Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT 300-sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Siis onko tuo päätetty, että joka kisa eri autolla?

Ei ole vielä päätetty ja toivoisinkin,että pidettäis tästä jonkinmoinen äänestys kisaajien kesken...Sovitaan vaikka,että äänestysaikaa on tiistaihin klo 21.00 asti.

Vaihtoehdot:
A.Kisataan 4:n kisan mittainen kausi samalla autolla(esim. ARTA)
B.Joka kisaan saa käyttää mitä vain haluamaansa GT300 autoa(aloitusviestin 4:stä autovaihtoehdosta)
C.Joka kisaan eri GT300 auto,jota kaikki käyttävät.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ei ole vielä päätetty ja toivoisinkin,että pidettäis tästä jonkinmoinen äänestys kisaajien kesken...Sovitaan vaikka,että äänestysaikaa on tiistaihin klo 21.00 asti.

Vaihtoehdot:
A.Kisataan 4:n kisan mittainen kausi samalla autolla(esim. ARTA)
B.Joka kisaan saa käyttää mitä vain haluamaansa GT300 autoa(aloitusviestin 4:stä autovaihtoehdosta)
C.Joka kisaan eri GT300 auto,jota kaikki käyttävät.

Ilman muuta C. Tulee samalla opittua uusia autoja.:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Ei ole vielä päätetty ja toivoisinkin,että pidettäis tästä jonkinmoinen äänestys kisaajien kesken...Sovitaan vaikka,että äänestysaikaa on tiistaihin klo 21.00 asti.

Vaihtoehdot:
A.Kisataan 4:n kisan mittainen kausi samalla autolla(esim. ARTA)
B.Joka kisaan saa käyttää mitä vain haluamaansa GT300 autoa(aloitusviestin 4:stä autovaihtoehdosta)
C.Joka kisaan eri GT300 auto,jota kaikki käyttävät.
Ääni vaihtoehto C:lle.
Meen nyt hiukan tutustuun illan Historic-sarjan kisaan...Ei oo tullu pariin viikkoon ajeltua Camarolla...:)
Jatkan sarjan suunnittelua huomenna lähinnä tallikavereiden "arpomisella"...Nyt voi vielä esittää toivomuksia niiden suhteen,jos sellaisia on...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mun paikan voi luovuttaa jollekin,ei oo rahaa ostaa autoja. Eikä oikein muutenkaan sovi toi viikonloppu.

T.Ruttuluukku
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Jätän paikkani käyttämättä nyt, kun tuo Historic sarja pyörähti loppujen lopuksi kunnialla käyntiin. (Peukut Turismolle :) )
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Mitäs mieltä ootte tallien/tallikavereiden käyttöön ottamisesta tähän sarjaan.Itse aloin miettimään,kun ei näihin autoihin saa omaa väriä eikä numeroitakaan tallien erottamiseksi,niin onko tämä tallikäytäntö välttämättä tarpeellinen?”Tallimestaruudesta” kamppaileminen voisi tietysti tuoda jotain lisähohtoa sarjaan,mutta...Jos joku kisaajista haluaa kuitenkin jatkaa tätä tallikäytäntöä,niin jatketaan,muutoin en ota sitä käyttöön ainakaan tälle kaudelle...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Yksi syy miksi liityin tähän sarjaan oli tallit, joten omasta mielestä olisi kiva jatkaa tätä. Mutta jos kenelläkään muulla ei ole kiinnostusta ajella talleissa, niin minkäs sille mahtaa. :(
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Nuo tallithan voisi laajentaa 4 auton talleiksi. Eli silloin tulisi yhteensä 4 talliakin. Jokaisessa kisassa eri tallit ajaisivat eri autoilla, mutta tallin sisällä kaikilla olisi sama auto. Näin jokaiseen kisaan saataisin värityksen erot tallejen välille, ja jokainen pääsisi ajamaan kaikilla autoilla.

Eli esimerkiksi talli nro1 ajaisi kisat ensin Artalla, sitten Lexuksella, 3. kisa menisi Subarulla ja viimeinen kisa vielä Amemiyalla.
Talli nro2 voisi ajattaa 1. kisassa Ameiyaa 2. Arta 3. Lexus ja 4. Subaru
Talli nro3 ajattaisi 1. Subarua 2. Ameiyaa 3. ARTA ja 4. Lexus
Talli nro4 ajattaisi sitten 1. Lexus, 2. Subaru, 3. Ameiya ja 4. ARTA

