Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2) **Sarja päättynyt**

Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Totta. Siellä on tosiaan yksi Ferkku (512BB '76, 102,500) mikä sopii hinta- ja ikähaarukkaan, mutta tuo luetaan superautoksi ja on siis kielletty. En osaa sanoa kuinka hyvin kulkee kun en sitä omista, mutta jos jollain on ja haluaa testata kulkupuolta niin mielellään otan kommentit vastaan. Jos ei ole liian ylivoimainen muihin verrattuna niin _ehkä_ voidaan ottaa mukaan.
Halvin Lambo on Countach 25th Anniversary '88, 182,000 eli menee liian kalliiksi.

Niinjoo unohdin kokonaan tuon hintarajan kun tuli '74 Countach mieleen. No mutta hyvä vaan.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Jees...hyvältä kuulostaa. Toivottavasti mahdollisimman moni euro- ja japskikärry yltää tohon pp-rajaan ettei mene ihan muskelikisaks. Tosin onhan noita vanhoja Lamboja sun muita.

Itse melkein veikkaan että samoilla PP arvoilla kevyet japskit veisivät tuolla radalla. Eli ihan hyvä vaan jos jenkeissä on suuremmat PP-arvot. Mutta tämä arvio oli tosiaan enemmän autoihin nähden oikeammilla renkailla, en tiedä miten nuo superslicksit vaikuttavat tähän tasapainoon...

EDIT. Paitsi että taitaa osua tämä kisa samalle illalle Dirt 3 julkaisupäivän kanssa. Pitää katsoa ehtiikö Dirtti postiluukusta jo julkkaripäivänä (tilasin Coolshopista).
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Harmi ku en ehtinyt nyrrekisaan.Haittaa työkiireet pelaamista nykyään,mut oon mukana seuraavassa kisassa,jossein vain taas iske ylityöt.:(
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

joo mukana ollaan kyllä. Tuo PP rajan puotus on ihan hyvä mut taitaa silti olla amerikanrauta kilpailu:(
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Parin testauksen pohjalta mun ranskalaiskaunotar pärjäsi kyllä Dodge Challengerille, mut se ei välttis oo kyllä paras jenkki. Kova yritys on kyl pysyä jenkeistä erossa.

Sillä tosi kevyellä Ginetta G4:llä ei ollut kyllä mitään asiaa noitten kahden muun testaamani vauhtiin. Tosiaan toi keveyden etu taitaa hukkua noihin slikseihin. Pitää vielä testailla lisää, mä kyl tykkään tosta "sen oikean" metsästyksestä. Menee vaan aika lailla rahaa ku alkaa virittelemään jos jonkin näkösiä kippoja kohti pp-rajaa ja sliksit päälle. :D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

joo mukana ollaan kyllä. Tuo PP rajan puotus on ihan hyvä mut taitaa silti olla amerikanrauta kilpailu:(

Tätä samaa vähän pelkään kun voi olla, että kovin moni euro/japskiauto ei sitten kuitenkaan yllä tuohon laskettuun pp-rajaan.

Parin testauksen pohjalta mun ranskalaiskaunotar pärjäsi kyllä Dodge Challengerille, mut se ei välttis oo kyllä paras jenkki. Kova yritys on kyl pysyä jenkeistä erossa.

Sillä tosi kevyellä Ginetta G4:llä ei ollut kyllä mitään asiaa noitten kahden muun testaamani vauhtiin. Tosiaan toi keveyden etu taitaa hukkua noihin slikseihin. Pitää vielä testailla lisää, mä kyl tykkään tosta "sen oikean" metsästyksestä. Menee vaan aika lailla rahaa ku alkaa virittelemään jos jonkin näkösiä kippoja kohti pp-rajaa ja sliksit päälle. :D

Se voi olla, että suurin osa sitten kuitenkin ajaa jenkeillä, mutta sain ainakin oman Bimmerin kulkemaan paremmin kuin yksikään testaamani jenkki. Varmaan järkevämpi olis ajaa heikoimmilla renkailla, mutta ei nyt enää muuteta pp-rajaa tai renkaita. Jos tämä kokeilu onnistuu hyvin niin myöhemmin voisi ottaa uuden kilpailun vielä alemmalla pp-rajalla ja sportti-renkailla - tai jopa Ranska vs. Saksa vs. Britti -autot.

