Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 SUPER GT500 sarja

Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Taitaa meikäläisen kausi olla tässä... ei vaan enää nykyään osaa löytää motivaatiota sarjaa varten :(. Välillä on vielä ajohaluja mutta tuppaa olemaan aina vääränä päivänä :p


Pahoittelut myös viime viikon poissaolosta, pääsi kisa unohtumaan tyystin.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Voiko serveriä löytää muuten kuin olemalla jonkun samassa kisassa ajavan kaveri. Mietin vain että pitääkö lisätä anz3lmo(ko heat 2:sta nyt hostaa?) kaveriksi.

Kyselee vähemmän turismoa netissä ajava. :eek:
Voi löytää muutoinkin,koska kisat on yleisellä (Open Lobby) puolella,mutta helpoin tapa on varmaankin lähettää kaveripyyntö anz3lmo76:lle...:)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Taitaa meikäläisen kausi olla tässä... ei vaan enää nykyään osaa löytää motivaatiota sarjaa varten :(. Välillä on vielä ajohaluja mutta tuppaa olemaan aina vääränä päivänä :p


Pahoittelut myös viime viikon poissaolosta, pääsi kisa unohtumaan tyystin.
Jep,ei mitään...motivaatio on välillä itselläkin ollut kadoksissa,mutta löytynyt aina uudestaan...vapaita lähtöruudukoita varmasti löytyy,jos satut innostuun taas uudelleen näistä joskus... :)
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Tänään tulee luultavasti vain minä ja Eero gtforumista...

Montakohan tänään ollaan kaiken kaikkiaan?

Kannataisko katsoa viis vaille jos mahdutaan samaan huoneeseen?
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Tänään tulee luultavasti vain minä ja Eero gtforumista...

Montakohan tänään ollaan kaiken kaikkiaan?

Kannataisko katsoa viis vaille jos mahdutaan samaan huoneeseen?
Heat 1:stä varmaankin 8...Heat 2:sta ehkä 5 - 7...
Pistän kyselyä anz3lmolle vähän ennen ysiä Heat 2:en osallistujista...12 enempää ei vissiin uskalla samaan huoneeseen kuitenkaan laittaa???

Palataan myös aiempaan pistejärjestelmään osallistujien jäädessä näin pieneen...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Heat 1:stä varmaankin 8...Heat 2:sta ehkä 5 - 7...
Pistän kyselyä anz3lmolle vähän ennen ysiä Heat 2:en osallistujista...12 enempää ei vissiin uskalla samaan huoneeseen kuitenkaan laittaa???

Palataan myös aiempaan pistejärjestelmään osallistujien jäädessä näin pieneen...

Heat 2:n huone avattu, katellaan tilannetta...
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Sori vaan, mut mulle riittää, ei kestä sipuli enää... eikä renkaat !!! Eli vetäydyn sarjasta, ja jään odottelemaan RM-sarjaa... Törmäillään !!! Kiitos ja kumarrus .:cool:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Sori vaan, mut mulle riittää, ei kestä sipuli enää... eikä renkaat !!! Eli vetäydyn sarjasta, ja jään odottelemaan RM-sarjaa... Törmäillään !!! Kiitos ja kumarrus .:cool:
Samat fiilikset mulla.:(Jotain häikkää oli nytkin,omasta parhaasta ajasta jäin itse kisassa yli5s ja aika-ajon ajasta n.4s.:mad: Eipä taida kannattaa rm-sarjaa ajella ennen kuin näistä ongelmista pääse eroon.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Samat fiilikset mulla.:(Jotain häikkää oli nytkin,omasta parhaasta ajasta jäin itse kisassa yli5s ja aika-ajon ajasta n.4s.:mad: Eipä taida kannattaa rm-sarjaa ajella ennen kuin näistä ongelmista pääse eroon.

Peli lupailee 16 kaverin online kisaa (parhaimmillaan).

Silloin pitäisi varmaan olla kaikki autot "standard" ja mikit OFF, ja kaikki NAT1.

No, eihän se oikeesti toteudu....


mut JOS kaikki kaverit ketkä ajaa viitsisi sammuttaa palomuurin modeemilla, ajaa piuhalla ( 10m pätkä maksaa n.10 euroa, voi ottaa pois kisan jälkeen), putsaa cachen, reboottaa modeemin ja PS3n, kieltää muut perheenjäsenet käyttää nettiä kisan aikana, olen melko varma että olisi myös vähemmän ongelmia....


No joo. Kisa meni miten menee ilman treenaamista....

(Pedro---> olis kiva jos radat olisi tuttuja kaikille.... tulisi tasaisemmat kisat :))
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Peli lupailee 16 kaverin online kisaa (parhaimmillaan).

Silloin pitäisi varmaan olla kaikki autot "standard" ja mikit OFF, ja kaikki NAT1.

No, eihän se oikeesti toteudu....


mut JOS kaikki kaverit ketkä ajaa viitsisi sammuttaa palomuurin modeemilla, ajaa piuhalla ( 10m pätkä maksaa n.10 euroa, voi ottaa pois kisan jälkeen), putsaa cachen, reboottaa modeemin ja PS3n, kieltää muut perheenjäsenet käyttää nettiä kisan aikana, olen melko varma että olisi myös vähemmän ongelmia....


No joo. Kisa meni miten menee ilman treenaamista....

