Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gta 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IcemanFI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

IcemanFI

New Member
Mä saan hakulaitteeseen viestin ExportImport garagelta että kun käy katsomassa Portlandin satamassa jotain ilmotustaulua että mitä autoja ne tarvii niin, mistä sen ilmotustaulun löytää sieltä satamasta?
 
Vastaus: Gta 3

En muista että satamaan olisi viety autoja, mutta sinne omaan autotalliin kerättävät autot näkee autotallin vierestä seinässä olevasta kyltistä.
 
Vastaus: Gta 3

Se ExportImport (tjsp) niminen firma on kun tulet sataman portista sisään ja ajat pieniä kujia etuvasemmalle.

Tarkemmin sanottuna, vaikeasti kuvailtuna: portista sisään, edessä näkyy varasto jonka etupuolella on parkkialue. Varaston vasemmalta puolelta pääsee vasemmalle johtavaan kujaan, joka johtaa jonkinlaisen tornin luokse. Tornin toisella puolella on ExportImport -varasto. (jos muistin oikein)
 
Vastaus: Gta 3

Jahas, kyse olikin siis GTA3, ei Vice Citystä? Tätä se teettää kun saa kaksi peliä samoissa kansissa :)
 
Pitääkö ampua vaan se vanhin leone vai ne kaikki tyypit siitä leonen perheestä eli tarkoitan sitä yakuzan ekaa tehtävää?
 
Vastaus: Gta 3

Itse taisin käyttää Mafia Sentineliä. Taisin itse asiassa käyttää sitä paljon muuhunkin... hyvä auto. Tosin tuon nimenomaisen kohdan taisin järjestää niin, että Mr. Leone sai kranaatista, eikä päässyt karkuun...

Pieni vinkki: Ei tarvitse aloittaa uutta ketjua samasta aiheesta, vaan voi käyttää vanhaakin. Yhdistin nyt nämä ketjut.
 
Vastaus: Gta 3

NviperO sanoi:
Pieni vinkki: Ei tarvitse aloittaa uutta ketjua samasta aiheesta, vaan voi käyttää vanhaakin. Yhdistin nyt nämä ketjut.

Peliapu-säännöistä:

Jokaisesta kysymyksestä voi tehdä oman viestin, täällä ei ketjuja yhdistellä kuten muilla alueilla. Eli vaikka 100 Halo-ketjua.
 
tupike sanoi:
Tartten apua mistä mä löydän yardie auton?

Staunton Islandin piilopaikan lähellä on sellainen puhelin, mistä saa tehtäviä. Aja sen puhelimen lähettyville millä tahansa autolla (mieluiten jollain nopealla) ja jää kyttäämään tienvarteen.

Ennen pitkää näet varmasti Yardie Lobon ajavan ohitse (se paikka on Yardien aluetta), tunnistat sen varmaan morpheuzin antamasta kuvasta. Sitten tiedätkin, mitä pitää tehdä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom