Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo peliseuraa vaan, lisäilkää niin voin kyllä lähes aina ps:llä ollessani pelaamaan tulla.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

joo mutkin voisitte lisäillä nimellä jussipeeveli. mikkiä ei ole ainakaan vielä mut ois kiva päästä rellestää suomalaisten kanssa. ite tykkään free modesta, cops ´n croocksista ja hangmansnoosesta...:cool:
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

joo ja voi lisätä timpe88 tai sitten nyt meen kokeilee vaihtaa nimimerkin eli uus on sit Timpe(FIN)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Tänään tosiaan koin vasta älynväläyksen, että GTA IV:ssä tosiaan on Multiplayerkin :D
Ja ihan maukkaaltahan tuo maistuu.
Saa toki lisäillä friendseihin jos tätä vielä jotkut jaksaa tahkota niin olen mukana!

PSN ID: Heskeli
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mutkin voi lisätä jos tätä peliä hakkailee tai sitten tän pelin lisäreitä.
PSN ID: J0417744104r
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Jooh,itteltäni ois varmaan ainakin pari kaveria mukana. Kyselen vielä jollain muilla foorumeilla jos porukkaa löytyis.Lisääs vielä mut PSN:ssä kaveriks eli nikki oli: J0417744104r
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo minua kiinnostas peliseura.

PSN lukee tua palkissakin mutta pistetäänpä silti.

--PSN: Defrin666
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisäilkää jos haluutte aktiivista peliseuraa. Kokeilen kaikki maholliset glitchit mitä löytyy ja yleensä vaan pelleilen mutta mikä vaan pelimuoto käy.

ps. löytyy dlc:t

PSN: helvetinhedelma
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten olis joku kunnon pelisession järjestäminen vaikka ens viikonlopuksi? Pelattais erilaisia pelimuotoja (mitä kansa vain tahtoo) yhdessä KFIN-jäsenten kesken. Eli tehtäis vaikka privaservu, jos mukaan ei haluta randomeita apinoimaan. Team Mafiya Workiä, Mafiya Workiä, TDM:ää (erilaisin asetuksin, esim. pelkät singot, tms. :p), Turf Waria, Car Jack Cityä, Free Modea..? Ilmotelkaa tänne jos olis kiinnostuneita. Jos saatais edes semmoset 10, niin 5vs5 vois olla ihan mukavaa ajanvietettä. :) Vai onko tää peli ihan kuollut ja ketään ei kiinnosta tämä enää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pääseekös pelkällä GTA IV Episodes from liberty cityllä samalle servulle, kuin muut joilla on GTA IV? Jos on näin voisin mahdollisesti tulla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

No jos ei siellä verenmaku suussa paineta ja pelimuotoihin ihan tavan racetkin mahtuisivat niin mikseipä sitä muiden moodien tykinruoaksikin voisi lupautua :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pääseekös pelkällä GTA IV Episodes from liberty cityllä samalle servulle, kuin muut joilla on GTA IV? Jos on näin voisin mahdollisesti tulla.

Pääsee (ainakin minun tietääkseni). Taisin kysyä samaisesta asista joskus muinoin.

Jos kaikilta löytyy lisärit, niin voitais niitäki pelailla. TBoGT Free Modea. Miltähän näyttäis, kun 16 tyyppiä hyppäis samasta talosta laskuvarjoilla? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Miten olis joku kunnon pelisession järjestäminen vaikka ens viikonlopuksi? Pelattais erilaisia pelimuotoja (mitä kansa vain tahtoo) yhdessä KFIN-jäsenten kesken. Eli tehtäis vaikka privaservu, jos mukaan ei haluta randomeita apinoimaan. Team Mafiya Workiä, Mafiya Workiä, TDM:ää (erilaisin asetuksin, esim. pelkät singot, tms. :p), Turf Waria, Car Jack Cityä, Free Modea..? Ilmotelkaa tänne jos olis kiinnostuneita. Jos saatais edes semmoset 10, niin 5vs5 vois olla ihan mukavaa ajanvietettä. :) Vai onko tää peli ihan kuollut ja ketään ei kiinnosta tämä enää?

Minulle sopisi tämä ainakin vallan mainiosti! Ei ole tullut "hetkeen" pelailtua tätä kunnon porukalla, joten pitäisi tätä joskus pelailla. Itseltäni löytyykin perus GTA IV, sekä TBoGT -lisäri. Ja mikkihän löytyy ofc :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Voisin varmaankin tulla myös mukaan menoon, jolleivat viikonloppusuunnitelmat muutu. En ole noita varsinaisia pelimuotoja pelannut varmaan koskaan sekuntiakaan, mutta free modea lähemmäs sata tuntia. Useamman pelaajan laskuvarjohypyt sun muut organisoidut tempaukset ovat aina olleet lähellä sydäntä (GTA-videoni: Grand Theft Auto 4 - YouTube). Voin toki noita normaalejakin pelimuotoja pelata, voi olla ihan kivaa vaihtelua.

Kanssapelaajieni kanssa olemme myös pohtineet GTA-urheilukisojen järjestämistä. Lajekin on listattu jo jonkin verran ja ne ovat varsin GTA-tyylisiä autokisoineen ja laskuvarjohyppyineen. Mutta tuo asia on vielä ajatuksen asteella.

En tiedä kuinka yleistä tämä on, mutta meidän possella on aina jotain yhteysongelmia tyyliin yksi ei voi joinia jos eräs toinen on hosti ja toistepäin. Joskus on yritetty vaikka mitä kombinaatioita, mutta välilä jotkut eivät pääse partyyn mitenkään. Muutenhan online on varsin vakaa, eli ei tule katkoja tai tippumisia, mutta tuo vähänkin isomman partyn tekeminen on ainakin meillä välillä kovin tuskaista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

GTA IV pelisessio - lauantai 27.8.2011 klo 20:00(?) -->


Mukana olevat pelaajat:

1.) Execta
2.) Skiigge
3.) SalarymanDaishi
4.) mastapon
5.) Berdu


Lisätkää oma PSN ID:nne jatkoksi (ja huom. PSN ID, ei siis KonsoliFIN-tunnus).
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

HUOM. Minä olen täysin varauksella, saattaa olla menoa viikonloppuna. Alkuperäistä GTA IV:tä ei löydy vain lisäosat (ei taida haitata), eikä myöskään mikkiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

HUOM. Minä olen täysin varauksella, saattaa olla menoa viikonloppuna.
Itse asiassa sama juttu täälläkin, erityisesti lauantain tapauksessa. Sunnuntai-iltana varmemmin maisemissa. Mitä muihin detaljeihin tulee, lisärit löytyy täältäkin, mikkiä tosin ei.
 
Ylös Bottom