Tietysti jos halutaan, että aina nopein kuski voittaisi, saataisi tämä järjestely ampua itseään nilkkaan. Tällä tavoin saattaisi tulla myös keskustelua herättäviä tallimääräyksiä. :rolleyes:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Yksi syy miksi liityin tähän sarjaan oli tallit, joten omasta mielestä olisi kiva jatkaa tätä. Mutta jos kenelläkään muulla ei ole kiinnostusta ajella talleissa, niin minkäs sille mahtaa. :(
Tämä mielipide ratkaisi tän asian,eli tallikäytäntö jatkuu niin kuin lupasinkin,koska ei sen ylläpitämisessä mitään suurempaa vaivaakaan ole...:)
Jatkat ilmeisesti Pekkafinnin tallikaverina?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Nuo tallithan voisi laajentaa 4 auton talleiksi. Eli silloin tulisi yhteensä 4 talliakin. Jokaisessa kisassa eri tallit ajaisivat eri autoilla, mutta tallin sisällä kaikilla olisi sama auto. Näin jokaiseen kisaan saataisin värityksen erot tallejen välille, ja jokainen pääsisi ajamaan kaikilla autoilla.

Eli esimerkiksi talli nro1 ajaisi kisat ensin Artalla, sitten Lexuksella, 3. kisa menisi Subarulla ja viimeinen kisa vielä Amemiyalla.
Talli nro2 voisi ajattaa 1. kisassa Ameiyaa 2. Arta 3. Lexus ja 4. Subaru
Talli nro3 ajattaisi 1. Subarua 2. Ameiyaa 3. ARTA ja 4. Lexus
Talli nro4 ajattaisi sitten 1. Lexus, 2. Subaru, 3. Ameiya ja 4. ARTA

Tietysti jos halutaan, että aina nopein kuski voittaisi, saataisi tämä järjestely ampua itseään nilkkaan. Tällä tavoin saattaisi tulla myös keskustelua herättäviä tallimääräyksiä. :rolleyes:
Kyllä toi ajatus kävi itselläkin mielessä ,mutta noiden autojen nopeudessa on niin paljon eroja,että se veisi sitä kautta hohtoa kisoista/aiheuttaisi todennäköisesti enemmän tylsää yksinajelua...Molemmissa on tietenkin puolensa,mutta itse tykkään kuitenkin enempi noista ”sama auto kaikilla” kisoista,joissa on suurempi mahdollisuus tulla kunnon kaksin kamppailuja ja kilvanajoa mahdollisimman monen kisaajan kesken.Mitään jonossa ajelua nämä kisat eivät ole kuitenkaan olleet,missä on sama auto ollut kaikkien käytössä...;)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Kyllä toi ajatus kävi itselläkin mielessä, mutta noiden autojen nopeudessa on niin paljon eroja, että se veisi sitä kautta hohtoa kisoista/aiheuttaisi todennäköisesti enemmän tylsää yksinajelua...Molemmissa on tietenkin puolensa, mutta itse tykkään kuitenkin enempi noista ”sama auto kaikilla” kisoista,joissa on suurempi mahdollisuus tulla kunnon kaksin kamppailuja ja kilvanajoa mahdollisimman monen kisaajan kesken.Mitään jonossa ajelua nämä kisat eivät ole kuitenkaan olleet,missä on sama auto ollut kaikkien käytössä...;)

Niin, mutta. Kilpailuthan on vähän tylsän näköisiä, jos ja kun kaikilla on sama auto. Toki tällöin se nopein ajaja voittaa ansaitusti. Mutta, jos nopein kuski ei ajakkaan nopeimmalla autolla, vaan hän saa jonkun hitaan auton, voi hän silti yltää taistelemaan hyvistä sijoista. On kuitenkin sen verran suuriakin eroja eri kuskien taitojen välillä. Tietysti kisassa, jossa nopein kuski saa nopeimman auton hän myös todennäköisesti sen voittaa. Mutta tuolloin voi syntyä puolestaan taistelua muista sijoituksista. Kuitenkaan tuskin johonkin talliin tulee kaikki sarjan neljä parasta kuskia, vaan ne voivat aivan yhtä hyvin kaikki sijoittua eri talleihin.

En nyt kuitenkaan tarkoita, että talleja pitäisi alkaa muodostamaan Virtual Legends -sarjan pistetaulukon pohjalta vaan sitä, että tallien muodostamisesta ei tulisi mitään leikkikenttien "paras ensin" -varauksen tyylistä.

