Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahbaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Kannattaa.
Mulle kävi just toisinpäin. Soitettiin äsken ja pyydettiin töihin kun työkaveri kipeenä. Eli keskiviikko iltana ehkä aikaa pelailla ellei vaimolla ole jotain muuta mielessä, ja todennäköisesti on.
Helvetti sentää. Jotenkin niin pirun perinteistä. :mad:

Ajattelin tuossa, että kysynkin hyvissä ajoin vapaaks, etten ilmota olevani kipee, kun saldoja riittää, niin pomo sitten totes, et paas vaan raahautuen.

Huomisesta työpäivästä tulee p-i-t-k-ä, mutta sitten helpottaa kun on seuraavat 5 päivää vapaita.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Vähän pelottaa toi Jykylän GameStopin toiminta, kun peli on varattu, mutta luvattua soittoa ei pelin saatavuudesta ole tullut. Yöjulkaisuun ollaan menossa, mutta olisi kiva tietää, onko minulle yksi kpl.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Vähän pelottaa toi Jykylän GameStopin toiminta, kun peli on varattu, mutta luvattua soittoa ei pelin saatavuudesta ole tullut. Yöjulkaisuun ollaan menossa, mutta olisi kiva tietää, onko minulle yksi kpl.

Ihan sama homma! Soittoa ei ole vieläkään tullut, peli varattu viime syksynä... :(
Pitäisiköhän tuonne soittaa..?
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Juuri tuli konsolinetistä vahvitus, että postitettu :D !

Tilattu 21.4 , eli eiköhän kaikki saa jotka tuolta tilannu. Pitikin pelotella :eek:
Nyt alkaa vapun vietto.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ite laitoin ennakkotilauksen konsolinettiin vajaa pari viikkoa sitten ja tänään tuli sähköpostiin ilmotus että tilaus on lähetetty :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Huh,nyt tuli vpd:stä maili että peli on nyt pakattu,eli taitaa saapua huomenissa:)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ihan sama homma! Soittoa ei ole vieläkään tullut, peli varattu viime syksynä... :(
Pitäisiköhän tuonne soittaa..?

Menee 20.00 kiinni, voisin soittaa sinne vähän ennen kuin sulkeutuu, jos soittoa ei ole tullut.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Onko tietoa Anttilan toimituksista? Kuinka nopeasti sieltä yleensä pelit tulevat, että onko toivoa löytää tiistaina tai keskiviikkona peliä postilaatikosta?
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Menee 20.00 kiinni, voisin soittaa sinne vähän ennen kuin sulkeutuu, jos soittoa ei ole tullut.

OK, kerro kuinka kävi. Ajattelin kyllä, että itsekin voisi ehkä jossain välissä rimpauttaa..

On tämä piinaa..... :(
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Menee 20.00 kiinni, voisin soittaa sinne vähän ennen kuin sulkeutuu, jos soittoa ei ole tullut.

Yleensähän liikkeellä on ollut tapana soittaa vasta julkaisupäivänä. Ei minulle ole ainakaan ennen soitettu muistakaan peleistä yhtään aikaisemmin. Vai onko muihin viime vuonna varanneisiin Jyväskylän liikkeestä otettu yhteyttä?
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Niin mitkä liikkeet sitä yömyyntiä nyt sitten harrasti tänään ja onko tietoa kuinka pitkään liikkeitä pidetään auki?

Ainakin toi keskustan Tilt-kauppa myy yöllä, kun siellä jo nyt jonotetaan.
Luulisin että yömyynti on pari tuntia(?) tuskin aamuun asti ovat auki:confused:
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Yleensähän liikkeellä on ollut tapana soittaa vasta julkaisupäivänä. Ei minulle ole ainakaan ennen soitettu muistakaan peleistä yhtään aikaisemmin. Vai onko muille sitten jo Jyväskylän liikkeestä soitettu?

Ei ainakaan kellekään varanneelle tutulle. Mutta ainakin Halon yömyynnistä soittivat silloin muistaakseni jo hyvissä ajoin(ennen julkkaria)..

Mutta odotellaan. Klo20 siis viimeistään ilmeisesti soittavat, it's the deadline... Olen yöjulkaisuun menossa joka tapauksessa, paitsi jos soittavat että peliä ei riitä / julkaisua ei pidetä.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Jyväskylässä siis oli jopa yömyynti suunnitteilla? No, ilmoitelkaa tänne illan mittaan, jos jotain uutta asian suhteen kuuluu. Syksyllä tuli siis varattua Gamestopista peli, mutta näillä näkymin joutuu tonkimaan huomenna aamupäivällä kauppojen hyllyjä läpi, ellei Gamestopista jotain kuulu :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Konsolinetistä itsekin varailin suhteellisen myöhään, huhtikuun puolella, ja nyt on postitettu.

Huomiseksi ei taida ennättää, mutta enpä minä sitä kerkeäisi huomenna pelaamaankaan. Keskiviikko ---> maanantai vietetäänkin sitten suhteellisen tiiviisti television ääressä, lätkän MM-kisojenkin alkaessa perjantaina :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Huomen aamulla klo 8:00 hakemaan oma kappale prisman neuvonnasta...
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Konsolinetistä itsekin varailin suhteellisen myöhään, huhtikuun puolella, ja nyt on postitettu.

Huomiseksi ei taida ennättää, mutta enpä minä sitä kerkeäisi huomenna pelaamaankaan. Keskiviikko ---> maanantai vietetäänkin sitten suhteellisen tiiviisti television ääressä, lätkän MM-kisojenkin alkaessa perjantaina :)

No ite peruin tilauksen viikonloppuna kun ilmeni, ettei ehdi julkkariksi. No, tänään oli tullut viesti, että saattaisi sittenkin ehtiä julkkariksi, kun laittavat klo 20.00 viimoiset pelit menemään. Saa sitten nähdä.

Edit: Ja peli varattu viime maanantaina.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Soittelin tänään läpi Seinäjoen liikkeet ja saatavuus ps3-versioon näyttää huonolta. Markantalo/Gigantti ilmoitti, että ei saa tiistaiksi ja Anttilasta sanottiin, että eipä ole pelejä näkynyt. Prisma sanoi,että pitäsi tulla. Citymarket sanoi, että varatossa on pieni määrä.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Kyl näitten tänäänkin postitettujen pelien pitäs huomiseks ehtiä jo, jos ei sitte posti mokaa. Sehän tästä viel puuttuis.
 
Ylös Bottom