Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovalchuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kovalchuk

New Member
KILPAILU 6

Kilpailun aikataulu: TIISTAI 5.4.2011. Aika-ajot ja viim. testit klo 19:30, KILPAILU klo 20:00!(Osallistujien oltava paikalla viimeistään klo 19:40, jolloin käytän toista rataa hetken ja takaisin, jotta aika-ajojen ajat ovat oikein!)
Käytössä olevat autot: Performance Points(PP) 521, kaksiveto(etu- tai takaveto), auton oltava itse viritetty, VIRIPAJOJEN(NISMO, AMUSE YMS.) AUTOT KIELLETTYJÄ!
Käytössä oleva rata: Monaco, 25 kierrosta(kilpailun kesto noin 45 min)
Käytössä olevat ajoavut: ABS ja halukkaille automaattivaihteet
Renkaat: Vapaasti valittavissa.
Varikkokäynnit: YKSI (1) pakollinen varikkokäynti, saa suorittaa itse haluamanaan ajankohtana.
Säännöt ja asetukset: PENALTY = weak, MECHANICAL DAMAGE = light. Kilpailun jälkeinen odotusaika = 3 min(jotta samalla kierroksella olijat ehtivät maaliin).
Pisteytys mahdollista tulevaa kisasarjaa varten: 10-8-6-5-4-3-2-1.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KILPAILU 5

Kilpailun aikataulu: TIISTAI 29.3.2011. Aika-ajot ja viim. testit klo 19:30, KILPAILU klo 20:00!(Osallistujien oltava paikalla viimeistään klo 19:40, jolloin käytän toista rataa hetken ja takaisin, jotta aika-ajojen ajat ovat oikein!)
Käytössä olevat autot: Performance Points(PP) 583, kaksiveto(etu- tai takaveto), auton oltava itse viritetty, VIRIPAJOJEN(NISMO, AMUSE YMS.) AUTOT KIELLETTYJÄ!
Käytössä oleva rata: Fuji Speedway F, 26 kierrosta(kilpailun kesto noin 45 min)
Käytössä olevat ajoavut: ABS ja halukkaille automaattivaihteet
Renkaat: Vapaasti valittavissa.
Varikkokäynnit: YKSI (1) pakollinen varikkokäynti, saa suorittaa itse haluamanaan ajankohtana.
Säännöt ja asetukset: PENALTY = weak, MECHANICAL DAMAGE = light. Kilpailun jälkeinen odotusaika = 3 min(jotta samalla kierroksella olijat ehtivät maaliin).
Pisteytys mahdollista tulevaa kisasarjaa varten: 10-8-6-5-4-3-2-1.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KILPAILU 4

Kilpailun aikataulu: TIISTAI 8.3.2011. Aika-ajot ja viim. testit klo 19:30, KILPAILU klo 20:00!(Osallistujien oltava paikalla viimeistään klo 19:40, jolloin käytän toista rataa hetken ja takaisin, jotta aika-ajojen ajat ovat oikein!)
Käytössä olevat autot: Performance Points(PP) 575, kaksiveto(etu- tai takaveto), auton oltava itse viritetty, VIRIPAJOJEN(NISMO, AMUSE YMS.) AUTOT KIELLETTYJÄ!
Käytössä oleva rata: Nürburgring Nordschleife, 6 kierrosta(kilpailun kesto noin 45 min)
Käytössä olevat ajoavut: ABS ja halukkaille automaattivaihteet
Renkaat: Vapaasti valittavissa.
Varikkokäynnit: YKSI (1) pakollinen varikkokäynti, saa suorittaa itse haluamanaan ajankohtana.
Säännöt ja asetukset: PENALTY = weak, MECHANICAL DAMAGE = light. Kilpailun jälkeinen odotusaika = 3 min(jotta samalla kierroksella olijat ehtivät maaliin).
Pisteytys mahdollista tulevaa kisasarjaa varten: 10-8-6-5-4-3-2-1.