I rest my case.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Niin, mutta. Kilpailuthan on vähän tylsän näköisiä, jos ja kun kaikilla on sama auto. Toki tällöin se nopein ajaja voittaa ansaitusti. Mutta, jos nopein kuski ei ajakkaan nopeimmalla autolla, vaan hän saa jonkun hitaan auton, voi hän silti yltää taistelemaan hyvistä sijoista. On kuitenkin sen verran suuriakin eroja eri kuskien taitojen välillä. Tietysti kisassa, jossa nopein kuski saa nopeimman auton hän myös todennäköisesti sen voittaa. Mutta tuolloin voi syntyä puolestaan taistelua muista sijoituksista. Kuitenkaan tuskin johonkin talliin tulee kaikki sarjan neljä parasta kuskia, vaan ne voivat aivan yhtä hyvin kaikki sijoittua eri talleihin.

En nyt kuitenkaan tarkoita, että talleja pitäisi alkaa muodostamaan Virtual Legends -sarjan pistetaulukon pohjalta vaan sitä, että tallien muodostamisesta ei tulisi mitään leikkikenttien "paras ensin" -varauksen tyylistä.

I rest my case.
Niinpä...molemmissa on puolensa ja vaikea on tehdä tasaväkisiä talleja,minkä vuoksi hiukan kyseenalaistinkin tän tallikäytännön jatkamisen...mutta sovitaanko Rampa,että ollaan vaikka molemmat tässä asiassa oikeassa?:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Niinpä...molemmissa on puolensa ja vaikea on tehdä tasaväkisiä talleja,minkä vuoksi hiukan kyseenalaistinkin tän tallikäytännön jatkamisen...mutta sovitaanko Rampa,että ollaan vaikka molemmat tässä asiassa oikeassa?:)

Päätä, mitä haluat. Sinähän tätä vedät ja minä olen vain varakuski. :p
Tietysti voisihan tuostakin äänestää tai kuulla edes jonkun toisen näkemyksen. ;)

PS. minä olen oikeassa:eek:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Päätä, mitä haluat. Sinähän tätä vedät ja minä olen vain varakuski. :p
Tietysti voisihan tuostakin äänestää tai kuulla edes jonkun toisen näkemyksen. ;)

PS. minä olen oikeassa:eek:
Äänestäkää nyt tätäkin tai kertokaa oma kantanne tallijärjestelyistä,niin saadaan tuolle Rampallekin "mielenrauha"...:D
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

Nuo tallithan voisi laajentaa 4 auton talleiksi. Eli silloin tulisi yhteensä 4 talliakin. Jokaisessa kisassa eri tallit ajaisivat eri autoilla, mutta tallin sisällä kaikilla olisi sama auto. Näin jokaiseen kisaan saataisin värityksen erot tallejen välille, ja jokainen pääsisi ajamaan kaikilla autoilla.

Eli esimerkiksi talli nro1 ajaisi kisat ensin Artalla, sitten Lexuksella, 3. kisa menisi Subarulla ja viimeinen kisa vielä Amemiyalla.
Talli nro2 voisi ajattaa 1. kisassa Ameiyaa 2. Arta 3. Lexus ja 4. Subaru
Talli nro3 ajattaisi 1. Subarua 2. Ameiyaa 3. ARTA ja 4. Lexus
Talli nro4 ajattaisi sitten 1. Lexus, 2. Subaru, 3. Ameiya ja 4. ARTA

Tietysti jos halutaan, että aina nopein kuski voittaisi, saataisi tämä järjestely ampua itseään nilkkaan. Tällä tavoin saattaisi tulla myös keskustelua herättäviä tallimääräyksiä. :rolleyes:


Hyvä ehdotus. Itse ainakin saan enemmän iloa siitä että olen huonolla autolla top 5 parhaan joukossa, kun hyvällä autolla. En sit tiiä onko noissa autossa oikeasti noin paljon eroa kun olette antanut ymmärtää. Itse olen ajanut vaan ARTAlla.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT 300-sarja

En sit tiiä onko noissa autossa oikeasti noin paljon eroa kun olette antanut ymmärtää.

Ei niissä autoissa ole niin paljoa eroa, vaikka varmaan toki sitä vähän niissä onkin. Mutta varmasti tuolla Lexuksella, jonka epäilen olevan hitain noista, pystyisi voittamaan, kunhan vaan kyseinen auto olisi oikeissa käsissä. Tietysti noilla autoilla on vähäsen eroja, mutta niiden määrästä ei ole kyllä minulla tietoa. Itsellänikään ei nyt ole kokemusta noista kahdesta muusta autosta. Lexuksella ajelin siis lauantaina tovin ja ARTA mulla oli jo entuudestaan.

Voisi vaikka tehdä pienenlaisia vertailuja noilla autoilla, kunhan vain saisin tarpeeksi tasaisia kierroksia. ;)


Lisäyksenä vielä, että jos Paukku jättää osallistumasta sarjaan, voin ottaa hänen paikkansa vaikituisenakin kuskina.
 
Ylös Bottom