Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GTA IV: Saatavuus ja hankintahekumointi

Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Mulla on ihan oma taktiikka. Juoksen tossa ennen duunia koko lähiön postilaatikot tästä läpi, kyllä jostain se peli löytyy. Sitten postilaatikkoon lappu, että peli lainassa, tuon takaisin illalla ja vaikka 2 kolikko, ettei tule paha mieli.
Vaikka tämä on toivottavasti trolli, niin kai tiedät tuon olevan rikollista toimintaa.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Parin tunnin päästä pitää lähtee ajelemaan tuonne konsolinetin myymälään Kamppiin!
Kyllä oli hymy herkässä kun toissä lueskelin sähköpostia ja saapuneen viestin otsikkona oli "GTA IV noudettavissa tänään keskiyöllä" :D

Mistäköhän sinne mennään muuten sisään, kun tuskin on kaikki kauppakeskuksen ulko-ovet auki...? Ikinä käynykkään tuossa konsolinetin puljussa.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Mistäköhän sinne mennään muuten sisään, kun tuskin on kaikki kauppakeskuksen ulko-ovet auki...? Ikinä käynykkään tuossa konsolinetin puljussa.
Ainakin PS3-yömyynnissä sisään pääsi Mannerheimintien puoleisen päädyn ovista. Siitä parikymmentä metriä eteenpäin ja vasemmalla olevilla hisseillä ylös.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ainakin PS3-yömyynnissä sisään pääsi Mannerheimintien puoleisen päädyn ovista. Siitä parikymmentä metriä eteenpäin ja vasemmalla olevilla hisseillä ylös.

Kiitos tästä!
Ei tarvitse ihan turistina juosta ympäri ostoskeskusta :D
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ketkä liittyvät seurakseni vaivaisten kerhoon, jotka tietävät, että peliä on huomiseksi vielä turha odottaa?

Haluan vain nähdä että onko vain minulla huono tuuri. Nojoo. Gamestopin tapaus tiedetään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

Tännekin huomenna Discshopista paketti saapuu, mutta ajattelin säästellä sen avaamista vappupäivään. Onpahan sitten kerralla koko päivä aikaa rötväillä.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Siis mitä, oletko ihan tosissasi? Jos kauppa myy peliä ennakkoon erilaisilla maksuvaihtoehdoilla, ei sillä saa olla mitään merkitystä toimituksen kannalta, kuinka asiakas sen pelin maksaa. Jos eivät halua myydä postiennakkotilaajille niin sitten se vaihtoehto pitäisi ottaa kokonaan pois.

Nyt kun tavasin uudestaan, niin normi Lukihäiriö täällä päässä vaihteeksi, joita meikäläiselle tulee silloin tällöin.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ketkä liittyvät seurakseni vaivaisten kerhoon, jotka tietävät, että peliä on huomiseksi vielä turha odottaa?

Haluan vain nähdä että onko vain minulla huono tuuri. Nojoo. Gamestopin tapaus tiedetään.


Minä en ainakaan saa tekelettä huomiseksi. Peli tilattu Playsta muutaman :n säästön tähden ja lähtenyt la joten ei pelkoa huomenna saapumisesta. Onneksi tänään saapunut G25 + GT5 Prolo lievittää tuskaa! :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Parin tunnin päästä pitää lähtee ajelemaan tuonne konsolinetin myymälään Kamppiin!
Kyllä oli hymy herkässä kun toissä lueskelin sähköpostia ja saapuneen viestin otsikkona oli "GTA IV noudettavissa tänään keskiyöllä" :D

Mistäköhän sinne mennään muuten sisään, kun tuskin on kaikki kauppakeskuksen ulko-ovet auki...? Ikinä käynykkään tuossa konsolinetin puljussa.

Tuonne matka itselläkin, en kyllä tiedä miksi, tai noh...aamukahvi + GTA IV ei huonompi yhdistelmä :)
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Ketkä liittyvät seurakseni vaivaisten kerhoon, jotka tietävät, että peliä on huomiseksi vielä turha odottaa?

Haluan vain nähdä että onko vain minulla huono tuuri. Nojoo. Gamestopin tapaus tiedetään.

Liityn, varauksin. Odotan vain herkeämättä huomisen puhelinsoittoa GS:stä. Jos oikein hyvin käy, nehän voivat saada jo vaikka loppuiltapäiväksi peliä huomenna! Toivon mukaan...

Mutta.... Malmöstä voi kestää toki paaaljon kauemminkin. Ei voi mitään.
Mutta siis, luetelkaapa vielä, miksikä kaikeksi IV:n varauksen voi vaihtaa GameStopissa? Jos saisi rahana, ottaisi rahat ja kävisi Gigantissa :rolleyes:
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

On tätä vaan jo niin kauan odotettu. Itte oon varannu pelin ja aion hakea sen liikkeestä heti kun vapaa-ajalle pääsee huomenna. Ja otti kyllä pattiin kun luin tänään tossa tunti sitten sähköpostista että sen pelin oliskin voinu hakea jo tänään sieltä liikkeestä, mutta oli kauppa ehtiny jo sulkeutua :mad:
Räyh!
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

On tätä vaan jo niin kauan odotettu. Itte oon varannu pelin ja aion hakea sen liikkeestä heti kun vapaa-ajalle pääsee huomenna. Ja otti kyllä pattiin kun luin tänään tossa tunti sitten sähköpostista että sen pelin oliskin voinu hakea jo tänään sieltä liikkeestä, mutta oli kauppa ehtiny jo sulkeutua :mad:
Räyh!