HUOM!: Koska ajamme kapella Nordschleifella ovat herrasmiessäännöt erittäin tärkeät! Jos sinulla on jarrutuspaikat hakusessa, kiinnitä niihin huomiota! Jos törmäämällä kiilaat toisen radalta/saat hänet spinnaamaan sinun on päästettävä hänet takaisin edellesi! Kontaktia ohitustilanteissa on lähes mahdotonta välttää Nordschleifella, joten yritetään ajaa varovasti ja ohittaa niin, ettei toinen spinnaa radalta!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KILPAILU 3

Kilpailun aikataulu: TIISTAI 22.2.2011. Aika-ajot ja viim. testit klo 19:30, KILPAILU klo 20:00!(Aula aukeaa klo 19:20-19:30)
Käytössä olevat autot: Maksimiteho 355 BHP, minimipaino 1250 kg, kaksiveto(etu- tai takaveto), auton oltava itse viritetty, VIRIPAJOJEN(NISMO, AMUSE YMS.) AUTOT KIELLETTYJÄ!
Käytössä oleva rata: Tsukuba Circuit, 40 kierrosta (kilpailun kesto noin 45 min)
Käytössä olevat ajoavut: ABS ja halukkaille automaattivaihteet
Renkaat: Vapaasti valittavissa.
Varikkokäynnit: YKSI (1) pakollinen varikkokäynti, saa suorittaa itse haluamanaan ajankohtana.
Säännöt ja asetukset: PENALTY = weak, MECHANICAL DAMAGE = light. Kilpailun jälkeinen odotusaika = 3 min(jotta samalla kierroksella olijat ehtivät maaliin).
Pisteytys mahdollista tulevaa kisasarjaa varten: 10-8-6-5-4-3-2-1.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KILPAILU 2

Kilpailun aikataulu: TIISTAI 15.2.2011. Aika-ajot ja viim. testit klo 19:30, KILPAILU klo 20:00!(Aula aukeaa klo 19:20-19:30)
Käytössä olevat autot: Maksimiteho 502 BHP, minimipaino 1350 kg, kaksiveto(etu- tai takaveto)
Käytössä oleva rata: Suzuka Circuit, 18 kierrosta (kilpailun kesto noin 45 min)
Käytössä olevat ajoavut: ABS ja halukkaille automaattivaihteet
Renkaat: Vapaasti valittavissa.
Varikkokäynnit: YKSI (1) pakollinen varikkokäynti, saa suorittaa itse haluamanaan ajankohtana.
Säännöt ja asetukset: PENALTY = weak, MECHANICAL DAMAGE = light. Kilpailun jälkeinen odotusaika = 3 min(jotta samalla kierroksella olijat ehtivät maaliin).
Pisteytys mahdollista tulevaa kisasarjaa varten: 10-8-6-5-4-3-2-1.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KILPAILU 1

Kilpailun aikataulu: TIISTAI 8.2.2011. Aika-ajot ja viim. testit klo 21:30, KILPAILU klo 22:00!
Käytössä olevat autot: Maksimiteho 502 BHP, minimipaino 1350 kg
Käytössä oleva rata: Grand Valley Speedway, 20 kierrosta (kilpailun kesto noin 45 min)
Käytössä olevat ajoavut: ABS ja halukkaille automaattivaihteet
Renkaat: Vapaasti valittavissa.
Varikkokäynnit: YKSI (1) pakollinen varikkokäynti, saa suorittaa itse haluamanaan ajankohtana.
Säännöt ja asetukset: PENALTY = strong, MECHANICAL DAMAGE = light. Kilpailun jälkeinen odotusaika = 3 min(jotta samalla kierroksella olijat ehtivät maaliin).
Pisteytys mahdollista tulevaa kisasarjaa varten: 10-8-6-5-4-3-2-1.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kilpailussa käyttäytyminen: HERRASMIESSÄÄNNÖT! Ei tahallista kiilaamista, peräänajoa, kolhimista tai muuta muiden kisailuilon pilaamista! Kilpailu olkoon rajua, mutta rehtiä. Sääntöjen rikkominen, niiden piittaamattomuus ja yleinen toisten kisailun häiriköinti johtaa seuraamuksiin, joita ovat mm. hylkääminen, aikasakko, kilpailukielto tulevissa kisoissa yms.

