Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

KoNNa

Member
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

ensimmäiset 5 jakoa meni kuin kuumille kiville, tilasin eilen uuden koodin ja nyt on jo sähköpostissa... eli nyt ois taas 5 kpl prologue jakoja saatavilla, tosin tuosta on jo 2-3 varattu, eli 2-3 jakoa ois vielä saatavilla... ja hintahan oli 25e tai sit jotai vaihdossa.. prkl ku ite ei oo kerenny ees testata tota pelii :/ ... ainii ja viestit privana
 
heh nyt meni kaikki 10 kpl prologueta kaupaksi :D tosin 1 tietty itelleni... jos tilausta tulee tarpeeksi, hommaan uudet 5 kaupaksi... privana voi tiedustella.. helvetin hyvä peli muuten!!!:cool:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

yomaanjou sanoi:
paljo maksaa jos konnalta ostaa prologuen?

Et ajatellut omaa tikettiä ostaa e-baysta ja tehdä bisnestä konnan tavoin. Jäisit vielä voitolle, kun toi on nyt mahdollista...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Et ajatellut omaa tikettiä ostaa e-baysta ja tehdä bisnestä konnan tavoin. Jäisit vielä voitolle, kun toi on nyt mahdollista...
ebaysta jos ostat, tarviit luottokortin ja paypal accountin jos haluut saada halvalla... mutta multahan sais latauksen 25 eurolla :D .. jos nyt vielä pari ostajaa ilmottautuu
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
ebaysta jos ostat, tarviit luottokortin ja paypal accountin jos haluut saada halvalla... mutta multahan sais latauksen 25 eurolla :D .. jos nyt vielä pari ostajaa ilmottautuu

Ja ongelma on missä? jos tekee 4*25e viel voittoa siihen päälle. jos ei omaa luottokorttia ole niin noilla hinnoilla viimeistään naapurista löytyy.

edit. pitää sen verta levittää fud:ia, että toivottavasti eivät estä jaettujen gran turismojen toimimista jossain tulevassa päivityksessä.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
Ja ongelma on missä? jos tekee 4*25e viel voittoa siihen päälle. jos ei omaa luottokorttia ole niin noilla hinnoilla viimeistään naapurista löytyy.
ehei siinä mitään ongelmaa oo.. sanoinko niin? ja naapurihan kyllä antaa luottokorttinsa tiedot noin vaan :D ... eikun oikeesti, saa miun puolesta tilata vaikka nepalista jos huvittaa
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KoNNa sanoi:
siis maalikuun lopulla tulee tuo prologue eurooppaan, ja itse kokopeli vasta joskus 2009 vuoden alussa eurooppaan todennäkösesti

Ahaa... Kiitti tiedosta, pitänee pistää se Prologue jostaki ennakkoon jos sais :rolleyes: Mitään hyvää/halpaa paikkaa? Ehdotuksia? :cool:

EDIT: Cdon.comissa ois, mutta maksaa 41,95 + toimituskulut :F
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Itse voisin tuosta ladatusta japsi versiosta sen muutaman euron maksaa. Eli pistäkää viestiä jos löytyy tili tai joku on tekemässä tiliä missä peli on maksettu.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

BDT sanoi:
Itse voisin tuosta ladatusta japsi versiosta sen muutaman euron maksaa. Eli pistäkää viestiä jos löytyy tili tai joku on tekemässä tiliä missä peli on maksettu.
Konnalta kannattaa kysellä.
 
Vastaus: GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

jee saatiin oma ketju :p eli keneltäkäs tuo peli vielä puuttuu? joka sen haluis? vois ehkä laittaa lisää jakoon:rolleyes:
 
Vastaus: GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

Kannattaa kyllä ostaa tämä peli. Vaikka prologue onkin gt5:en "demo" niin silti pelattavaa riittää paljon. Hyvin toimiva online moodi pitää huolen siitä, että pelattavaa riittää senkin jälkeen kun kyllästyy offline kisaamiseen. Luvassa lienee myös ilmaisia päivityksiä kevään mittaan missä tulee lisää pelattavaa. Toimii niin ammattilaiselle kuin aloittelijallekin kahden eri fysiikkamallin ansiosta. Iso peukku gt5 prologuelle!
 
Vastaus: GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

Siis käsitinkö nyt oikein, että Konna myy "kopioita" tästä GT5 prologuesta samaan hintaan kuin hän on itse siitä maksanut? Eikö näissä jakohommissa ole yleensä tapana jakaa kustannukset kaikkien ostajien kesken?
 
Vastaus: GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

Dreamfly sanoi:
Siis käsitinkö nyt oikein, että Konna myy "kopioita" tästä GT5 prologuesta samaan hintaan kuin hän on itse siitä maksanut? Eikö näissä jakohommissa ole yleensä tapana jakaa kustannukset kaikkien ostajien kesken?
no itelle maksaa 1 peli 41e kpl... ja oon myyny 25e kpl hintaan... ihan kohtuullinen hinta tuo 25e, eikö? :)
 
Vastaus: GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

KoNNa sanoi:
no itelle maksaa 1 peli 41e kpl... ja oon myyny 25e kpl hintaan... ihan kohtuullinen hinta tuo 25e, eikö? :)

Kohtuullista olisi kerätä esim. 10 euroa viideltä henkilöltä ja yksi sitten lunastaa pelin ja laittaa sen jakoon kaikille.
 
Vastaus: GT5 Prologue Osto/Myynti-keskustelu

Dreamfly sanoi:
Kohtuullista olisi kerätä esim. 10 euroa viideltä henkilöltä ja yksi sitten lunastaa pelin ja laittaa sen jakoon kaikille.
elämä on kovaa... ei tässä sentään hyväntekijäksi ruveta... jonkun muun pelin kohdalla noin voisikin tehdä...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom