Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Hyvät matsit kaiken kaikkiaan tänään. kiitos seurasta ja huomenna uuestaan. :cool: (car jack city ei oikeen auennu mulle.)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Joo, tosi hauskaa menoa oli. Ite olin aikaisemmin kokeillu ainoastaan noita deathmatcheja ja niitäki ekan kerran viime yönä, joten aika pihalla olin varsinki C'n'C:ssä ja Car Jack Cityssä. Myös Turf Warissa tuli kuskattua omia hieman vikasuuntaan :)

Mut joo, pitänee itekki hommata tuollanen headsetti, varmaan helpottais aikalailla noissa tiimipeleissä homman organisointia ja voihan noita törkeyksiä huudella muuten vaan :)

Lisäsin tästä ketjusta nimiä kaverilistaan kunnes lista tuli näköjään täyteen.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

(car jack city ei oikeen auennu mulle.)

Pisteestä A haetaan diilattava auto ja se viedään pisteeseen B. Autot on merkitty tutkaan joko vihreällä tai turkoosilla (riippuen onko autossa huumeita sisällä vaiko ei), kun taas autojen määränpää on keltaisella. Siitä sitten vain käymään kamppailua, kuka onnistuu auton diilaamaan ensimmäisenä perille ja kuka saa tienattua diilauksilla suurimman rahasumman.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Pisteestä A haetaan diilattava auto ja se viedään pisteeseen B. Autot on merkitty tutkaan joko vihreällä tai turkoosilla (riippuen onko autossa huumeita sisällä vaiko ei), kun taas autojen määränpää on keltaisella. Siitä sitten vain käymään kamppailua, kuka onnistuu auton diilaamaan ensimmäisenä perille ja kuka saa tienattua diilauksilla suurimman rahasumman.

kröhöm. Siis... se ei auennu mulle pelimuotona jota haluaisin pelata. :D kiitos kummiski.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

kröhöm. Siis... se ei auennu mulle pelimuotona jota haluaisin pelata. :D kiitos kummiski.

Heh, aika hassusti tuon ilmaisit :). Itsekkin luulin, ettet tajunnut mitä siinä tehdään. GTA Race on osoittautunut yllättävän hauskaksi moodiksi, vaikka etukäteen, kun lueskelin näitä ennen julkasua niin ajattelin, että tuohon en ainakaan aikaani tuhlaa.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Heh, aika hassusti tuon ilmaisit :). Itsekkin luulin, ettet tajunnut mitä siinä tehdään. GTA Race on osoittautunut yllättävän hauskaksi moodiksi, vaikka etukäteen, kun lueskelin näitä ennen julkasua niin ajattelin, että tuohon en ainakaan aikaani tuhlaa.

Juu, hemmetin mukavaa vedellä suuremman porukan kanssa vaikka rekoilla rallia ahtailla kaduilla. :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Juu, hemmetin mukavaa vedellä suuremman porukan kanssa vaikka rekoilla rallia ahtailla kaduilla. :D

Varsinkin kun pelailin ulkomaalaisten kanssa, sit rupes kyllästyttämään koko touhu hetkeks, tein tiesulun omasta paloautosta ja ohikulkevista autoista, ja rupesin pudottelemaan porukkaa singolla...
Se oli komiaa :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

kröhöm. Siis... se ei auennu mulle pelimuotona jota haluaisin pelata. :D kiitos kummiski.

Njoo. Vähän itsekin epäilin, että mahdatko olla tosissasi. Mun mielestä se on hauska modi. Cops n' Crooksin, GTA Racen ja Mafiya Workin ohessa loistavaa viihdettä.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Eikö kukaan omista headsettia? :( Etin edelleen pelikavereita on niin hemmetin hiljasta.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Eikö kukaan omista headsettia? :( Etin edelleen pelikavereita on niin hemmetin hiljasta.

Omistaa omistaa...monikin...esimerkiks minä :D tarvisko itekin tulla kokeilemaan jos vaikka nyt taas kiinnostais kun on saanut enemmän kaljaa koneeseen :D
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

No niin...vihdoinkin multiplayer alkoi pelittämään. Pari Team Deathmatchia tuli heti vedettyä (ja omistettua :D) ja olihan toi pirun hauskaa. Varsinkin eka matsi oli oikein hauska ja erittäin viihdyttävä, toinen olikin sitten vähän heikompi, kun oli niin vähän pelaajia. Jo muutamat teistä on kerinnyt muakin lisäilemään listoille ja enemmänkin voi lisäillä. Saadaan sitten joku ehtoo kunnon matseja pystyyn. Vielä on pari yötä töitä, mutta sitten onkin pitkä neljän päivän vapaa, että silloin varmasti tulee aika kulutettua GTA:n ääressä vielä pikkasen enemmän.

