Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Otetaampa vähän backuppia. Olin tehnyt yon Darts achievementin väärin kokoajan. ;)
Olin käsittänyt sen sillälailla, että 180 pistettä pitää jäädä 3 tikan jälkeen. Mm...
Kun siinä pitikin saada 180 pistettä 3 tikalla. Joopajoo, olis taas pitänyt lukea tarkemmin ohjeet. :rolleyes:

Myös yhden muun achievementin olen jo saanut, että tuskin ongelmia muissakaan.

Kiitosta kuitenkin vinkeistä.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Nytten olisi stuntti hypyt yhtä vaille tehtynä. Hyppy nro 38 tältä kartalta olisi jälellä.
Kysymys kuuluu: Millä tuo hyppy onnistuu ja mihin sen hypyn pitää laskeutua?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Jauhoin tuota samaa hyppyä useamman kerran. Onnistuin lopulta prätkällä. Lensin vastaantulevien kaistan ja keskikorokkeen yli suoraan seuraaville kaistoille ilman osumia kaiteisiin. Ihmettelin itsekin, että mikäs nyt oli erilaista, mutta putoamiskohta saattaa olla aika tarkkaan määritelty, eikä hipaisuja reunuksiin sallita.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Tietääkö kukaan mistä löytyy helikoptereita Cops 'n Crooks -moninpelimuodossa?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Paljonko maksaa IV? Katoin tilt-kaupassa, se maksaa 70 postikuluiden kanssa, mut paljonko se maksaa kaupassa? VPD:lla se maksaa vain 55!!
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Terve, tässä suht uusi boksin omistaja joten en tiedä aivan kaikkea liven jutuista, mutta yritetään.

Tarvitaan peliapua Fly The Co-op achievementtiin. Aivan satunnaisten tyyppien kanssa ilman koordinaatiota tätä ei saa :/ Samaan peliin pääsee kuulemma liittymällä/poistumalla tarpeeksi kunnes joku on host ja sitten potkitaan tuntemattomat pois... Jos et tiedä mitä pitää tehdä niin näistä videoista näkee:

- Hangman's NOOSE
alle 2:32, 2? tai 3 pelaajaa, 4 ok (tämän ajan olen jo alittanut mutta voin auttaa muita)

- Bomb da Base II
alle 5:33 4 pelaajalla varmaan nopeinta?... Edit: aika alitettu

- Deal Breaker
alle 7:03, 2 pelaajaa (tai 3-4 tosi hyvää :)) Edit: aika alitettu

Lähetä viestiä/liitä ystäväksi/mitä se nyt vaatiikaan jos kiinnostaa? :)

Edit: aivan käsittämätöntä... heti viestin kirjoittamisen jälkeen kahdessa peräkkäisessä pelissä alitin bomb da base ja deal breakerin ajat täysin satunnaisten tyyppien kanssa. Mutta jos muut tarvitsee apua, voin auttaa! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
GTA IV helppiä

Terve!

Elikkäs, rupes tossa eilen tekemään mieli pelata GTA:ta pitkästä aikaan, joten levy koneeseen ja pelaamaan. Peli pyörii normaalisti n.4min kunnes tulee teksti: Disc unreadable, clean disc and try again tms. No levyä on putsattu, mutta ei näytä auttavan mitään. Boxissa muut pelit toimii normaalisti, ja siis GTA:kin on ennen toiminu normaalisti. Joten tarttisin pikaista apua, koska sormet syyhyää ja halu pelata GTA:ta on ISO ;)

Kiitti etukäteen!

-Canttu-
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Sä et löydä Stevietä, Stevie löytää sut ;) eli siis jos Brucien tehtävät on jo alotettu niin pitäs löytyä puhelimen viesteistä Stevieltä yks kipale jossa mainitaan toimenkuva yms.

Olen aikaa sitten tehnyt kaikki Brucien tehtävät, mutta viestiä Stevieltä ei ole tullut. Muistan että jossain kohtaa nimi on kyllä vilahtanut. Viestiä ei kyllä kännykästä löydy.
Pieni googletus kertoi että Phil Bell nimisen kaverin tehtäviä kun alkaa tekemään, niin Stevie ottaa ekan kerran yhteyttä :confused: Noin 40% läpi enkä Belliin ole törmännyt.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Olen aikaa sitten tehnyt kaikki Brucien tehtävät, mutta viestiä Stevieltä ei ole tullut. Muistan että jossain kohtaa nimi on kyllä vilahtanut. Viestiä ei kyllä kännykästä löydy.
Pieni googletus kertoi että Phil Bell nimisen kaverin tehtäviä kun alkaa tekemään, niin Stevie ottaa ekan kerran yhteyttä :confused: Noin 40% läpi enkä Belliin ole törmännyt.

Smackdown-nimisen tehtävän jälkeen pitäisi Stevien tehtävät aueta. Smackdown tehdään Dennis McRearylle ja sitä edeltävä tehtävä on Three Leaf Clover.
 
Vastaus: GTA IV helppiä

Terve!

Elikkäs, rupes tossa eilen tekemään mieli pelata GTA:ta pitkästä aikaan, joten levy koneeseen ja pelaamaan. Peli pyörii normaalisti n.4min kunnes tulee teksti: Disc unreadable, clean disc and try again tms. No levyä on putsattu, mutta ei näytä auttavan mitään. Boxissa muut pelit toimii normaalisti, ja siis GTA:kin on ennen toiminu normaalisti. Joten tarttisin pikaista apua, koska sormet syyhyää ja halu pelata GTA:ta on ISO ;)

Kiitti etukäteen!

-Canttu-

Koita asentaa peli hard drivelle jos onnistuu ja sitä kautta pelailla.
 
Vastaus: GTA IV helppiä

Terve!

Elikkäs, rupes tossa eilen tekemään mieli pelata GTA:ta pitkästä aikaan, joten levy koneeseen ja pelaamaan. Peli pyörii normaalisti n.4min kunnes tulee teksti: Disc unreadable, clean disc and try again tms. No levyä on putsattu, mutta ei näytä auttavan mitään. Boxissa muut pelit toimii normaalisti, ja siis GTA:kin on ennen toiminu normaalisti. Joten tarttisin pikaista apua, koska sormet syyhyää ja halu pelata GTA:ta on ISO ;)

Kiitti etukäteen!

-Canttu-

Pahasti kuulostaa siltä, että red ring of death olisi sulla edessäpäin. Itelläni alkoi tekemään tota aluksi Forza 2 kanssa, sitten DEAD RISING ja NHL 08, lopulta DVD-asema sanoi itsensä irti ja boxi lähti Saksaan. Voit ehkä pelastaa tilanteen vielä instaamalla GTA:n kovalevylle.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Smackdown-nimisen tehtävän jälkeen pitäisi Stevien tehtävät aueta. Smackdown tehdään Dennis McRearylle ja sitä edeltävä tehtävä on Three Leaf Clover.

Ok, kiitos elikkä tehtävä on juurikin seuraavana tulossa. Vielä kun löytäisi pelaamiseen aikaa... :)
 
Vastaus: GTA IV helppiä

Pahasti kuulostaa siltä, että red ring of death olisi sulla edessäpäin. Itelläni alkoi tekemään tota aluksi Forza 2 kanssa, sitten DEAD RISING ja NHL 08, lopulta DVD-asema sanoi itsensä irti ja boxi lähti Saksaan. Voit ehkä pelastaa tilanteen vielä instaamalla GTA:n kovalevylle.

Sehän on hienoa, kun koneessa ei ole kovalevyä. No täytyy kattoo miten muiden pelien pelitys tulevaisuudessa onnistuu, kone on jo kerran korjattu RROD:in takia.:mad:
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Nyt tarvis apua kun oon 59.1 prossaa menny iv ttä läpi mut kun tapoin romanin kanssa sen jätkän lentokentän nurkilla enkä ole saannu sen jälkeen tehtäviä !!! Voisko joku autaa minua !! ( ja sitten packia soittaa melkein koko ajan jostain asiasta ) Jos joku lukee tämän viestin niin vastaaa sähköpostilla aholaita@luukku.com tai l.nylund@hotmail.com
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Sillon ku taksi on lähettyvillä niin painat LB nappulaa. Taksi ei pysähy jos sillä on jo asiakas kyydissä. Sen asiakkaan voit kuitenkin tempasta pois sieltä takapenkiltä ja mennä itse kyytiin..
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Kännyssä on tekstari jossa joku kaveri pyytää minun pöllimään hänelle auton. Auton sijainnista kerrotaan vähäsen ja mukana on kuva. Auto löytyy jonkun tornin edustalta, en nyt muista nimeä.

Pöllin auton, mitään ei tapahdu. Jantterille ei voi soittaa tai mitään. Mitä teen autolle? :E
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Kato kartasta niin huomaat että Bohaniin on ilmestynyt auton kuva siihen kartalle, lukee Garage kun siirrät kursorin sen päälle,vie ne autot sinne.. :)
 
Ylös Bottom