Juu, kyllähän monet suomalaiset ovat jo tänään saaneet pelin ostettua!!
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Mutta.... Malmöstä voi kestää toki paaaljon kauemminkin. Ei voi mitään.
Mutta siis, luetelkaapa vielä, miksikä kaikeksi IV:n varauksen voi vaihtaa GameStopissa? Jos saisi rahana, ottaisi rahat ja kävisi Gigantissa :rolleyes:

Ei varmaan ihan helposti vaihdeta mihinkään, kun kuitenkin sinne viety niitä kympin pelejä vaihdossa. Tietysti kysyä voi, mutta taistelemaan varmasti joudut että tuon saat rahaksi vaihdettua. Ja kokohintaa eivät kuitenkaan hyvitä...
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Nyt kyllä meni käämit ja oikein kunnolla !!! Tänään piti tulla soitto Game Stop:sta eikä tullut, koskien tätä yömyyntiä ja millanen on mun sijoitus varauslistalla.
Nooh soitin vähän ennen klo 20 ja kyselin tilanteesta. Siellä sanottiin että yömyynti on peruttu koska ei ole tavaraa !!! Mitä vit...!!
Ja se ei ole varmaa saanko peliä, koska kaikille ei riitä :mad: Olen kuitenkin tehny tilauksen
n. 7kk sitten :confused: joko pelejä tulee sika vähän tai varauslista on piiiitkä !!!

En tajua miks missään ei ole lukenu tästä hommasta ja kyllä muualla on yömyyntiä?!
Onko kokemuksia muilla tästä ?? :confused:
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Tuo Malmö-tieto (jos oli paikkaansa pitävä) laski kyllä innostusta aika kovasti. Sanoisin että jos oli fakta tieto, niin eipähän tarvitse murehtia että huomennakaan pääsisi pelaamaan. Kiva kierrellä kaupunkia kun kaikissa muissa kaupoissa peli komeilee kaupan hyllyllä, paitsi siinä ainoassa mistä itse olet sen tilannut :rolleyes: Tyypillistä meikäläisen tuuria.

Tieto pitää paikkansa. Itselläki "maksettu" gamestopissa peli mutta jos siellä ei ole aamulla ostan lähimmästä kaupasta mistä saakaan toisen kappaleeen
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

Nyt kyllä meni käämit ja oikein kunnolla !!! Tänään piti tulla soitto Game Stop:sta eikä tullut, koskien tätä yömyyntiä ja millanen on mun sijoitus varauslistalla.
Nooh soitin vähän ennen klo 20 ja kyselin tilanteesta. Siellä sanottiin että yömyynti on peruttu koska ei ole tavaraa !!! Mitä vit...!!
Ja se ei ole varmaa saanko peliä, koska kaikille ei riitä :mad: Olen kuitenkin tehny tilauksen
n. 7kk sitten :confused: joko pelejä tulee sika vähän tai varauslista on piiiitkä !!!

En tajua miks missään ei ole lukenu tästä hommasta ja kyllä muualla on yömyyntiä?!
Onko kokemuksia muilla tästä ?? :confused:

Jos lukisit aikasempia viestejä niin selviäisi että Gamestopille pelejä tuova kuljetusyhtiö oli hävittänyt pelit ja nyt ne löytyivät Malmö:stä joten yömyyntiä ei voida järjestää kun pelit eivät tänne ehdi, saa nähdä ssako peliä edes vielä huomen aamulla.
 
Vastaus: GTA IV: Ennakkovaraukset, saatavuus ja muu hankintakeskustelu

En tajua miks missään ei ole lukenu tästä hommasta ja kyllä muualla on yömyyntiä?!
Onko kokemuksia muilla tästä ?? :confused:
Täällä on useammassakin ketjussa kerrottu, että GameStopin oma maahantuontisysteemi hiukan petti kuljetusliikkeen sähläyksen vuoksi.
Yömyynnit on peruttu käsittääkseni ainakin useimmissa GameStopeissa, mutta aamuksi pelejä on jonnekin lupailtu.

EDIT: Kertaus on opintojen äiti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3 Hype]

eikö kukaan teistä oo töissä ku helkutin paskiaiset pääsette heti käsiks siihen?:p kateellisen panettelua:D ite kipasen gigantista hakemas tuon klo 10 mutta sitte odotellaanki kello kourassa että pääsee kotiin klo 16 testaamaan:)
 
Ylös Bottom