Kilpailun jälkeen: Vapaata keskustelua ja kommentointia tässä ketjussa kilpailun tapahtumista. Positiivisia ja negatiivisia huomioita, pohdintaa mahdollisesta Hurjapäät-kilpailusarjasta. Tässä ketjussa EI käydä lävitse mahdollisia henkilökohtaisia sanasotia kilpailutilanteista, vaan pohditaan mahdollisten "silminnäkijöiden" kertomusten perusteella, onko jonkin tilanteen pohjalta aiheellista langettaa rangaistuksia.

Tähän mennessä ilmoittautuneet(päivittyy, kunnes lista on täysi tai kilpailuilta saavutetaan):

1. Kovalchuk (PSN: Zamppa)
2. anz3lmo76 (PSN: anz3lmo76)
3. Turismo (PSN: qpedroq)
4. Tourer (PSN: Metsapicasso)
5. Leksa_ (PSN: Leksa_)
6. Jallmari (PSN: Jallmari)
7. hiphei_finland (PSN: hiphei_finland)
8.
9. drunkmotherfckr (PSN: unkwnplaya)
10.
11.
12.
13.
14. KillingBox (PSN: tryfailrepeat)
15.
16.

Varalla: Timppa (PSN: Timppa1978), Sasha (PSN: SSaasshhaa), S^Hansu (PSN: PGN-1), Jani86 (PSN: Jani1986), Hernerokka (PSN: Suomi-Rampa), mmiikkssuu (PSN: mmiikkssuu), Terrori (PSN: Teurastaja), Lapioleuka (PSN: Ruttuluukku), ^^juha (PSN: juhase)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ööö, hepparaja, kannattaisiko noihin kaupassailmoitettuhin ja viritettyihin lisätä myös sitten se sisäänajon tuomat hepat, meinaa en mä ainaka sitten ala sitä niin kattoa, että kun auto on sisään ajettu, eli silloin on liikaa heppoja, että pitäisi ajaa niin paljon, että ollaan taas tehorajan puitteissa...
Jos ymmärsit ;)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mukana ollaan. Hepparaja jos ylittyy sisäänajon/öljynvaihdon seuraksena,ni joutuis muuttamaan/poistamaan virityksiä.Mielestäni se lisäis mielenkiintoa.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ihan hyvä pointti tuo sisäänajo. Onneksi tuohon on helppo ratkaisu. Nimittäin sieltä virikaupasta voi ostaa erilaisia moottori-ilmansuodattimia(standard, sports, racing). Noilla saa helposti tarvittaessa laskettua noin 20 heppaa, jos sisäänajon jälkeen hepat pompsahtaa ikävästi muutamalla yli.

Ja samalla toteankin, että jos rajaksi nyt päätetään tuo 502 BHP, niin onhan sanomattakin selvää, että se oma auto kannattaa virittää siihen 490 - 495 BHPn tienoille, jottei vahingossakaan ne hepat pomppaa yli, kun ne kuitenkin juuri sisäänajon ja öljynvaihtojen takia vähän vaihtelee.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vaikuttaa melko mielenkiintoiselta ja voisin myös osallistua. Melkein pelkästään ajelenkin netissä sellaisia kisoja joissa on jotain rajoituksia ja joissa saa käyttää omia autoja.

Paljon kiinnostavimpia kisoja kuin jos kaikki ajaa sillä samalla ja saman värisellä kilpa-autolla.

Ihan hyvä pointti tuo sisäänajo. Onneksi tuohon on helppo ratkaisu. Nimittäin sieltä virikaupasta voi ostaa erilaisia moottori-ilmansuodattimia(standard, sports, racing). Noilla saa helposti tarvittaessa laskettua noin 20 heppaa, jos sisäänajon jälkeen hepat pompsahtaa ikävästi muutamalla yli.