(Pedro---> olis kiva jos radat olisi tuttuja kaikille.... tulisi tasaisemmat kisat :))
Onhan tää peli aikasemminki pelittänyt hyvin täydellä huoneella,mut ei enää. Nyt ei ees lähtöjärjertys ollu oikein,kuten ei ollu viime kisassakaan mun hostaamas huoneessa. Turhauttaa ku kisa alkaa ja huomaat,ettei auto kulje mihkään.:(
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

26.1 Trial Mountain Circuit / Reverse *Lexus ENEOS SC430 '08*...PP600

Kierrokset:30

Paalu: RikuRS 1:17.954

1. RikuRs……………....…41:43.693……….1:17.838
2. qpedroq………………..+42.163………….1:18.908
3. JLansi……………………+47.316……….…1:19.859
4.Eeronmm……………….+1:04.403………1:19.374
5. eppe00/GTF_Max...+2:01.037……..1:19.474
6. mirkkuliisa…………….+2:07.929……..1:19.558
7. Lap_pe………………….+2:08.065………1:22.538
8. hiphei_finland……….+ --.---……...….1:23.443
9. Suomi-Rampa……….+--.---………….. 1:22.674
10. Hydrogen-_-……...+--.---…………...1:20.857
11. JPP91………………….+(-1)……………. .1:25.651
12. Mageehh…………….+(-1)……………...1:24.033
13. anz3lmo76…(keskeytys)……………... --.---

Yhdistettiin Heat 1 ja Heat 2 yhdeksi 13 pelaajan huoneeksi ja vanhat ongelmat tuli takaisin sen myötä...lagia en itse havainnut,mutta tehot ainakin oli taas enempi ja vähempi hukan teillä autoista suurimmalla osalla.:mad:


(Pedro---> olis kiva jos radat olisi tuttuja kaikille.... tulisi tasaisemmat kisat :))
Näillä oudommilla/vähemmän ajetuilla radoilla on koitettu saada hiukan vaihtelua noihin tuttuihin ja moneen kertaan ajettuihin/kisattuihin "suosikkiratoihin"...:)

Kun on paljon kisaajia tulee aina väistämättä tuo "yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä" ilmiö esiin...:)rata (mikä tahansa) on aina huono jonkun mielestä...yksi tykkää ajaa säätämättömillä autoilla toinen ainoastaan säädetyillä...jonkun mielestä pitäis koko Super GT500 autot vaihtaa joihinkin muihin menopeleihin jne.:D

Seuraava kisa ajetaan ilman mikkejä (Voice Chat Quality: Disabled) 11 pelaajan huoneessa.Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä...ilmoittaudu kisaan kopioimalla osallistujalista ja lisää siihen oma PSN ID.Minimi osallistujamäärä on 7 kisan toteutumiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Seuraava kisa: 2.2 Rome / Reverse *Nissan MOTUL AUTECH GT-R '08*..max. power 503 BHP(ei viritysosia/"tehdas-säädöt")

Kierrokset: 34

Osallistujat:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Seuraava kisa: 2.2 Rome / Reverse *Nissan MOTUL AUTECH GT-R '08*..max. power 503 BHP(ei viritysosia/"tehdas-säädöt")

Kierrokset: 34

Osallistujat:
1.qpedroq
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Seuraava kisa: 2.2 Rome / Reverse *Nissan MOTUL AUTECH GT-R '08*..max. power 503 BHP(ei viritysosia/"tehdas-säädöt")

Kierrokset: 34

Osallistujat:
1.qpedroq
2.hiphei_finland
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Seuraava kisa: 2.2 Rome / Reverse *Nissan MOTUL AUTECH GT-R '08*..max. power 503 BHP(ei viritysosia/"tehdas-säädöt")

Kierrokset: 34

Osallistujat:
1.qpedroq
2.hiphei_finland
3.RikuRs
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Osallistujat:
1.qpedroq
2.hiphei_finland
3.RikuRs
4. mirkkuliisa
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Osallistujat:
1.qpedroq
2.hiphei_finland
3.RikuRs
4. mirkkuliisa
5. eppe00
6. eeronmm
7.
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Osallistujat:
1.qpedroq
2.hiphei_finland
3.RikuRs
4. mirkkuliisa
5. eppe00
6. eeronmm
7.JLansi
8.
9.
10.
11.
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

Juu tiedän täysin Pedro mitä tarkoitat, Jonkinlaista kokemusta löytyy valittajista :)

Minulla vaan sellainen ongelma tällä hetkellä, että kisaan niin monissa eri sarjoissa, niin ei kerkee treenata juuri lainkaan.
No se korostuu just kisoissa joissa kisataan ns. uusilla radoilla, ja mystisillä autoilla.(ei kukaan täysjärkinen esim. valitsisi Eneoksen GT500 sarjaan, jos vapaa valinta :D)
Olin ekassa huoneessa 8.5v sekuntia jäljessä, itse kisassa näköjään vaan pari sekkaa Rikun parhaasta,:D

Tää ei siis ole kritiikkiä, vaan selityksiä miksi en pärjää.... :eek:
 
Vastaus: GT5 SUPER GT500 sarja

1.qpedroq
2.hiphei_finland
3.RikuRs
4. mirkkuliisa
5. eppe00
6. eeronmm
7.JLansi
8.Mageehh
9.
10.
11.
 
Ylös Bottom