Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös Myffe pudonnut langoilta jossain puolivälin tienoilla?Mun replay näyttää:
jeebo112
Therussu
RRmessiah
Kenttis
Truman79
Myffe77
TimJoha
ablas
Spoeghe
Mun pelissä mä ohitin sut toiseksi viimeisessä mutkassa sisäkautta![]()
Nii en tiedä... Nuo tulokset ny oli tos ja ajelin yksinään paalulla 2. kierroksesta lähtien... Siinä mun osalta mitä tiedän tosta kisasta![]()
Mä ajelin kanssa koko kisan 3. pallilta. Kisa ohi ja katson replayn niin sija 4. WTF?!?
Tässä mun versio replaystä.
![]()
Edit: Minäkään en ymmärrä mitä se Myffe siellä tekee?
Noniin tarkastelin tota replaytä niin ainakin 2.sija lähtöruudukko on tyhjä. Muuten näyttäs olevan ainaki lähdössä 10 autoa.
Ei v*ttu mikä peli. Pitäskö karkeesti tehdä vaan niin että Myffe77 pois listoilta ja Tryouter tilalle. Loput tuon minun tuloksen mukaan. Mulle ainakin on ihan sama yksi tai kaksi pistettä, ajelen tätä huvin vuoksi.
Ai niin piti jo eilen kysyä, mutta unohtui. Mites tuo aika-ajo homma meni? kun huomasin eilen, että olin 9 sijalla aika ajossa ihan sen loppumetreillä, mutta sitten kuitenkin menin vielä puolivahingossa käymään loungen puolella ja aika nollaantui, joten jouduin starttaamaan viimeisestä ruudusta. Vaikka ei sillä, että sillä lähtöruudulla mitään merkitystä olisi ollut, tuskin olisin itse kisassa kuitenkaan yhtään sen paremmin pärjännyt. Mutta jos se tosiaan nollaantuu aina tuollaisen takia se aika, niin tietääpähän jatkossa ainakin varoa tekemästä niin![]()
minkälainen nettiyhteys sulla on?Valitettavasti joudun siirtymään syrjään ja joku saa hypätä minun paikalle. Yhteys ei toimi niin se ei vain toimi.![]()
Ei itelläkään oikeen ole selkoa tästä aika-ajosta. Itse kävin säätämässä pyörä kulmia viime metreillä ja en saanut kunnon aikaa enää kisaan niin aloitin silti ruudusta nro. 6(jos oikein muistan)