edit: Niin se vielä piti mainita, että headset löytyy ja toimiva sellainen :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Lisätkää miutkin vapaasti listoille =) Löytyy jonkinlainen headsetti ja kaikki aika meneekin GTAn parissa kun näin armeijan loppuvaiheessa vain kotona pääsee olemaan.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Dodi, sujahti siinä pari tuntia melkee peleillä :D. Taas oli tähdet lähteny perkele. On se ihme juttu :(

Oli meitä varmaan 16 parhaimmillaan? GTA Racet tais olla parasta viihdettä, etenkin SUVeilla oli aika vääntöä :D

Tökkikö muuten kellään pahasti?

Nuo GTA racet oli muuten yllättävän viihdyttäviä isolla porukalla xD. Alko kyllä lievästi kyrsimään, kun johtoasemasta joku työnsi minut kaiteen yli alas ja siellä sitten olin ilman toimivaa autoa :D Taisin loppujen lopuksi olla toiseksi viimeinen.

Ja oli muuten eilen kanssa aika hyvä, kun jotain moodia pelattiin keskimmäisellä saarella ja olin kaasu pohjassa ylittämässä risteystä, niin joku sattui tulemaan juuri samaan aikaan risteykseen :D Tuli kiva törmäys, jota ei yksinpeleillä näy xD
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Halojaa! Porukkaa kasaan ja hulinat käyntiin vaikka tuossa klo 19 kieppeillä? Kuka tunnustautuu työnjohtajaksi? Ehkä saatais isompi jengi kasaan kun heittää vähän kelloaikaa ilmoille. :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Nuo GTA racet oli muuten yllättävän viihdyttäviä isolla porukalla xD. Alko kyllä lievästi kyrsimään, kun johtoasemasta joku työnsi minut kaiteen yli alas ja siellä sitten olin ilman toimivaa autoa :D Taisin loppujen lopuksi olla toiseksi viimeinen.

Ja oli muuten eilen kanssa aika hyvä, kun jotain moodia pelattiin keskimmäisellä saarella ja olin kaasu pohjassa ylittämässä risteystä, niin joku sattui tulemaan juuri samaan aikaan risteykseen :D Tuli kiva törmäys, jota ei yksinpeleillä näy xD

Joo, juurikin isolla porukalla nuo Racet pääsee todella oikeuksiinsa. Kunnon kaaos ja sitten joku vielä tiputtelee kranaatteja ja molotoveja :D.

Tuosta törmäyksestä tuli mieleen aika samanlainen, kun tuossa tunti sitten pelattiin 6-8 hengen ryppäällä mafia team workkia, niin huomasin, että kaverin väri tulee risteykseen oikealta täysiä ja itse päätin vain kokeilla osua täysiä ja olipas sattuma, että jadgerhan se sieltä ajo prätkällä ja oli vielä toinen teamkaveri kyydissä :D. Noh osuin tietysti ja kaverit lens aika nätisti. Toinen tosin vain kuoli.
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Halojaa! Porukkaa kasaan ja hulinat käyntiin vaikka tuossa klo 19 kieppeillä? Kuka tunnustautuu työnjohtajaksi? Ehkä saatais isompi jengi kasaan kun heittää vähän kelloaikaa ilmoille. :)

Mukana ollaan, jos vaan mahtuu! :cool:

Ei tuota mikrofonia löydy vielä, mutta tietääkös kukaan pystyykö kuulemaan muiden keskustelua esim. normaaleiden kuulokkeiden kautta vai onko se kuulokemikrofoni setti pakollinen muiden äänen kuulemiseen?
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Mukana ollaan, jos vaan mahtuu! :cool:

Ei tuota mikrofonia löydy vielä, mutta tietääkös kukaan pystyykö kuulemaan muiden keskustelua esim. normaaleiden kuulokkeiden kautta vai onko se kuulokemikrofoni setti pakollinen muiden äänen kuulemiseen?

Puheet kuuluu vaikkei mikkiä ole. Hommaa mikki, on hauskempaa kun voi jutella. :)
 
Vastaus: GTA IV Multiplayer -peliseuraa [PS3]

Nyt ois Enskaen (Enzka) hostaama serveri pystyssä. Kuusi meitä vissiin tällä hetkellä pelaamassa, joten kaikki mukan vaan ja matkaan. :)
 
Ylös Bottom