Itsellä onkin juuri noin kaikissa autoissa joita käytän netissä, eli kaikki ilmansuodattimet, pakoputket, turbot ja renkaat ostettuna jotta niitä saa sitten vähän säädettyä.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Vielä sen verran, että milläs vedolla ajetaan, meinaa nelikko on liian ylivoimainen auto ;)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ilman muuta mukana ja hienoa,että tälläisten sarjojen vetäjiä alkaa löytyä foorumilta!Toivomuksena olis sarjan ajankohdalle joku muu,kuin la tai su ilta(ovat jo kahden muun täällä käynnissä olevan sarjan ajankohtana)...:)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Tursimo, ei Historiikki oo viel alkanu, et jos tää kerkee alkaa ennen sitä ni voi voi historiikille :p
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Tursimo, ei Historiikki oo viel alkanu, et jos tää kerkee alkaa ennen sitä ni voi voi historiikille :p
Jos et sattunut huomaamaan,historiikki sarja alkoi jo viime vuoden puolella(ollut nyt tauolla)...Ajattelitko muuten kuinka tässä sarjassa pärjätä?Nyt et voi ainakaan auton huonoutta syyttää...:D
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

ni voi voi historiikille :p

Taitaa olla ennemmin voi voi tälle sarjalle. Tai, no enhän minä muiden mieltymyksistä tiedä.

Minä voin kyllä tulla mukaan varakuskiksi, jos vain ajankohta on sopiva. Kenties jopa kisakuskiksi, jos ei nyt muuten saada täyttä sarjaa kasaan. ;)
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Saattashan tuota kokkeilla, mikäli pysytään perheellisten vapaa-ajalla, eli mieluusti alkaa reilusti kasin(ysin) jälkeen mutta ennen puolta yötä pitäs päästä jo kylelleen...
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mukana ollaan.
Olisiko autoille "luonteenomaisempaa" jos rajattaisiin renkaat sports softeihin?
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Kiva huomata, että kiinnostuneita kuitenkin löytyy. Ja älkääkä nyt kaverit alkako heti ottamaan tätä niin tosissaan, kyse on kuitenkin vaan pelaamisesta.

Tuossa joku jo kyseli renkaista ja vetotavasta. Noilla teho- ja painorajoilla on nimenomaan tarkoitus rajata vain paino ja teho. Kukin saa siis noiden rajojen sisällä käyttää IHAN MITÄ AUTOA haluaa. Olkoon se sitten Nissan Silvia, Toyota Supra, BMW M3 tai mikä vaan. Kyse on juuri sillä "omalla" autolla kisaamisesta ja sen "oman" auton virittelystä. Tässä on siis tarkoitus antaa jokaiselle mahdollisuus kisata juuri sillä itselleen rakkaimmalla tuotantoautolla.

Renkaat pidetään minun puolestani rajaamattomina. Radalla on kuitenkin mukavinta ajella pitävillä kumeilla, kun liukastelu onnistuu tällä hetkellä tuolla jokapäiväisessä liikenteessä niin hyvin. Aikataulu voidaan tosiaan sopia enemmistölle sopivimmaksi. Myös tuo myöhäinen ilta(esim. klo 22) sopii itselle, kuten myös esim. klo 18 tai 19. Torstai on ainoa huono päivä.

Älkääkä nyt suotta ottako stressiä tuosta "sarjasta". Kunhan nyt saadaan edes tämä yksi kisa järjestettyä ja katsottua, miten homma toimii tällaisella "vapaalla autovalinnalla". Jos ihmiset ovat tämän kisan jälkeen kiinnostuneita, niin laitetaan sitten sitä sarjaa pyörimään. Oma tarkoitukseni oli nimenomaan saada porukka ajamaan kisaa niillä omilla suosikeillaan ja katsoa, tuleeko hommasta mitään.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Ainakin näillä puheilla olen mukana :) sitten löydään lukkoon kun vaan kisan ajankohta selviää tarkemmin.
 
Vastaus: GT5 - Hurjapäät (Fast And Furious)

Mukana ollaan , jos ei satu muiden sarjojen kanssa päällekkäin...( la , su ja ma )
 
Ylös Bottom