Toivottavasti Hippula ennättää ens ti kisaa, että saadaan häntäpäähänkin vähän säpinää ;)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Mulla ei ainakaan yhestäkään japsista saanut 500pp mut on niillä ihan eri meininki ajaa:D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Harmi ku en ehtinyt nyrrekisaan.Haittaa työkiireet pelaamista nykyään,mut oon mukana seuraavassa kisassa,jossein vain taas iske ylityöt.:(
Sama harmitus nyrrekisan suhteen,kun en sitten ehtinytkään onlinevääntöihin mukaan(tuli kuitenkin melko paljon treenattua tuota practisessa).Oon myös mukana seuraavassa kisassa...:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Sama harmitus nyrrekisan suhteen,kun en sitten ehtinytkään onlinevääntöihin mukaan(tuli kuitenkin melko paljon treenattua tuota practisessa).Oon myös mukana seuraavassa kisassa...:)

Voitaisiin melkein ottaa Nyrre uudestaan jos kiinnostusta löytyy. Ei tietenkään nyt heti perään, mutta parin kisa jälkeen. Kisa oli kyllä mainio tuon muuttuvan valoisuuden johdosta. Oliko se Riku vai Lappe kun sanoi, että oli hankala nähdä jarrutuspaikkoja kun puiden varjot heijastu rataan. Säkkipimeä olikin sitten ihan toinen juttu...
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

”Nyrreuusinta” olis hyvä juttu!Vielä parempi,jos se ajettais ainoastaan ”päiväkisana”...:)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Voitaisiin melkein ottaa Nyrre uudestaan jos kiinnostusta löytyy. Ei tietenkään nyt heti perään, mutta parin kisa jälkeen. Kisa oli kyllä mainio tuon muuttuvan valoisuuden johdosta. Oliko se Riku vai Lappe kun sanoi, että oli hankala nähdä jarrutuspaikkoja kun puiden varjot heijastu rataan. Säkkipimeä olikin sitten ihan toinen juttu...

Vois ottaa joo. Niin tai mä tarkotin sitä että kun varjojen paikat muuttuu auringon kierron mukaan. Tottunu joissain mutkissa käyttämään varjoja jarrumerkkeinä, niin kerran tuli vedettyä huolella ulos kun varjo olikin kadonnut tutusta paikastaan.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Voitaisiin melkein ottaa Nyrre uudestaan jos kiinnostusta löytyy. Ei tietenkään nyt heti perään, mutta parin kisa jälkeen. Kisa oli kyllä mainio tuon muuttuvan valoisuuden johdosta. Oliko se Riku vai Lappe kun sanoi, että oli hankala nähdä jarrutuspaikkoja kun puiden varjot heijastu rataan. Säkkipimeä olikin sitten ihan toinen juttu...

Nyrre on loistorata, sinne on kyllä kiinnostusta lähteä oli sitten päivänvalo tai ilta/aamu-hämärä. Yön pimeydessä se ei niin hääviä ole.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

kyllä vois nyrree ottaa uudestaan ja ei kyllä haitannut itseä ainakaan säkkipimeys siinä lopussa oli melkein helompi ajaa kun näki vain eteenpäin eikä ympärille:D
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Otetaan sitten Nyrreä uudestaan kun kaikki ei päässy viimeiksi mukaan. Nyt pidän huolen, että ei ajeta pilkkopimeässä ollenkaan.

Tänään pitää vissiin vähän harjoitella seuraavaan kisaan. Onkos löytynyt muita euro- tai japskiautoja kuin Bimmeri ja Alfa mitkä pääsee tuohon 500pp? Alfakin tais jäädä pari pistettä vajaaks, mutta saattais ajamalla ja öljyt vaihtamalla vielä nousta.
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

No nää nyt ainakin:

Ginetta G4 '64

Alpine A110 1600s '73
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Enpä pysty ajamaan huomennakaan.:mad:

Se on harmi homma - ei voi mitään.

Eilen testailin autoja ja kyllä se nyt näyttää siltä, että jenkillä joutuu ajamaan. Ostin Bimmeriin turvakaaret ja auto jäykisty niin paljon, että perä tahtoo koko ajan irti. Kovaa kyllä menee, mutta ei oikein pysty kahta kierrosta ajamaan ilman, että lähtee käsistä. Jenkillä häviää kierroksella 1,5s, mutta noita kierroksia pystyy ajamaan 10 putkeen.

Sori Kovalchuk kun en ennättäny Nyrrelle eilen. Myöhemmin tulin, mutta huonetta ei enää ollut. Kävin sitten siinä sivussa vähän niistämässä puolalaisia ja brittejä :)
 
Vastaus: GT5 - Taulapäät (Hurjapäät 2)

Yllättäen viiden osanottajan voimin käydyt tän päivän mittelöt oli parasta antia mitä sarja on tarjonnut tähän mennessä.Varsinkin ensimmäinen kisa oli huikeeta vääntöä picasson ja unkwnplayan kanssa.Tuli myös huomattua,että picasso on vaikea voitettava,vaikka itsellä olisikin selkeesti parempi menopeli alla ja oli kiva sen turvin vääntää kunnolla sijoituksesta kerran hänenkin kanssaan...:)
 
Ylös Bottom