Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Noniin peli-ilta on käynnissä. Jos vielä on halukkaita tulemaan mukaan, niin lisätkää minut suoraan PSN:ssä kaveriksi. PSN ID on Execta.

Tällä hetkellä 8 tyyppiä taitaa olla online, nice. :)

EDIT:
Oli kyllä jees pelit. Joskus uudestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Unohdin koko homman vaikka olin koko illan ihan kotona, no ensikerralla sitten.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Oli juu hulvattomat pelit. Uudelleen vaan joskus. Toivottavasti tällöin saadaan vähän enemmän porukkaa ja päästään myös aloittamaan ajallaan. :) Heitin myös ehdotusta Villin Lännen posseiluista, joten jos kiinnostaa, niin olen mukana. Laitetaan ketjua, jos kiinnostusta löytyy.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Unohdin koko homman vaikka olin koko illan ihan kotona, no ensikerralla sitten.

Katoinkin, että olit ollut online pari tuntia ennen kuin alotettiin, mut eipä ollu mitään keinoa viestittää, tai mitään. :p


Oli juu hulvattomat pelit. Uudelleen vaan joskus. Toivottavasti tällöin saadaan vähän enemmän porukkaa ja päästään myös aloittamaan ajallaan. :) ...

Joo, pahoittelut vielä tuon alun viivästymisestä. Olin itse suunnitellut aikatauluni vähän huonosti. Pakko oli kumminkin saada luettua ylppäreihin, sekä tietenkin syötyä. Niin ja mitäs olisi lauantai ilman saunaakaan..? :D Noh, alotellaan ens kerralla puoli tuntia aikasemmin.

Jos porukalta löytyy myös tuo The Lost and Damned -lisäosa, niin voitaisiin tuota Own the City -pelimuotoa pelailla. Se oli kyllä hyvä. Semmonen Turf Warin tapainen, missä kortteleita täytyy puhdistaa vastapuolen jengiläisistä (joita tekoäly ohjaa). Ja tässä on siis kaksi ihmispelaajista koostuvaa tiimiä vastakkain ja tavoitteena vallata mahdollisimman paljon alueita, sekä tietenkin puolustaa omiaan. 2vs2 tuo oli vähän tylsähköä, mutta joku 5vs5 vois olla jo jotain. Parhaimmillaanhan meitä oli 8 online, sitten lähti pari, mutta tuli myös yksi tilalle. Jos saataisiin seuraavalla kerralla kaikki samaan aikaan online, niin voitais saada jopa 5vs5-karkeloita. Cops n' Crooks voisi myös olla vähän siistimpää. :)

Mutta ehdotuksia seuraavasta peli-iltamasta otetaan vastaan. Itse en kyllä vielä ensi viikonlopusta tiedä yhtään.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Täältä myös kokonaisuutena kiitoksia eilisestä! Kovasti pahojenkin alkuköhimisten jälkeen ilta rullasi lopulta hyvällä sykkeellä ja hauskaa oli vaikka sitten välillä omia nappeja hakiessakin (eräskin Cops vs. Robbers -erä, jossa virtuaaliminä viimein suostui veneeseen asettautumaan vaikka niin maan vaikeaa olikin :eek:) Sinkohippa ja nuo CvR-matsit pitivät eritysesti virnettä yllä ja kieltämättä monetkin muodot olisivat varmasti isommasta pelaajamäärästä parantuneet.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Minut voi lisätä. Mun puolesta voitais viikonloppuna vaikka vetää pikku mittelöt suomiporukan kesken (ja jos mukaan tulee randomeita, niin ei haittaa - the more, the merrier!). Lisääppäs Execta PSN-kaveriksi. Jos on muita halukkaita, niin lisäilkää myös.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vieläkö tätä pellaa joku muukin ku minä? :)

Lisätkääpä kaikki kaveriksi : jones-a95
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Niin, vieläkö tätä joku mättää? Olis kiva pistää pystyyn sellanen suomighettomeininki, jossa freemodessa mättää päähän niitä kaikkia kopterihulluja. Vituttaa välillä todella rankasti joku tason 10 pelaaja joka lentelee sen kopterin kanssa ja sitä ei saa tapettua millään.

Tosin, kyllä noi deatmatchitkin kiinnostaa, mikäli jotain joukkueita pystyyn saadaan. Mulla on orkkis ja lisäosat.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Niin, vieläkö tätä joku mättää? Olis kiva pistää pystyyn sellanen suomighettomeininki, jossa freemodessa mättää päähän niitä kaikkia kopterihulluja. Vituttaa välillä todella rankasti joku tason 10 pelaaja joka lentelee sen kopterin kanssa ja sitä ei saa tapettua millään.

Tosin, kyllä noi deatmatchitkin kiinnostaa, mikäli jotain joukkueita pystyyn saadaan. Mulla on orkkis ja lisäosat.




Tulee mätettyä, olisi hieno saada jotkut pelisessiot pystyyn..... olisiko jengillä kiinnostusta sellaseen ???
Meitsi on ainaki messissä...
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

onko kukaan halukas pelaan gta'ta :D aika foreveralone täällä :l käyttäjä nimi (supermax658 pleikal)
 
Ylös Bottom