Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Historic -sarja

Vastaus: GT5 Historic -sarja

MUKANA jos vielä pääsee. Numeroksi 77.


Perskule kun AINA tulee tämmöiset silloin kun olen jossai hevonperseessä
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

3 kuskia vielä ja sitten on 2 täyttä 16 pelaajan sarjaa kasassa. Sen jälkeen ilmouttautuneet on varmaan pakko ottaa varasijoille, ellei saada heistä järkevän kokoista kolmoslohkoa kasattua. Ehdottomasti olen myös sitä mieltä että useampi lohko on tehtävä kun näin moni on jo ilmottautunut.

Tai eihän kaikissa lohkoissa ole pakko olla 16 pelaajaa, voi olla ihan hyväkin jos on vaikka neljä 10 pelaajan lohkoa, mutta sitä pitää miettiä tarkemmin. Jonkun takarajan voisi tietysti näille ilmottautumiselle laittaa että voi sitten sen jälkeen suunnitella parhaan ratkaisun.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Mukana ollaan, mutta osallistumiseni riippuu siitä että mihinkä aikaan ajetaan.

Numero 46.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Voisin vaikka osallistua ja numero olisi 88.

Edit: PSN nimimerkki on sama eli Anss-i.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Tässähän voitaisiin miettiä ylempää ja alempaa lohkoa, jotta halukkaat kilpailijat saadaan mukaan ajamaan. Lohkossa kilpailun jälkeen ilman pisteitä jääneet tippuvat alempaan lohkoon josta taas saman verran pelaajia nousee ylempään. Tai ehkä jopa ajetaan puoli kautta ja tämän jälkeen vaihdetaan mahdollisesti lohkoa. Tai sitten ajetaan 2 sarjaa rinnakkain eri aikaan missä pisteet kuitenkin lasketaan samaan sarjataulukkoon.
Kiva määrä pelaajia on nyt ilmottautunut ja seuraavaksi ruvetaan miettimään ajankohtaa. Ehkäpä PE ta LA klo 21.45 eteenpäin jossa ajetaan n.15min aikajaot ja tämän jälkeen itse kipailu.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

BilriX sanoi:
Jos koette olevanne rattimiehiä/naisia niin voidaan ottaa ajoneuvon säätäminen mukaan. Muuten mennään vakio säädöillä, mutta vain huippunopeuksia saa nostaa nopeimmilla radoilla. Maksimissaan 280 km/h ja silloinkin rajoitin parkuu vastaan, mutta tällä asetuksilla saadaan sarjasta mahdollisimman tasainen.
Sori vähän tyhmä kysymys, mutta siis miten tuota maksimi nopeutta voi lisätä, ettei rajoitin ota vastaan? Ainakaan itse en pääse kuin ~200km/h ja sitten ottaa rajoitin kiinni.

Ja toinen samaa luokkaa oleva kysymys: ilmeisesti autoon ei saa vaihtaa renkaita, eikä mitään? Vanteita taas saa?

:confused:
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kai sitä pitää numero varata, kun on jo kaksi suosikkia mennyt. Eli #87 syntymävuoden mukaan.

@Zurmeti
Kun menet kun menet ennen kisaa tai autotallissa, Settings kohtaa saat sieltä säädettyä vaihteistoa transmission valikosta.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Millä levelillä tuon RM-camaron saa? just kävin 69-camaron ostamassa ja näitähän olikin 2...

Paljoko tuo koko kisa-autopaketti kokonaisuudessaan kustantaa? (racing-modi+muut mausteet)
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Racing modi maksaa hiukan yli 200 000, siihen sitten kaikki viriosat päälle paitsi vaihteisto ja jousitus. Myös kisa renkaat joutuu ostamaan. Veikkaisin että vähän yli 300 000 maksaa kokonaisuudessaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Eli
113. P/S Chevrolet Camaro Z28 ‘69
115. P Chevrolet Camaro Z28 RM ‘69

Ovat sama auto kaupassa, toiseen vaan on tehty racing-modi?
Lista+numerot Gran Turismo 5 Official Car List

Menihän tuo Monza poijjaan kanssa poristessa jo alle 2.20 täysin vakio 113:lla
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Jos vain mahtuu, niin mukana ollaan, kellonajoista riippuen. ID: vleinonen (Saa lisätä vapaasti)
Mikki löytyy, mutta väliaikaisesti pelkkä pädi käytössä.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Joo täs viritin oman kaaran nii sit menin ajaan niin 5 vaihteella rupes tökkii et rajotti sillee hämärästi:(
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Onko toi Chevrolet Camaro Z28 RM ‘69 palkintoauto? Sitä ei nimittäin Dealershipistä löytynyt ja se on premium auto. Ostin juuri tuon normiversion ja tuunasin sitä noin 300k:lla. Eli pitääkö ajaa juuri tuolla RM versiolla vai kelpaako toi normaalikin, johon on itse tehty Racing Modification? Mulla on siinä nyt painoa 1085kg ja tehoa n. 550 heppaa.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olis varmaan hyvä lisätä tuohon ekaan postaukseen et mitä virityksiä tuossa autossa on ja mitä ei saa käyttää yms. Ja näköjään vähän epäselvyyttä tuosta autosta. Itse päättelin, että toi auto on just tuo camaro minkä saa vakiona ostettua autokaupasta mutta RM meinaa sitä racing modia jonka siihen voi tehdä.

Itse kans ilmoittaudun. Nick: Jipatsu, no. #12
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Onko toi Chevrolet Camaro Z28 RM ‘69 palkintoauto? Sitä ei nimittäin Dealershipistä löytynyt ja se on premium auto. Ostin juuri tuon normiversion ja tuunasin sitä noin 300k:lla. Eli pitääkö ajaa juuri tuolla RM versiolla vai kelpaako toi normaalikin, johon on itse tehty Racing Modification? Mulla on siinä nyt painoa 1085kg ja tehoa n. 550 heppaa.

Samaa asiaa ihmettelin itsekin. Ehdin jo hätäpäissäni ostaa tavallisen mallin ja virittelin sen suunnilleen samoihiin lukemiin.

Tiedä sitten kuinka paljon tuolla tavallisella mallilla antaa atasoitusta RM:ään verrattuna.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Olis varmaan hyvä lisätä tuohon ekaan postaukseen et mitä virityksiä tuossa autossa on ja mitä ei saa käyttää yms. Ja näköjään vähän epäselvyyttä tuosta autosta. Itse päättelin, että toi auto on just tuo camaro minkä saa vakiona ostettua autokaupasta mutta RM meinaa sitä racing modia jonka siihen voi tehdä.

Itse kans ilmoittaudun. Nick: Jipatsu, no. #12
Tähän haluaisin itekkin vastauksen, oma Camaroni ei ainakaan kulje kuin n. 200km/h suoralla, jolloin rajoitin ottaa jo vastaan.
 
Vastaus: GT5 Historic -sarja

Kenttis #84 mukaan jos on tilaa.... Diileriltä Camaro Z28 '69. Jonka jälkeen GT Autossa ostetaan noin 200.000cr RM modification niin autosta muuttuu Camaro Z28 RM '69.
Autossa ei taida olla kuin joku 350 kaakkia että eipä se paljoo yli 200 kulje.
 
Ylös Bottom