Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahbaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Joo, ilmottelen sitten jos ja kun sitä vahvistusta saapuu. Pistin kyllä jo taas sähköpostia ja kysyin. Playerone ainakin vihjailee etusivullaan että GTA IV:tä löytyy vielä paljon varastosta. Hinta vain on 7-8 euroa ja postikulut päälle enemmän kuin konsolinetin tilaus. Tietyst tän pelin kohdalla hinnal ei oo väliä.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Itse ennakkomaksoin gta4 ps3:lle no varmaan puolivuotta sitten sillä gamestop tarjouksella. Soitin n.viikko sitten sinne niin sanoivat että varausjärjestyksessä pelit menevät ja että soittoa tulee jos on tullakseen pe tai ma. Mitään ei ole kuulunut harmittaa todella paljon jos en sitä mukamas saa kun ei viittis millään käydä toista ostamassa.

edit. Soitin itse uudestaan sinne ja sanoi että olen kymmenes listalla, niitä pitäisi tulla tänään ja sanoivat että soittavat jos niitä ei kuljetusfirma jostain syystä saakkaan. Ja huomenna vaan noutamaan. Saas nähä miten jaksaa mennä ti kouluun tai ke kun tekis mieli päästä jo pelailemaan :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Itse ennakkomaksoin gta4 ps3:lle no varmaan puolivuotta sitten sillä gamestop tarjouksella. Soitin n.viikko sitten sinne niin sanoivat että varausjärjestyksessä pelit menevät ja että soittoa tulee jos on tullakseen pe tai ma. Mitään ei ole kuulunut harmittaa todella paljon jos en sitä mukamas saa kun ei viittis millään käydä toista ostamassa.

Jos mitään ei tänään kuulu, huomen aamulla meet ostaan kaupasta, ja sitten peruutat sen nettitilauksen. Näin on omatkin suunnitelmat, mutta Konsolinet nyt anto toivoa ainaki viel vähän.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Tässä mietin että mitähän ne konsolinetin retariroopet touhuaa jos kerta herrojen pelit on postitettu jotka pelin on tilanneet viikko mun jälkeen. No varaus myös city marketissa varmuuden vuoksi joten annetaan nyt konsolinetille vielä mahdollisuus. Ois vaan kiva päästä pelailemaan vapun jälkeen krapulassa kun uuteen kämppäänkin pääsin eilen muuttamaan.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Tässä mietin että mitähän ne konsolinetin retariroopet touhuaa jos kerta herrojen pelit on postitettu jotka pelin on tilanneet viikko mun jälkeen.

Joo samaa ihmettelen, että postitusvahvistukset tulee ihan sekalaisessa järjestyksessä. Jossain ketjussa oli et samasta paikasta tilanneet ni toinen oli tilannu viime vuonna jo, ja toinen tän vuoden maaliskuussa, ni vaan maaliskuussa tilannu oli saanu vahvistuksen, että on postitettu.

Aika alkaa käymään jo vähiin Konsolinetin kanssa. Jos ei klo 16 mennessä tuu ilmotusta, sitten se menis väkisin jo keskiviikolle. Vai onko se klo 17...ihan varma en oo.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Tässä mietin että mitähän ne konsolinetin retariroopet touhuaa jos kerta herrojen pelit on postitettu jotka pelin on tilanneet viikko mun jälkeen..

Samoja fiiliksiä täällä veli hyvä, tosin pulju joka on kyseessä on VPD. Saa nähdä tilaanko sieltä enää ennakkoon mitään. Voisi alkaa katsella supermarketteja pelin varalta :rolleyes:
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Aah verkkokauppaki alkanu postitteleen tilauksia ja itelle näytti olevan yks varattu. Toivottavasti ehtii huomiseksi :D
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Varasin minuutti sitten collector editionin x360selle:) oli vaikea päätös kummalle konelle otan kun molempia oli varastossa ja itsellä kaikki koneet 8bit nintendosta ylöspäin. Ostin boksi version verkkopelin takia, pleikkarilla kun frendilista näyttää tyhjyyttään:confused:.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Konsolinetistä tilasin 15.4. ja maksoin 21.4. PS3 version eikä maksuvahvistuksen jälkeen ole muuta sähköpostia tullut. Kovasti odottelen postitusvahvistusta, mutta pahalta näyttää...
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Konsolinetistä tilasin 15.4. ja maksoin 21.4. PS3 version eikä maksuvahvistuksen jälkeen ole muuta sähköpostia tullut. Kovasti odottelen postitusvahvistusta, mutta pahalta näyttää...

Kyllä on vääryyttä ilmassa jos emme saa sitä julkaisupäiväksi. Joku on saanut 23.4 tilatun tuotteen postitusvahvistuksen. Vielä muutama tunti aikaa ois tulla, että huomiselle ehtis. Eikä oo vastannu mun sähköpostiin...Ehkä niillä pitää kiirettä niiden kanssa, kun joku sanoi että heiltä oli tullut sähköpostia että olivat saaneet maahantuojalta lisää pelejä, ja Konsolinetin sivuiltakin GTA IV:n kohdalta hävisi se "Pahoja saatavuusongelmia" teksti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

njääh... haetaan peli halvimmasta mahdollisimmasta paikasta eli KickAntista (Gigantti 50) :p
Eli enään 31:44 tuntia :p :rolleyes:
Kyllä sillä ylimääräisellä 15 ostaa ennemmin kaljaa, kun maksaa liikaa pelistä :p

Mäki olen Gigantista menossa hakemaan heti kun ovet avataan.
Sähän voit mulle sit ostaa sen ku ikää löytyy vasta 17v:p.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Soitttelin tonne konsolinettiin.. sanoivat, että gta:t loppu kesken eikä kaikki ennakko tilaajat tule saamaan sitä. Ilmeisesti kaikki mitä on on postitettu jo ja loput joutuu odottelee taas sit neljä päivää
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Soitttelin tonne konsolinettiin.. sanoivat, että gta:t loppu kesken eikä kaikki ennakko tilaajat tule saamaan sitä. Ilmeisesti kaikki mitä on on postitettu jo ja loput joutuu odottelee taas sit neljä päivää

Tänään soitit?

E: Nyt tuli konsolinetistä lähetysvahvistus :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tilasin illal playeronest gtaIV:n plegel. Tuli äsken maili et peli postitettu. ::smoek
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Huomenna omaa hakemaan. Harmi vaan että pitää odotella että mutsi pääsee töistä. Ei kestä enääää.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Hyvä että alkaa tulee postitusvahvistuksia, omaa odotellessa.

E115, millon tilasitkaan? Ei viittis alkaa ettii tuolta jos oot sen maininnu jo aikasemmin.

E: Löysinkii jo, että huhtikuun alussa. Ite tilasin 9.huhtikuuta. Toivottavast tulis ny ilmotusta jo.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ei ole vieläkään kuulunut mitään Konsolinetistä. Tilasin 31.3 oman ps3 version.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Hyvä että alkaa tulee postitusvahvistuksia, omaa odotellessa.

E115, millon tilasitkaan? Ei viittis alkaa ettii tuolta jos oot sen maininnu jo aikasemmin.

2.4 tilasin. Oli kyllä mukava yllätys kun olin jo varautunut huomisaamuna lähtemään metsästämään peliä ryöstöhintaan :D
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Noniin, tulipahan tännekin lähetysvahvistus. Konsolinetistä siis tilasin pelini 11. Huhtikuuta. Vielä kun postipoika löytäisi ajoissa perille. Meinaan joskus on päiväpostia saanut odotella pitkälle iltapäivään :D
 
Ylös Bottom