Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Valitettavasti oma oikea elämä on rajoittanut pelaamista niin paljon, että oon vasta vajaat 2h ehtinyt pelailemaan, joten oon luonnollisesti melko newbie tässäkin pelissä.

Eilen pelailin vähän aikaa ja muodostui ongelmaks, et enhän mä löytänyt mistään nettipeliä, tyhmä kun olen. Käynnistin pelin ja ihmettelin huuli pyöreenä kun yksinpelimoodi rupes suoraan pyörimään siitä mihin jäi viimeks ja mistään ei löytynyt mahdollisuutta siirtyä internettiin pelaamaan.:(

Voisko joku guru neuvoa tässäkin?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Valitettavasti oma oikea elämä on rajoittanut pelaamista niin paljon, että oon vasta vajaat 2h ehtinyt pelailemaan, joten oon luonnollisesti melko newbie tässäkin pelissä.

Eilen pelailin vähän aikaa ja muodostui ongelmaks, et enhän mä löytänyt mistään nettipeliä, tyhmä kun olen. Käynnistin pelin ja ihmettelin huuli pyöreenä kun yksinpelimoodi rupes suoraan pyörimään siitä mihin jäi viimeks ja mistään ei löytynyt mahdollisuutta siirtyä internettiin pelaamaan.:(

Voisko joku guru neuvoa tässäkin?

Aukaiset kännykän ja otat sieltä Multiplayer.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Kiitos.

Ai että, vielä pitäisi jaksaa töissä pari tuntia. Sitten Gta:n kimppuun.:D

Onko nettipelissä auki kaikki saaret, vaikka yksinpelissä ei olisi niin pitkälle päässytkään?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä mahtaa löytyä paikka, josta saa tämän paljon puhutun offline-multiplayerin aloitettua? Vai liekö tornihuhua koko moodi?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Muistan nähneeni jossain vaiheessa kuvan, että pelissä pystyi ostamaan jonkun takaluukusta aseita. Nyt sitten kysymys kuuluukin, pystyykö tässä siis ostamaan joltain ns. exta-aseita vai ovatko ne samat kun niissä "aseliikkeissä"? Jos siis jostain edes pystyy. Eikä tarvitse kertoa keneltä saa, kun itse kivempi etsiä.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Muistan nähneeni jossain vaiheessa kuvan, että pelissä pystyi ostamaan jonkun takaluukusta aseita. Nyt sitten kysymys kuuluukin, pystyykö tässä siis ostamaan joltain ns. exta-aseita vai ovatko ne samat kun niissä "aseliikkeissä"? Jos siis jostain edes pystyy. Eikä tarvitse kertoa keneltä saa, kun itse kivempi etsiä.

Little Jacobin takaluukusta voi ostaa aseita, siellä tais olla ainakin pistooli, smg, mini smg, snipu, puukko, molotoveja. Ja kaikkiin panoksia.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä mahtaa löytyä paikka, josta saa tämän paljon puhutun offline-multiplayerin aloitettua? Vai liekö tornihuhua koko moodi?

Unistasi olet tainnut moisesta lukea. Offlinessä on vain yksinpeli.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Unistasi olet tainnut moisesta lukea. Offlinessä on vain yksinpeli.
Onhan tässä Co-op, mutta en vain tiedä mistä siihen pääsee, joku kertoi että vain jostai tietyistä paikoista, ehkä tarinan läpi pelaamisen jälkeen.
Katoppa vaikka takakannesta, "co-op 2-4"
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Veikkaanpa että tuolla co-op 2-4 tarkoitetaan noita biljardeja sun muita ajanviete-mini-pelejä. Ainakin SA:ssa oli niitä mahdollista pelailla kaveria vastaan/kanssa, joten eiköhän tässäkin. Paras skenaariohan olisi että löytyisi tehtäviä joita voisi tahkota kahdestaan, mutta eiköhän se ole jätetty multiplayerin huoleksi :(
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Onko kellään mitään hyvää neuvoa siihen snow strom tehtävään. Se kun pitää hakea ne huumeet sieltä vanhasta sairaalasta. Niin kauan menee hyvin kunnes ne poliisit ryntää paikalle. Vähän vaikea päästä pihalle kun uloskäynti on täynnä poliiseja ja niitä tulee koko ajan lisää....
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Onko kellään mitään hyvää neuvoa siihen snow strom tehtävään. Se kun pitää hakea ne huumeet sieltä vanhasta sairaalasta. Niin kauan menee hyvin kunnes ne poliisit ryntää paikalle. Vähän vaikea päästä pihalle kun uloskäynti on täynnä poliiseja ja niitä tulee koko ajan lisää....
Hiivi rakennukseen takakautta, tikapuilta toiseen kerrokseen. Sieltä käsin ammut vain välttämättömimmät jengiläiset ja tiputtaudut huoneeseen, josta löytyy kokkelilaukku. Annoin jengiläisten ja kyttien riehua keskenään ja juoksin sopivalla hetkellä tulituksesta välittämättä etuoven kautta suoraan lähellä parkissa olleeseen jengiläisten pickuppiin ja kaasu pohjaan.
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Onko kellään mitään hyvää neuvoa siihen snow strom tehtävään. Se kun pitää hakea ne huumeet sieltä vanhasta sairaalasta. Niin kauan menee hyvin kunnes ne poliisit ryntää paikalle. Vähän vaikea päästä pihalle kun uloskäynti on täynnä poliiseja ja niitä tulee koko ajan lisää....

Edit: hidas olin :)
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Veikkaanpa että tuolla co-op 2-4 tarkoitetaan noita biljardeja sun muita ajanviete-mini-pelejä.

2-4 co-opilla tarkoitettaneen niitä muutamaa maksimissaan 4 pelaajan moninpelimoodia, jotka löytyvät siitä ihan samasta listasta mistä 16 pelaajan moninpelitkin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä mahtaa löytyä paikka, josta saa tämän paljon puhutun offline-multiplayerin aloitettua? Vai liekö tornihuhua koko moodi?
Multiplayer > Tutorial. Siinä pääset hetken aikaa leikkimään bottien kanssa :p
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä saa veneen tai crossi? en ole pelannut kauaa mutta ei löydy vaikka kunka ettis.... kiitos etukäteen?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Mistä saa veneen tai crossi? en ole pelannut kauaa mutta ei löydy vaikka kunka ettis.... kiitos etukäteen?

Crossipyörää en itekkään ole löytänyt, vinkkejä?

Mutta vene:
Pääset ajamaan veneellä ainakin kun olet tarpeeksi hyvä ystävä Brucen kanssa, hänellä on Powerboat jota saat ajaa kun vietätte aikaa yhdessä. Välillä kun rannalla liikkuu näkee veneitä. Niihin pääsee uimalla ne kiinni ja hyppäämällä kyytiin. Joillain satama-alueilla on myös veneitä?
 
Vastaus: GTA IV -peliapua yksinkertaiselle

Vein ensimmäisen Stevien pyytämän auton talliin, mutta ei ole tullut vielä seuraavaa autovaatimusta. Kestääkö siinä vain tovi vai bugaako?

Edit: tuli viesti. kesti vain tovi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom