten jos laskin väärin niin ilmoittakaa

1. Riisseli 30pts

2. Anz3lmo76 25pts

3. RRmessiah 22pts
3. Truman79 22pts

4. TheRussu 20pts
4. Kenttis 20pts

5. Myffe77 18pts

6. TimJoha 16pts
6. Jeebo112 16pts

7. Juhase 14pts

8. ablas 13pts

9. Spoeghe 9pts

10. Beezer96 5pts

11. xxTommiRxx 3pts

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei itelläkään oikeen ole selkoa tästä aika-ajosta. Itse kävin säätämässä pyörä kulmia viime metreillä ja en saanut kunnon aikaa enää kisaan niin aloitin silti ruudusta nro. 6(jos oikein muistan)

Minäki kävin ropaamassa kulmia ihan lopuksi, ei siltikään tarvinnut lähteä hänniltä... Eikös viikko sitten Monzassa renkaanvaihdolla päätynyt ruudukon hännille?

Ylös Bottom